Mammavaatteet

Pistin nyt ison satsin mammavaatteita (lähinnä eri merkkisiä mammafarkkuja) tilaukseen. Noi hooämmän mammafarkut on menny tähän asti mut hiton huonoo laatua, nyt niihin on muodostunu jo polvipussit !! c'moon!:banghead:
 
Kertokaa toki jos löydätte sellaisia farkkuja jotka ei valuisi koko ajan. ärsyttävää olla koko ajan kiskomassa kun valuu :arghh:

Edelliset raskaudet ajoittuneet lämpimille keleille jolloin ei mammafarkkuja tarvinnut.. leggarit ja mekot olis niin paljon mukavampia vaan ei taida tareta!!!:eek::grin

Ps. wishiltä itse oon tilannut aika paljonkin. :)
Kannattaa kiinnittää huomiota arvosteluihin ja asiakkaiden kuviin kohteesta. Ja ottaa huomioon ne koot!
laatu vaatteissa ainakaan yleensä ei ole kovin hääppöistä, mutta kuitenkin ihan sitä olen saanut mitä olen tilannut. :) äitiysvaatteita itsekin sieltä katselin, mutta ei löytynyt mitään mieleistä. Housut kaikki olivat niin kapean näköisiä että ei varmaan menisi tämmöiselle reitevälle, kun kaikki ovat lähinnä sitä kiinan kokoa ja sille ruumiinrakenteelle.. :eek:
Mutta kerro sitten että millaista tuotetta tuli :)
 
Mä oon tykänny mamalicious farkuista! Kun löytää sen oman koon niin ei tarvii koko aikaa ylös nyhtää:wink
Nyt mul on homarin farkut ja oon kyl tykänny, mitä nyt ei oo ihan samaa laatua kun noi eka mainitut mut jospa noi ajoittaisessa käytössä menis:)
 
Tilasin kasan mammafarkkuja, eri merkkejä. Mamalicioukselta montaa eri mallia - miten voikaan yhden merkin kokovalikoima muuttua noin radikaalisti, siis sama merkki ja eri malli ni toiset 32 tuuman pögät on jätit ja toiset ei mee reisiä ylemmäs..?! o_O noh. Yhdet mamalicioukset ois ollu kivat mut oli liian isot eikä tarjolla pienempää :sad001 noppies -merkin farkut jätin itelle, ai että voi tuntua housut hyvältä noiden hooämmän katastrofihousujen jälkeen! :p toki hinnassakin ero, noppiesit on tuplasti kalliimmat..

Yksiäkään mammafarkkuja en oo löytäny sellasia joissa EI ois löysää polvista alaspäin.. ihan törkynä tilaa pohkeille (ja polville) , liekkö tarkotettu myöhempää turvotusta varten? :smiley-ashamed004
 
Outomamma, mä kutsuisin noita noppiesin farkkuja istuviksi :) ovat reilua kokoa mun mielestä , älä ainakaan tilaa isompia sen takia ku "paino on noussu ja normi housut puristaa" :grin
 
Kiitos Uff ja euron päivät! Sain 4 mammahousut ja kasan muita vaatteita 5,- ja päivää aiemmin yhdet mammahousut 2,-. Nyt on minulla housuja, kun vanhoista tyttö jo huomautti niissä olevan reiän haaroissa. Että kävikin hyvä tuuri ja oli oikeaa kokoa ja niin siistejä, että näyttävät tuskin käytetyiltä.
 
miun pitäs keksiä kokkihousuihin joku ratkasu, kiinni ei kokonaan enää mee eli pakko painella töissä menemää vetskari auki. Ärsyttävät tollaset peltipöksyt, eikä nyt sit enää edes kestä jalassa :shifty:
 
Jihuu, mä tilasin viimeviikolla muutamat äitiyskuteet H&M:ltä, laatu nyt ehkä on mitä on , mutta se ei vaan jaksa nyt kiinnostaa! Pari trikoopaitaa, sit sovitteelle jouluksi kaks mekkoa, paksumpia sukkahousuja, t-paitoja, parit housut...:cool:
Tulis äkkiä se paketti !:smug:
 
Mää en tiä yhtään mistä ostaa äitiysfarkkuja! Oon nyt kulkenu kuukauden vain college housut jalassa.. Ja tuntuu että kaikki äitiyshousut on ahdistavia :sad001 menee hermo !:D ja en haluais mitään löysiä farkkuja vaan ihan ihon myötäisiä jotka olisi kumminki mukavan oloiset jalassa.
 
