Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Tänään tuli toppahousut ja oli aivan hyvät, vaikkaki aika reilua kokoa. Vielä siis vähän turhanki löysät, mutta eiköhän tuo mahaki tässä talven aikana kasva vielä lisää ja toisaalta mahtuu alle sitte toisia housuja. Mieluummin siis löysät ku tiukat, pysyy kuitenki hyvin ylhäällä.

Tilasin samasta verkkokaupasta myös jumppahousut. Ai että, miten ihanan joustavat. Ei purista yhtään mistään :happy093
 
Tänään tuli toppahousut ja oli aivan hyvät, vaikkaki aika reilua kokoa. Vielä siis vähän turhanki löysät, mutta eiköhän tuo mahaki tässä talven aikana kasva vielä lisää ja toisaalta mahtuu alle sitte toisia housuja. Mieluummin siis löysät ku tiukat, pysyy kuitenki hyvin ylhäällä.

Tilasin samasta verkkokaupasta myös jumppahousut. Ai että, miten ihanan joustavat. Ei purista yhtään mistään :happy093

Mistä tilasit?
 
Tänään tuli toppahousut ja oli aivan hyvät, vaikkaki aika reilua kokoa. Vielä siis vähän turhanki löysät, mutta eiköhän tuo mahaki tässä talven aikana kasva vielä lisää ja toisaalta mahtuu alle sitte toisia housuja. Mieluummin siis löysät ku tiukat, pysyy kuitenki hyvin ylhäällä.

Tilasin samasta verkkokaupasta myös jumppahousut. Ai että, miten ihanan joustavat. Ei purista yhtään mistään :happy093

Kiitos raportoinnista! Hyvä tietää että on ennemmin reilut koot kuin naftit, niin ei tule vahingossa tilattua aivan liian suuria. Täytyypä laittaa tilausta. Jumppahousuillekkin olisi tarve.
 
Ootteko löytänyt mukavia ja peittäviä raskausajanlegginssejä? Verkkokaupat pullollaan vaihtoehtoja, mut ei oikeen tiiä mitkä valita..
Itselläni myös raskausajantoppikset 2 vuoden takaa, mamalicious-merkkiset ja ne oli kyllä pientä kokoa, jos ei oo sitte malli muuttunu. o_O
 
Mä tilasin mamaliciousilta tiukat jumppahousut ja ne on ihan mahtavat! Vyötärö tulee rinnan alle eikä joogassa valunut alas missään asennossa. Tilasin ihan kokotaulukon mukaan ja ainakin mulle sopii just hyvin.
Samalla tilasin samat toppahousut kuin Sansku, kiitos vinkistä!
 
Täällä alkaa perus paidat ja topit olemaan vähän lyhyitä. Housut menevät kun pääasiassa käytän tyyliin Me&I:n dotspantsit tai leggareita. Mutta ei toivoakaan että enää saisi pukuhousut jalkaan. Noshin pisaratunika menee varmaan pitkään vielä, mutta muut mekot alkavat olemaan turhan piukat pikkuhiljaa. Tarttis ostaa joku edustava ja juhlavampi työvaate kevääksi.
 
Mun oli pakko hankkia muutama äitiystoppi ja -sukkahousuja. Menee hermot, kun paidat rullaantuu kasaan ja sukkahousut ei pysy kunnolla päällä. Kuvittelin, että pärjäisin pelkästään hankkimalla housuja, mutta eipä se nyt ihan riittänyt. Onneksi löytyy tunikoita ja löysempiä paitoja, jotka menee vielä ihan hyvin päälle.
 
Mun on kans pakko käydä ensvkolla kaupungilla tai tilata zalandolta kun paidat puristaa ja yhdetkää siistimmät housut ei mahu kiinni. Nytki lähettiin syömään porukassa niin mulla vaan sukkikset ja hupparimekko :D neuleen, topin, teparin ja mustat farkut sekä legginsit ostan, muuten pärjään entisillä
 
Kaverilta sain äitiysfarkut ja kaapista löytyi vielä esikoisen ajalta olevat äitiyshousut. Muutaman pitkän topin jouduin ostamaan lisää mutta muuten pitäisi pärjätä näillä. Liivit tilasin suoraan imetysmallistosta sillä kuppikoko kasvoi kahdella ja imetyksen jälkeen kutistuvat taas..
 
Mullekin tuli nyt postissa nuo mamaliciuksen sue-toppikset. Otin varuiksi yhtä isompaa kuin normaalisti käytän ja oli kyllä ennemmin nafti koko kuin löysä. Puntit hörötti kyllä, mutta reidet ja takapuoli sopi pöksyihin juuri hyvin. Pelästyin jo pukiessa että onko liian isot, mutta ei, yhtään pienemmät eivät olisi saaneet olla.

