Mammavaatteet

Jos uskaltaa käyttää kaarituellisia, niin suosittelen esim. näitä. https://www.lumingerie.fi/ginger-macaroon-imetysliivit-kaarituelliset Mulla on kahdessa eri värissä, kohta vuoden ollut käytössä ja edelleen hyvät. Alkuun käytin jotain freyan imetysliivejä, koska ne on kaarituettomat, mut sit ku maitomäärät vähän tasaantu, siirryin noihin. Ei ne toki niin ryhdikkäältä näytä päällä, kun kunnon liivit, mut ihan ok. Öisin oon käyttänyt bravadon body silk seamlesseja. Ja mulla siis kuppikoko joku 85G/F.

Edellisestä raskaudesta ois housut mutta ei ne mee mulle :D pakko hommaa housuja ja etenkin talveksi mulla ei ole mitään housuja eikä pitkiksiä. Wishistä oon tilannu paidan ja topin ja mulla muutenkin käytössä paljon äitiysvaatteita koska nii röllykkä maha kivempi olla nää päällä kun ei purista. Imetysliivejä myös tilasin ja pidän tällä hetkellä paremmat päällä eikä näkään purista. Ainut tosiaan että housuja pitäs ostaa:)

Minä tilasin ne parit mammahousut tuossa yks päivä ja eilen jo sain hakia paketin postista. Tällä kertaa oli nopiampaa toimintaa ku viimeks mutta mää sainki vaan yhet housut.. :shifty: Niillä oli unohtunu laittaa siihen pakettiin ne toiset housut. Kiva! Tää on niin tätä meikäläisen tuuria :grin Onneksi saan niistä sentään rahat takas. Ja pittää toivoa että se toinen paketti missä pitäs ne pari paitaa tulla niin tulis kaikki vaatteet mitä tilasinki :grin

Voi jesu mikä tuuri sulla on ! :D

SeToinen, sanoppa muuta :grin
Nää on nää mun nettishoppailut tälläsia, tän takia melkein ikinä en tilaa mitään netistä vaan ostelen kaupasta :grin

Oli se otettava mammafarkut käyttöön. Näköjään sitä on lihonu niin paljon, ettei mene farkut enää kii. Voi luoja. Tai menee ne, mutta sitten tursuaa joka puolelta ja on ne sen verran tiukat, että puristaa varmaan jo kohtuakin. Mieluummin sitten noissa mammiksissa. Tänään meinasin kyllä jos kävis lindexillä ja cubuksella kattelemassa normivaatteita, mutta vähän isommassa koossa. Vielä on niin aikasta noille mammavaatteille. Eihän se käärö oo kun parin millin kokonen!

Mä pohdin, että ainakin paitojen osalta taidan harkita ostavani kirppiksiltä isohkoja trikoopaitoja. Katsotaan, onko se hyvä idea. Yksi trikootunika mulla onkin, jossa on vähän nyppyä ja se saisi venyä piloille.

Miuk, kiitos hyvästä vinkistä! Heti lähti parit liivit tuolta tilaukseen ja kerrankin löytyi kokoja myös mulle!:)

jaaha, jännä tuo hooäm : aiemmin viikolla luki että lähetetty 18.9. Äsken luki että lähetetty 20.9. Koittakaa ny päättää :hilarious: ei siis tänään pakettia odotettavissa, tai TODELLA pienellä todennäköisyydellä joo, henkkamaukan tuntien ei :grin

Kiva Angii, et oli vinkistä hyötyä! :)

Mä tilasin hennesltä parit äitiysfarkut, tosi hyvät päällä! Mulla on ollut aikaisemmin niitä, mitkä on tooosi ohutta ja joustavaa farkkua, noi on nyt semmosta paksumpaa. Varmaan hyvät talvella vähän viileemmälläkin kelillä. Lihomisvaraa noissa ei kyl oo juurikaan. :D

Onhan noita merkkejä hm taitaa olla halvimpia kylläkin ja sitten on nuo nettikirppikset jos käytettynä saa.

Zalando loungessa on Esprit äitiysvaatteita kovassa tarjouksessa ja postikulutkin saa pois autumnsale14 koodilla. Ite huomasin vähän myöhään alen, sieltä loppuu tavara aika nopeesti noilla alennuksilla, mutta on siellä vielä jotain kamaa, varsinkin isoimpia kokoja ja toisaalta jotain ihan pienimpiä löytyy kans. S-M alkaa olla aika lopussa monilta osin mut tsekatkaa jos ehitte :)

Zalandollahan ei oo koskaan postikuluja, siinä mielessä on hyvä paikka tilata :) mutta oon huomannu että ne kompensoidaan lisäämällä vaatteiden hintaan euro tai pari lisää kun vertaa muihin kauppoihin missä samaa vaatetta myynnissä :D alet siellä on joskus tosi hyvät kyllä! :)

Zalando loungessa yleensä on. Siellä on alet zalandoa kovemmat mun mielestä ja siks varmaan niissä postikulut.

Ja siis loungessa on aina muutamia päiviä kestäviä kampanjoita, missä aina joku tietty merkki, ja niissä siis hinnat jo aika hyviä..

Vähän aiheen vierestä, mutta ostan Zalando Loungesta usein (siis usein, kun se kampanja on) Reiman ulkovaatteita tytölle. Toppatakin saa n. 25 eurolla ja esim. softshellin 17 euroa. Ja eilen tilasin ensi kesäksi Superfitin sandaaleja, toiset 17e ja toiset 23e. Onhan siellä vaikka mitä muutakin, mutta olen saanut rajoitettua ostokset lapsen ulkovaatteisiin. :D

Tämä on kyllä hyvä, kun saa paljon käyttökelpoisia vinkkejä. Itelle tämä mamma/lastenvaate puoli kun on aivan vierasta seutua.
Kävin muuten vasta kattomassa tuon liivilinkin, jonka Miuk oli laittanut. Nehän oli ihanan näkösiä. Värikkäitä ja sexyjä liivejä. Miksihän sitä automaattisesti ajattelee että ne kaikki liivit on vaan beigejä peruslappuja.

Muokattu viimeksi:
Vähän aiheen vierestä, mutta ostan Zalando Loungesta usein (siis usein, kun se kampanja on) Reiman ulkovaatteita tytölle. Toppatakin saa n. 25 eurolla ja esim. softshellin 17 euroa. Ja eilen tilasin ensi kesäksi Superfitin sandaaleja, toiset 17e ja toiset 23e. Onhan siellä vaikka mitä muutakin, mutta olen saanut rajoitettua ostokset lapsen ulkovaatteisiin. :D

Oikeesti!! Miten mä oon ihan ollut tietämätön tämmösestä! Täytyy koittaa ehtiä jossain vaiheessa mennä tutkimaan..

Mäkin löysin nyt sit esikolle tuolta sandaalit. Kolmet.. :grin:grin koko oli täyttä hakuammuntaa, mut toivottavasti on ens kesänä sopivat. Ja jos ei, niin ehkä sit tälle toiselle jos on tyttö. Ja jos ei sillekään, niin kyllä noista aina eroon pääsee tohon hintaan!

Takaisin