Mäkään en oo ostanu vielä yhtiäkään äitiysfarkkuja... Gollareilla täälläkin on menty... Ja onneks mulla on yhet mustat tosi joustavat farkkuleggarit, jotka hätätapuksissa vielä menee... :wideyed:
 
Mä ostin ekat mammafarkut pari viikkoa sitten Hennesistä, kun oli alennuksessa. On tosi kivan näköset ja istuu sinänsä hyvin, mutta sama ongelma kuin joillain muillakin että saa nostella jatkuvasti, kun meinaa valua. Ehkä talvemmalla, jos/kun isommat mammahousut vielä tarvii niin en ihan ekana h&m:stä mee ostaa. Nyt vielä onneks pystyy normifarkkujakin käyttää, kun maha melko pikkunen.
 
Jotenkin tuntuu, että samoilla mammafarkuilla ei oikein koko raskautta pysty menemään. Tai ainakin itsellä piti olla alkuun aika napakat, mutta sitten lopussa alkoi kaikissa se mahan alle jäävä sauma kiristää ja tuntua ikävältä. Loppuraskauden taisin mennä paljon tunikoissa ja mekoissa ja legginseissä. H&M:llä on ainakin sellainen perustrikoinen musta leggins, joita mulla on useammat varastossa. Kotioloissa voin hiihtää niiden kanssa vähän lyhyemmässäkin paidassa, mut julkisille paikoille sitten pitäis löytyä vähän pidempää.

Mä en oo vielä edes uskaltanut tosissaan miettiä asiaa, mutta ens kuussa pitäis aloittaa työt. Eipä mahdu mikään vanha työvaate päälle. Noppiesin joitakin housuja sovittelin, mutta olivat aivan järkkyjä pussihousuja, ja se maha roikkui tosi alhaalla. Pari mustaa äitiyshametta mulla on, mutta siinäpä se. No jakkujen kanssa nyt tietty käy mikä vaan maha, ne ei vaan sitten mene kiinni...

Onko joku törmännyt hyviin businessvaatteisiin?
 
Mulla menee omat vaatteet / työvaatteet ihan normaalisti päälle vielä :) mutta vois jo valmiiks ainakin jotkut housut ettiä viikonloppuna, kun lähen shoppailemaan :grin
 
Toppahousut kun löytäis jostain niin muuten jo pärjää.

Paitsi haluaisin jonkun mekon tai hameen jouluksi ja muutenkin, mie näköjään käytän legginsejä koko ajan joten kotonakin olis säädyllisemmän näkönen kun olis jotain muutakin siitä pepusta alaspäin :D
 
Itsellä käytössä miehen toppahousut joissa on henkselit :D ei mahdu nappi eikä vetskari kiinni, mutta henkselit pitää jalassa ja on mukavat päällä, kun eipä ainakaan purista eikä ahdista :p
 
Mulle ei enää ees miehen housut mahdu, kun hän on niin pienikokoinen..o_O
Nuista ulkoiluvaatteista alkaa tulla todellakin jo ongelma...:confused:

Joo sori luin taas huonosti.... Sä siis pidät niitä miehen toppiksia nappi ja vetskari auki, no nyt selkis enempi !:playful:
 
Te toimistotyötä tai muuta businesspukeutumista töissä harjoittavat, mitä oikein olette pukeneet päälle?! Esikoista odottaessa reilu vuosi sitten opiskelin vielä, joten ei ollut moista ongelmaa :D Kotoa löytyy pari melko muodotonta mekkoa, mutta esim. suorista housuista tai kynähameista ei oikein mammamalleja tahdo löytyä. Ja miten kengät pidemmälle raskaudessa, kun korkkarit ei enää toimi ja ainakin itsellä viimeksi balleriinatkin tuntui pahoilta kun ei ollut oikein mitään tukea?
 
Takaisin
Top