Mammavaatteet

Mä käytän miehen toppahousuja, kun omat ei mene enää jalkaan :D
 
Mitäää, moni sanoo et noi h&m äitiysfarkut on "valuvia", mutta ei mulla ainakaan oo valunu yhtään ! :eek:
voihan se olla,että kun ne on niin joustavia, et kantsii sitte ottaa numeroo pienempää mitä yleensä... ?


Mulla alko valumisongelmat parin pesukerran jälkeen.... :bored:
 
Mullakaan ei kyllä oo valunu H&M:n mammafarkut. On ollu mulle ihan hyvät housut. :)
 
Mullakaan ei valu enää ku maha on kasvanu ni maharesori pitää paikallaan :D sillon alkuun meinas vähä tippua. Jos omistatte kuivausrummun ni käyttäkää siellä pesun jälkeen, ainaki tuo malli mitä käytän kutistuu kuivauksessa..
 
Voi ku mahtuski miehen toppahousut.. :D On niin pienikokonen mies kyseessä, että ei puhettakaan, et änkisin itteni ja mahani hänen housuihinsa... :DD Ei raaskis ostaa taas uusia toppahousuja, mutta varmaan pakko, jos aikoo pakkasilla lenkilläkin käyä.. :oops: Eikä ennää pompulaviritelmätkään auta... :joyful:
 
Zalandon paketti saapui viimein! Nyt mahtuu maha takkiin ilma kiristystä , pari kotipaitaa (trikoo) ja kaks ihanaa neuletakkia (paksu ja ohut) ovat tulleet jäädäkseen:Heartred kyllähän tuo vähän lompakkoa syö mutta ei piru vie ainakaan purista vaatteet! Se jos joku ahdistaa!:gen113
 
Mie kans kävin tällä viikolla H&M:llä, kun tuntu, ettei mitkään vaatteet tunnu enää hyvältä päällä ja ulkomuoto muistuttaa normivaatteissa enemmän lihavaa kuin raskaana olevaa.. :sad001 Löysin kyllä mukavat mammafarkut ja semmoset stretsipöksyt, jotka on vähän farkkumaiset.. Farkut pysyy hyvin jalassa, mutta nuo stretsit ei niin hyvin, vaikka sovitinkin ensin.. Jotenkin itse yhditäisin tuon valumisen siihen, kun niistä puuttuu se vyötärökaistale, farkuissa se on ja eivät valu.. :scratch Ja kokeilin kyllä niistä numeroa pienempääkin, mutta peppu ei oikein mahtunut sinne mukavasti! :laughing002
Menihän sinne euroja, mutta mieli on ainakin paljon parempi nyt joka aamu, kun vaatteet pitää pukea.. Eipä kiristä ja purista ja ahista. :flower

Ulkovaatteet vähän kyllä mietityttää.. Toppahousuihin tarveis henkselit, että pysyis jalassa, kun kiinni asti eivät mene.. Tähän saakka oon pärjänny aika hyvin välikausihousuilla ja paksuilla kalsareilla, ne pysyy hyvin jalassa aukikin. Mut takki kyllä alkaa kiristelemään hiljalleen... Saa nähdä, joutuuko ostaan mammatakin, vai löytyiskö jostain lopputalveksi isompaa takkia.. :confused1
 
kanaemo kirppareitahan kannattaa käydä kiertämässä , josko sieltä löytäis vähän isompaa takkia huokealla hinnalla :)
 
Ihmeesti kaikki joogapökät on nyt kadonnu kaupoista. Kiersin mm. Hemppiksen, Cubuksen ja Ginan ja ei löytyny ainoitakaan joogahousuja! Ei tajuu. Ja tuntuu ettei mistään löydy muutenkaan kivoja mammavaatteita. Netistä kun seilailee niin tuntuu ettei mitään kivaa löydy. Pitäis vaan päästä testaileen kun ehkä ne sit livenä onki kivempia tai kattoa normivaatteita isompina vaan..
 
Täällä on jotenkin tosi huonosti ollut mammavaatteita kirppiksillä. :sad001 Netistä tosin saattais löytyäki.. Mut toivon, et tuo takki menis vielä pahimpien pakkasten yli... Sit vois kevättakin vaikka ostaa ja käyttää jotain paksumpaa siellä välissä. :smiley-angelic001
 
Ihmeesti kaikki joogapökät on nyt kadonnu kaupoista. Kiersin mm. Hemppiksen, Cubuksen ja Ginan ja ei löytyny ainoitakaan joogahousuja! Ei tajuu. Ja tuntuu ettei mistään löydy muutenkaan kivoja mammavaatteita. Netistä kun seilailee niin tuntuu ettei mitään kivaa löydy. Pitäis vaan päästä testaileen kun ehkä ne sit livenä onki kivempia tai kattoa normivaatteita isompina vaan..

Me&I:lla on yogahousuja ja vielä alessa. TIlasin itselleni ennen joulua ja voi vitsi miten kivat on. Ja menee hyvin raskauden jälkeen kotipöksyinä.
 
Nyt tällä Suomen lomalma ollessa oon löytäny juurikin H&M:ltä kolmet kivat mammapökät. Ai että kun on mukavat jalassa verrattuna siihen kun kulki normi farkuissa nappi ja vetoketju auki.. Vähän otin löysemmän koon että jos tässä vielä tulee painoa kumminki jonkin verran lisää niin silti ovat mukavat.

Muita varsinaisia mammavaatteita en oo vielä ostanu kun en oo kokenu tarpeelliseks. Ihan peruspaitoja kylläkin joissa on jonkin verran tilaa mahalle..
 
Takaisin
Top