Tervetuloa uusille! Kiva, että lisää massuja löytyy. [:)] Ja Durinalla ollut kyllä koettelemuksia, voi kökkö. Muillakin taas kaikenlaista kremppaa löytyy, tosi ikävää. [:(]
Itselläni menee edelleen muutenk ihan mukavasti, mutta ajoittain yöunet ovat jo muuttuneet hyvin katkonaisiksi. On vaikea välillä löytää sopivaa asentoa ja sitten tuppaa vielä olemaan kauhean kuuma, että peitot on jo potkittu pois tässä vaiheessa kevättä. Mutta onneksi kuitenkin vielä, jos yks yö menee plörinäks niin seuraavana on sitten niin väsynyt, että saa kunnolla nukuttua. Nyt onneksi viikko lomaa ja sitten enää 3 viikkoa töitä. Tai tarkemmin sanottuna vaan 11 työvuoroa jäljellä. [:)]
Tulipas muuten vielä mammat yks asia mieleen. Tuossa viime viikolla satuin onnekkaasti yhteen liikkeeseen, jossa oli Triumphin alusvaateasiantuntija antamassa naisille vinkkejä ja auttamassa valitsemaan oikean koon. Itselläni oli oikein avartava kokemus. Olen nyt raskauden myötä alkanut käyttämään 70C kuppia ja se nainen katsoa kerran mua ja sanoi, että sä tarviit ainakin D-kupin liivit. [&:][:D] Mua rupes ihan ääneen naurattamaan. Kyllähän sitä tissit on jonkin verran kasvaneet, mutta en mä sentään mikään meloonitäti ole. No yhdessä sitten soviteltiin ja se löysikin useita tosi hyvin istuvia liivejä, jotka tukevat myös täydellisesti. Sanoi, että näin raskaana ollessa, ja varsinkin ekaa odottaessa, se oma keho muuttuu kaikista eniten ja ei saisi liivit puristaa yhtään mistään, ettei tuki maitorauhasia ja tuki on erittäin tärkeä. Suositteli ehdottomasti koko kupillisia liivejä, joissa se rintojen välikappale on mahdollisimman ylhäällä ja mahd. leveät olkaimet myös. Saattaa kuulostaa tosi täti-tyyliltä, mutta itselleni löytyi 5 tosi kivat liivit joissa on pitsiäkin ja näyttävät oikeasti hyviltä ja yhdet sitten vähän seksikkäämmät. [;)] Niin ja ne koot sitten..... Suositteli 75, että siinä on sitten säätövaraa jos ympärys kasvaa. Että tavallisesta poiketen mun pitääkin ottaa liivit, joissa hakaset kiinnitetään viimeisistä, kun normaalisti pitäis laittaa siitä leveimmältä kohdalta, jotta on sitten kiristysvaraa, kun liivit löystyvät. Mutta raskaana ollessa siis just toisinpäin. 6 liivit siis tuli ostettua ja 2 niistä oli 75D ja loput 75E!!!! Ja kertoi vielä, että imetysliivit sitten n. 5 viikkoa ennen laskettua aikaa, jolloin voi sitten jo paremmin arvioida minkäkokoiset on oikeat liivit. Mulle näytti jo yhden mallin ja sanoi, että on reilua kokoa, että mulle pitäsi riittää koko 75E. Ja muistutti vielä katsomaan, että se kuppi jää sitten viel vähän alkuvaiheessa ryttyyn, että sitten kun se maito oikeasti nousee, niin on sitten vielä tilaa. No huh, kun tuli tisseistä asiaa, mutta halusin teillekin kertoa että kannattaa oikeasti kiinnittää huomiota hyviin ja istuviin liiveihin. Ja tosiaan jos on mahdollista, niin kannattaa käyttää näitä asiantuntijoita hyväksi, niin saa varmasti oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit. Itsekin olisin parissa liiveissä tyytynyt pienempään kuppikokoon, mutta tää täti näki heti, ettei ne ole hyvät.