Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Outo kysymys, mutta onko kellään heittää vinkkivitosta sellaiseen ongelmaan, kun mahan puolesta pystyy vielä kumartelemaan hyvin, mutta tuo mammahousujen masu-osan kangas tuppaa nousee näkyville silloin. Pitää olla alvariinsa kiskomassa aluspaitaa alemmas. Näissä vaaleissa farkuissa vielä se kangas on vaalean sinistä ja muuten yläosat on melkein aina minulla mustia. Kannattaako edes yrittää vaihtaa sitä kangasosaa tai värjätä sitä jotenkin vai henkselitkö sitä pitää hommata? :grin En ole kovin hyvä ompelija itse.
 
Mä olen vaan nyt käyttänyt reilusti pidempiä paitoja. Muutenkin vielä peittelen tätä niin, pitkät löysät paidat toimii
 
Omat vaatteet menee vielä heittämällä, oon ihmetellyt et miten ei turvota tai kiristä mahan kohdalta vielä yhtään mut ehkä se on sit humps ja siirryttävä sit kertalaakista äippävaatteisiin. Talvitakki mietityttää, voisko mahtua vanhaan takkiin, jotenki en raaskis ostaa kallista takkia vaan yheks talveksi :arghh:
 
Omat vaatteet menee vielä heittämällä, oon ihmetellyt et miten ei turvota tai kiristä mahan kohdalta vielä yhtään mut ehkä se on sit humps ja siirryttävä sit kertalaakista äippävaatteisiin. Talvitakki mietityttää, voisko mahtua vanhaan takkiin, jotenki en raaskis ostaa kallista takkia vaan yheks talveksi :arghh:

Jos sulla on kohtu kallellaan taakse päin, niin maha alkaa näkyä ja tuntua vasta myöhemmin. Varsinkin, jos olet vielä pitkä ja pitkäselkäinen, niin se on todennäköistä niin. Silloin on kohdulla paljon enemmän tilaa kasvaa piilossa kuin tälläisellä pätkällä.
 
Omat vaatteet menee vielä heittämällä, oon ihmetellyt et miten ei turvota tai kiristä mahan kohdalta vielä yhtään mut ehkä se on sit humps ja siirryttävä sit kertalaakista äippävaatteisiin. Talvitakki mietityttää, voisko mahtua vanhaan takkiin, jotenki en raaskis ostaa kallista takkia vaan yheks talveksi :arghh:

Kyllä se maha vielä ehtii kasvaa. Mulla on myooman takia kohtu paljon isompi kuin normaalisti ja maha valtava pallo vaikka vasta 14+ :sorry:

Mä ostin sellaisen rennomman mallisen ulkoilu/toppatakin, johon toivon mahan mahtuvan, mutta jota kehtaa käyttää muutenkin. Jos loppuu tila kesken, menen varmaan miehen vaatekaapille:grin
 
Huoh, en muistanutkaan kuinka rasittavia mammahousut on. Kokoajan saa kiskoa ylöspäin :shifty:
 
Huoh, en muistanutkaan kuinka rasittavia mammahousut on. Kokoajan saa kiskoa ylöspäin :shifty:

Mulla on sama. Mun housut on tosin muutenkin n. kokoa liian isot, että senkin puolesta valuu. Ajattelin käydä ostamassa henkselit, että pysyis paremmin päällä.
 
Mä kävin jo 5. viikolla ostamassa kahdet joustovyötäröiset housut (farkkuleggarit ja yhdet hienosteluhousut) kun omat ahdisti valtavan turvotuksen vuoksi. Nyt alkaa nekin ahdistaa ja valua pois päältä, niin pitänee käydä äitiysosastolla ostoksilla. Jotenkin en uskaltaisi ennen sitä 12 viikon rajapyykkiä. Nyt viikolla 11, niin ehkä vielä viikon jaksan sinnitellä näillä. Paitojakaan mulla ei ole kuin noin kolme, jotka peittävät tän turvotuspötsin, niin saa kokoajan olla pyykkäämässä tai sit kiskomassa paitaa alemmas. Onneksi vanhat rintsikat mahtuu sentään vielä!
 
