Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä olen selvinnyt normaalivaatteilla, mutta tällä viikolla tuo maha on alkanut pullahtamaan siihen malliin, että kohta otettava käyttöön äitiyshousut. Muutenkin tiukemmat housut olen saanut unohtaa jo aikoja sitten kaapin pohjalle. Mulla odottaa parit Lidlin äitiysfarkut valmiiksi pestyinä kaapissa, ehkä kohta on aika ottaa ne käyttöön.

Mulla on nyt ollu käytössä me&i:n jooga pantsit ja magic pantsit, nää molemmat on kuin äitiyshousut malliltaan. Ei kiristä eikä purista mistään :) Mutta tarvisin kyllä jo ihan äitiyshousutkin lisäksi ja farkut varsinkin. Farkkuja vaan on vaikea löytää sopivia :( Nyt odottelen jos kaveri sais vauvan ulos pian, niin saisin siltä sovitukseen muutamat housut (toivottavasti mahtuu).

Mulla on vinkki kaikille isommissa kaupungeissa asustaville: Vaatepuun jäsenyys! Niillä on hyvin kokovalikoimaa ja oon käynyt parin viikon välein lainaamassa oloon sopivaa vaatetta. Nyt on esim. lainassa Taukon sopivan löysälinjainen mutta ryhdikäs mekko. :happy:

Jes, sain viimein ostettua käytettynä muutamat mammahousut ja ihanaa tätä vapautunutta oloa! Ei purista mahaa enää, olo on melkein normaali. En ihan osaa tätä yhtälöä kun vaatekoko on kasvanut yhdellä mutta kilo tippunut painoa ekan neuvolakäynnin jälkeen. Pakkasin eilen kaikki normifarkut pois, vähän tuli haikee fiilis. Pitää tehdä sama seuraavaksi rintsikoille. Itse en näe eroa vanhaan, mutta vanhat rintsikat puristaa jo niin, että ostoksille on lähdettävä niidenkin suhteen.

Noni. Nyt pitää jo jättää farkuista nappi auki ja silti ahdistaa. Turvotus on kyllä ihan hillitöntä ja saa alkaa kattoa mitä laittaa päälle, jos ei halua kaiken kansan tietävän. Ja viikkoja nyt vasta jotain 8+3 ja 9+1 väliltä.

Mulla tänään 12+5 ja oli pakko korkata mammafarkut. Voi tätä autuasta tunnetta, kun ei kiristä mistään :hello2

Kai mäkin huomenna kaivan äitiyspöksyt, tavalliset pöksyt kiristää niin paljon. Nyt rv 13+3.

Perjantaina lähden käymään Helsingissä, jos sieltä vaikka shoppailis itelle sopivia vaatteita ja jotain..... kaapuja?!.... mistä ei siis näkyis maha heti kilometrien päähän :grin

Täällä pähkitään talvivaatteita jo.. Onko joku ostanu odotusajan toppavaatteita jo tai mistä meinaa ostaa?

Mulla oli esikoisen aikaan yli-isot vetoketjulliset toppahousut henkseleillä ja samoilla meen nytki :D Takista en kyllä tiedä. Kantotakki vois olla kiva sitte vauvan kans, niin oon harkinnu raaskisko ostaa semmosen missä on se jatkopaneeli ni menis jo mahan kans.

Täällä pähkitään talvivaatteita jo.. Onko joku ostanu odotusajan toppavaatteita jo tai mistä meinaa ostaa?
Intersportista löysin mustan The North Facen kevyen toppatakin, mikä oli JOUSTAVA! Se oikeen erikseen luki siinä! :happy093Oli muutenki hyvin istuva ja yritin vielä entisestään pullistella mahaa, ni ei ainakaan kinnannu yhtään! Sillä toivottavasti pääsis nyt suht hyvin talven! Mut toppahousuja en kyl löytäny, vaikka yritin ettiä ja kysellä. Löytyisköhän netistä jotain hyvää valikoimaa jostain? :anyone

DSC_1533.JPG

Mammahousut otettu käyttöön :smiley-bounce012 ei kiristä ei purista. Maha vaan on sitten hyvin näkyvissä..se on sitten seuraava ongelma. Nyt vasta 11+1.

