Mammavaatteet

SeToinen, itse tein muutama viikko sitten h&m verkkokaupassa shoppailuja ja parilla kympillä löysin ihanan LÄMPIMÄN mammahupparin!
ja ulkoillessa mulla on päällä äitiystuulipuvunhousut tai ovatkohan kenties kevyttoppahousut.
Pakko varmaan vielä ihan paksummatkin toppahousut raaskia ostaa..
 
Täh ja mä en hooämmältä löytäny :eek: uudestaan siis syynäämään!! :)
 
Mä lähen tänään ostamaan H&M:n riepuja 12+0:n kunniaksi. Sain kuun alussa anopilta 50 egee synttärirahaa, jotka ainakin ajattelin nyt käyttää.

Kahdet äitiysfarkut (koot 38 ja 44, alku- ja loppuraskauteen), kolme pitkähihaista trikoopaitaa ja yks kietaisuneule löytyy jo edelliseltä raskausajalta. Ja yhdet mammaleggaritkin, mutta ne on hajoamispisteessä. Saas nähä mitä tarttuu mukaan tänään :)
 
Maiija H&M on isoja kokoja,sieltä oon löytäny strechfarkkuja ja housuja ainakin kokoon 46 asti ja nekin vielä venyy. Niillä myös sukkahousuja ja legginsejä isoissa koossa. Ulkohousut itellänikin miesten osastolta. Mutta mistä mammatalvitakki konoo 46/48-> ?
 
Mäkin hankin parit housut H&M valikoimista, mutta tuntuu, että ne valuu koko ajan. Saa olla jatkuvasti kiskomassa vyötärönauhaa ylemmäs, kun se tippuu kävellessä, istuessa ja kumartuessa melkein puoleen väliin takapuolta.

Löysinkin nyt sitten lisäksi kirpparilta kahdet matalavyötäröiset farkut, jotka jää sopivasti mahan alle. Niillä mennään toistaiseksi.
 
Tuulia, pysyykö ne matalavyötäröiset sitten valumatta?
Itsellä nimittäin samaa vikaa mammafarkkujen kanssa, että valuu. Todella rasittavaa :sad001
 
Kyllä ne pysyy, OutoMamma. Ainakin paljon paremmin, kuin nuo äippähousut. Tiedä sitten, kun maha vielä kasvaa, miten on, mutta ainakin tällä hetkellä on mukavat jalassa :)
 
No niin hommasin viime viikonloppuna yhdet mama farkut ja paidan, muuten mennään näillä perus vaatteilla tai käydään miehen kaapilla:wink
 
Aa, niin siis että ne sinun matalavyötäröiset eivät ole edes äitiyshousut? No sitten en usko että sietäisin pitää. :P
Jospa tämä housujen valumis-ongelma korjaantuisi vatsan kasvun myötä :D
 
Yyh mammahuppari hooämmällä, tasan yhdenlaista ja m ja l koko loppu :smiley-angry017
 
Haluaisin odottaa ultraan asti ennen kuin ostan äitiysvaatteita, mutta vatsa on jo niin iso että pakko varmaan ensi viikolla käydä kaupoilla :laughing002 jotenkin vaan haluaisi ensiksi saada varmistuksen että siellä masussa oikeasti on joku :)
 
Mua vähän harmittaa kun menin niin aikaiseen hommaamaan äitiysfarkkuja. ja otin sitä omaa kokoa 36, jotka on nyt sit jo pienet. :meh:
Kirppisostoksia kuitenkin onneksi vaan, että en paljoa rahaa laittanut mut silti..
Omat housut kaikki tuppaa olemaan korkeavyötäröisiä, joten tosi ajoissa se alkuraskauden turvotus rupes kiristämään..
Nyt sit sais ostella kokoa isompana uusiks ja laittaa nuo myyntiin mitkä ehdin ostaa.. :sad001
 
Oon vähän ihmeissäni, että rv vasta 12+2, mutta vasta jo niin iso että täytyy harkita jo äitiysvaatteiden ostamista. Tosin mäkin aijon odottaa tohon ultraan niin ei tule negat. yllätystä.
 
Mulla oli Tuulia viime raskaudessa sama ongelma mammafarkkujen kanssa. Koko ajan sai olla nostelemassa. Mulla se mahan kasvu ei ainakaan auttanut tilannetta. Sen takia yritän nyt keksiä muita ratkaisuja raskauden ajaksi. Tunnun onneksi vähän laihtuvan koko ajan, joten normifarkut istuu melkein paremmin, kuin normaalisti. Mutta ei se ikuisesti kestä, saa nähdä mitä sitten keksii.

Sovitin äskettäin Mamaliciousin joustavia kangashousuja, ne vaikutti todella mukavilta! Olivat vaan aika härön väriset ja kalliit mun makuun. :sad001
 
Mä kävin eilen hakemassa ekat mammavaatteet H&M:stä, neuleen ja farkut. Ja ihan siitä syystä että omat on alkaneet tuntua niin ahdistavilta vatsan kohdalta... Painavat just kohtua. Ja siis siihen ahdistavaan tunteeseen lisäksi tää turvotus ja muutama kerätty lisäkilo nii noi mun "skinny jeansit" ei kyllä kyt sovi enää pirtaan. :D

Housut tuntui ainakin ihan super mukavilta päällä, en oo aiemmin ostanut housuja ollenkaan henkkamaukalta.
 
Mammavaatteita en oo vielä ostanu mutta ystävältä saanu jotain suosituksia mitä kannattaa ostaa. Pahoinvoinnin vuoksi kauppoihin lähtö ei todellakaan houkuttele joten voi olla että netistä tilailen jotain. Kivempi ois kyllä jos pahoinvointi loppuis tässä kohta niin pääsis nauttiin tästä raskaudesta. :smiley-angelic003
 
Laihduin viime vuonna noin 5kg. Nyt sillon isoks jääneet housut on taas mahan kohdalta sopivia vaikka paino on pysynyt samana.:wideyed: Luulen et pärjään vanhoilla housuilla jouluun asti. Varalla on saadut äitiysfarkut. Ajattelin myös venyttää vanhat trikoopaidat et voin sit raskauden jälkeen ostaa uusia:happy:
 
Ein mä laihduin edellisen synnytyksen jälkeen semmosen 30 kg ja nyt käytössä sen aikaiset raskaus vaatteet vai pitäiskö sanoa teltat:D? Julkisille paikoille sit vähän siistimpiä ja tykö istuvimpia, mut viittis noita nyt sopivia vaatteita venyttää et ei tarvii taas shopata pienempiä vaatteita:wink
 
Mä voin venyttää, kun ovat muutenkin jo kulahtaneita :grin Oon viime vuodet maksanut asunto- ja autolainoja pois eikä oo pahemmin tullut osteltua turhia vaatteita. Odotan oikein et saan uusia vaatekaapin :happy:
 
Mä meinasin tehdä itse muutamia mammamekkoja ja paksumpia leggareita. Jotenkin farkut ahdistaa ja ovatkin jääneet kaappiin jo ajat sitten. Onneksi mekko+leggari on siisti yhdistelmä töihin mulle :)
 
Takaisin
Top