Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään on menkoista laskettuna 10+0. Joko saa kiskoa mammafarkut jalkaan? :D
Saa :) Vaikka jo aikasemminkin :D
Omat vaatteet menee vielä heittämällä, oon ihmetellyt et miten ei turvota tai kiristä mahan kohdalta vielä yhtään mut ehkä se on sit humps ja siirryttävä sit kertalaakista äippävaatteisiin. Talvitakki mietityttää, voisko mahtua vanhaan takkiin, jotenki en raaskis ostaa kallista takkia vaan yheks talveksi :arghh:
Omat vaatteet menee vielä heittämällä, oon ihmetellyt et miten ei turvota tai kiristä mahan kohdalta vielä yhtään mut ehkä se on sit humps ja siirryttävä sit kertalaakista äippävaatteisiin. Talvitakki mietityttää, voisko mahtua vanhaan takkiin, jotenki en raaskis ostaa kallista takkia vaan yheks talveksi :arghh:
Huoh, en muistanutkaan kuinka rasittavia mammahousut on. Kokoajan saa kiskoa ylöspäin
Mä kävin jo 5. viikolla ostamassa kahdet joustovyötäröiset housut (farkkuleggarit ja yhdet hienosteluhousut) kun omat ahdisti valtavan turvotuksen vuoksi. Nyt alkaa nekin ahdistaa ja valua pois päältä, niin pitänee käydä äitiysosastolla ostoksilla. Jotenkin en uskaltaisi ennen sitä 12 viikon rajapyykkiä. Nyt viikolla 11, niin ehkä vielä viikon jaksan sinnitellä näillä. Paitojakaan mulla ei ole kuin noin kolme, jotka peittävät tän turvotuspötsin, niin saa kokoajan olla pyykkäämässä tai sit kiskomassa paitaa alemmas. Onneksi vanhat rintsikat mahtuu sentään vielä!
No onneksi ei ole enää pitkä matka sinne viikolle 12 Mun oli pakko kanssa hankkia housut jo tosi ajoissa, kun alkoi näyttää siltä, ettei omat vaatteet enää mahdu päälle. Nyt on maha jo sen verran iso, että en ole hetkeen edes yrittänyt ahtautua normaaleihin housuihin. Ja ärsyttävästi paistaa maha jo monista paidoista ja mekoistakin läpi. Oon töissä jo kertonut lähimmille työkavereille, mutta pääsääntöisesti vielä vähän koitan peitellä kuitenkin.
Mä huomasin tällä viikolla yhden työkaverin pälyilevän vatsanseutuani, ni ilmeisesti se alkaa paistaa läpi täälläkin peittely-yrityksistä huolimatta. Onneksi sentään on talvi, niin voi pitää paksuja ja isoja villapaitoja!
Tuolla oli vähän selvyyttä viivästyksistä:Mä katselin kanssa kivoja mammavaatteita, lähinnä tunikoita ja mietin onko järkeä edes tilata, kun ei tiedä milloin tulee...
Mä tilasin tuollaset:
https://www.mammas.fi/product/47/aitiystoppahousut-new-sue-padded-pant
Eilen aamusta tilasin ja iltapäivällä paketti oli jo matkalla, arvioitu saapuminen jo maanantaina. Toki lakko voi nyt hidastaa, mutta silti todella nopee toimitus :)Toivottavasti olis sopivat!