Kävin myös h&m myymälässä, löysin 8e kivat mamalököpöksyt ja pitkähihaisen paidan 3e. :grin
 
Mullekin tuli nuo mamaliciouksen toppikset ja ihan samat fiilikset ku gingeriltä, hyvä jos mahtuu legginsit alle takapuolen kohdalta ja yläreisistä! Ompahan motivaatio housut että ei passaa herkutella :D hetken jo mietin että pidänkö edes, kun niin kalliit, mutta eipä muutkaan sovi, enkä kehtaa mitään xxxxl kokosia ostaa kun sit ovat jaloista niin epäsopivat!

Mä ostin prismasta ihanat mammahousut, maksoi vaan 14.90 ja niissä oli niin hyvä tukeva vatsaosa että voi käyttää jo nyt, kun ei makkara roiku ikävästi :)
 
Mä oon kyllä ihmetellyt minkä mallisille ihmisille noita vaatteita yleensä tehdään. Omissa vaatteissa tuntuu, että kaikki kiristää joko reisistä, lantiosta tai sitten rinnoista/olkapäistä ja muuten sitten lerputtaa löysänä mm. polvien ja säärien kohdalta housut, käsistä ja vatsasta paidat. Tuntuu, että täytyis olla ihan tikkusuora tai sitten selkeästi pyöreä, että olisi oikeaa kokoa. Mieskin valittaa että kaikki kiristää olkapäistä ja rinnan kohdalta, mutta vatsan kohdalla on lököttävä pussi :grin Jouduin miehellekin ostamaan xs kokoa olevan joulupaidan, vaikka yleensä käyttää kokoa s-m, sillä siinä oli semmoinen poro missä kulkunen ja jos olisin ottanut koon m, olis miehellä ollu kolme kulkusta samassa kohtaa... :rolleyes:
 
Vielä menee omat mutta farkut tuntuu jo vähän epämukavilta ku vähän jo painaa mahan kohdalta ni niitä en käytä. Mul tulee äitiysfarkuista selkä kipeäksi en tajua miks :woot:
 
Vielä menee omat mutta farkut tuntuu jo vähän epämukavilta ku vähän jo painaa mahan kohdalta ni niitä en käytä. Mul tulee äitiysfarkuista selkä kipeäksi en tajua miks :woot:

Se malli ei sit varmaan tue selkää niin kuin normifarkut korkeemmalla vyötäröllä. Oletko harkinnut kokeilla tukivyötä? Sellasta kannattaa kysellä ensisijaisesti apuvälinelainaamosta (omasta terveyskeskuksesta) tai sit käytettynä kirppareilta. Kaikille kun ei sovi kaikki mallit.
 
Eikö teitä paina ne tukivyöt? Olen harkinnut sellaisen hankkimista, mutta epäilen sen painavan inhottavasti.
 
Eikö teitä paina ne tukivyöt? Olen harkinnut sellaisen hankkimista, mutta epäilen sen painavan inhottavasti.

Se varmaan riippuu mallista, niitä kun on todellakin monia erilaisia. On tosi vaikea tietää etukäteen mikä olisi sopiva just omalle kropalle. Ite oon ostanu kaksi, eikä niistä kumpikaan ollu mulle lopulta hyvä, siks suosittelen, et jos mahdollista niin kannattaa käydä jossain sovittamassa eka. Oon kokeillu esikkoa odottaessa myös si-tukivyötä ja se oli muuten hyvä, mut mul siirty ne kivut vaan sitte alaselkään. Ilman tota siirtymistä ois ollu todella loistava kapistus, vei kivun sieltä mistä pitikin. Sen vyön sain lainaksi apuvälinelainaamosta ja oisin saanu pitää sitä lainassa koko raskauden loppuun asti. Tukivöitä on muuten myös pehmeitä versioita, ne ei välttämättä tue ihan yhtä hyvin, mutta on parempia kuin se et on täysin ilman.
 
Eikö teitä paina ne tukivyöt? Olen harkinnut sellaisen hankkimista, mutta epäilen sen painavan inhottavasti.

Mulle tosiaan kätilö suositteli rakenneultrassa tukivyön hankkimista ja tilasin netistä Carriwelin edullisen säädettävän perusmallin. Jos se osoittautuu huonoksi, täytynee lähteä jostain liikkeestä metsästämään parempaa mallia.

Mulla on alkanut ajoittain alaselkä ja alavatsa kipuilla, varsinkin jos seisoo / kävelee pitkään. Siksi toivon kovasti, että tukivyöstä olisi apua.
 
Ostin sitten äitiystoppatakin. Ajattelin ottaa varmuuden vuoksi vähän isomman koon, mutta ei olisi pitänyt. Se on aivan vaaaaltava :hilarious: En viitsi palauttaa, parempi näin päin. Tarvitsen kuitenkin oikeastaan heti isompaa takkia ja kyllähän tuo vatsa kasvaa. Näytän vaan ihan eskimolta :shy:
 
Takaisin
Top