Mä kävin jo 5. viikolla ostamassa kahdet joustovyötäröiset housut (farkkuleggarit ja yhdet hienosteluhousut) kun omat ahdisti valtavan turvotuksen vuoksi. Nyt alkaa nekin ahdistaa ja valua pois päältä, niin pitänee käydä äitiysosastolla ostoksilla. Jotenkin en uskaltaisi ennen sitä 12 viikon rajapyykkiä. Nyt viikolla 11, niin ehkä vielä viikon jaksan sinnitellä näillä. Paitojakaan mulla ei ole kuin noin kolme, jotka peittävät tän turvotuspötsin, niin saa kokoajan olla pyykkäämässä tai sit kiskomassa paitaa alemmas. Onneksi vanhat rintsikat mahtuu sentään vielä!

No onneksi ei ole enää pitkä matka sinne viikolle 12 :happy: Mun oli pakko kanssa hankkia housut jo tosi ajoissa, kun alkoi näyttää siltä, ettei omat vaatteet enää mahdu päälle. Nyt on maha jo sen verran iso, että en ole hetkeen edes yrittänyt ahtautua normaaleihin housuihin. Ja ärsyttävästi paistaa maha jo monista paidoista ja mekoistakin läpi. Oon töissä jo kertonut lähimmille työkavereille, mutta pääsääntöisesti vielä vähän koitan peitellä kuitenkin.
 
Tänään sain vaivoin ulkoiluhousut jalkaan pampulaviritelmällä Täytyy tästä alkaa etsiä jostain jotain raskaustoppahousuja talveksi, ettei ulkoilu ja retkeily tyssää siihen. Vinkkejä ulkoiluvaatemerkeistä joilla on raskausmallisto otetaan ilolla vastaan!
 
No onneksi ei ole enää pitkä matka sinne viikolle 12 :happy: Mun oli pakko kanssa hankkia housut jo tosi ajoissa, kun alkoi näyttää siltä, ettei omat vaatteet enää mahdu päälle. Nyt on maha jo sen verran iso, että en ole hetkeen edes yrittänyt ahtautua normaaleihin housuihin. Ja ärsyttävästi paistaa maha jo monista paidoista ja mekoistakin läpi. Oon töissä jo kertonut lähimmille työkavereille, mutta pääsääntöisesti vielä vähän koitan peitellä kuitenkin.

Mä huomasin tällä viikolla yhden työkaverin pälyilevän vatsanseutuani, ni ilmeisesti se alkaa paistaa läpi täälläkin peittely-yrityksistä huolimatta. Onneksi sentään on talvi, niin voi pitää paksuja ja isoja villapaitoja!
 
Mä huomasin tällä viikolla yhden työkaverin pälyilevän vatsanseutuani, ni ilmeisesti se alkaa paistaa läpi täälläkin peittely-yrityksistä huolimatta. Onneksi sentään on talvi, niin voi pitää paksuja ja isoja villapaitoja!

Totta, talvi pelastaa paljon. On kyllä mielenkiintoista seurata, että kuinka nopeasti ihmiset huomaa ja alkaa kysellä:grin

Totesin kanssa, että pakko hankkia jotkut ulkoiluhousut. Mulla on sellaiset aika reilun kokoiset housut, joissa kiristyvyö, mutta nyt jo huomaan, että taitaa pian tila loppua kesken. Täytynee alkaa selailla jotain nettikauppoja. Tosiaan hyviä merkkejä saa ilmiantaa :)
 
Mä katselin kanssa kivoja mammavaatteita, lähinnä tunikoita ja mietin onko järkeä edes tilata, kun ei tiedä milloin tulee... :rolleyes:
 
Mä tilasin tuollaset:
https://www.mammas.fi/product/47/aitiystoppahousut-new-sue-padded-pant

Eilen aamusta tilasin ja iltapäivällä paketti oli jo matkalla, arvioitu saapuminen jo maanantaina. Toki lakko voi nyt hidastaa, mutta silti todella nopee toimitus :)Toivottavasti olis sopivat! :rolleyes:

Näyttää hyvältä! Jos muistat, ni kerro ihmeessä kun saapuvat että miltä vaikuttavat! Yhden Norjalaisen ulkoiluvaatemerkin löysin googlaamalla, joka valmistaa äitiysvaatteita, mutta kiva jos ei tarvitse ulkomailta asti tilailla!
 
Takaisin
Top