Ajattelin siivota kaapista pois kaikki mitkä ei päälle mahdu.

Mulla on ollut töissä mammafarkut käytössä pari viikkoa. Oon taittanut tuubiosan vaan kaksinkerroin kun sain sen parhaiten niin, se on yläosasta vielä vähän lörppö. Alusvaatteita varsinkin rintsikoita pitäis uusia seuraavaksi... Ja ulkoiluhousut puristaa ikävästi. Toivoisin että saisin töissä pidettyä salassa lähemmäs joulua mutta kyllä maha jo pullottaa sen verran että saas nähdä ja iltapäivää kohti vielä turvottaa enemmän. Nyt 10+4.

Mulla on kanssa edessä varmaan takin hankinta talveksi. Olin aluksi toiveikas, että pärjään nykyisellä toppatakilla. Mutta jos masu jatkaa paisumista tähän malliin, ei mitään toivoa :facepalm:

Intersportista löysin mustan The North Facen kevyen toppatakin, mikä oli JOUSTAVA! Se oikeen erikseen luki siinä! :happy093Oli muutenki hyvin istuva ja yritin vielä entisestään pullistella mahaa, ni ei ainakaan kinnannu yhtään! Sillä toivottavasti pääsis nyt suht hyvin talven! Mut toppahousuja en kyl löytäny, vaikka yritin ettiä ja kysellä. Löytyisköhän netistä jotain hyvää valikoimaa jostain? :anyone

View attachment 83235

Tää joustava takki vaikuttaisi näppärältä, saako kysyä, minkä hintainen tää suunnilleen oli? Toinen vaihtoehto olisi kantotakki. Löysin kivan mallin jossa oli vettäpitävä kuoritakki sekä kevyttoppis, joita voisi käyttää erikseen tai yhdessä. Hinta vaan oli aika korkea. :woot:

Tää joustava takki vaikuttaisi näppärältä, saako kysyä, minkä hintainen tää suunnilleen oli? Toinen vaihtoehto olisi kantotakki. Löysin kivan mallin jossa oli vettäpitävä kuoritakki sekä kevyttoppis, joita voisi käyttää erikseen tai yhdessä. Hinta vaan oli aika korkea. :woot:

Hinta ei ollu halvimmasta päästä, oisko ollu joku 220€, mut tuo oli tosiaan ainut (mulla vastaan tullu) sellanen joustava malli, minkä kuvittelisin menevän koko raskauden ajan ja pystyy pitään myös myöhemmin toivottavasti pienemmällä vatsalla varustettuna :grin

Hinta ei ollu halvimmasta päästä, oisko ollu joku 220€, mut tuo oli tosiaan ainut (mulla vastaan tullu) sellanen joustava malli, minkä kuvittelisin menevän koko raskauden ajan ja pystyy pitään myös myöhemmin toivottavasti pienemmällä vatsalla varustettuna :grin

Toisaalta kun menisi raskauden jälkeenkin, niin silloin raaskii sijoittaa vähän enemmän :happy:

Täytyy varmaan lähteä katselemaan, jos täältä löytyisi vastaavia.

Minulla jo Lidlin äitiysfarkut käytössä - tuntuu että raskaus näkyy ulospäin nyt jo. Verrattuna ekaan ja toiseen raskauteen tämä on todella aikaista. Kolmannen kanssa otin rv 14 kuvan illallisen päätteeksi ja silloin oli jo aikamoinen näky. Mutta numero neljä ei jää kauaksi enää piiloon :grin.

Vielä menee osa normifarkuista, tiukemmat jätin jo väliin. Varsinkin iltaisin kyllä turvottaa sen verran, että pitää olla iso neule tms. päällä jottei kaikki näkisi.
Kaivoin kyllä jo esiin mammavaatteet, aika pian varmaan pitäisi vaihtaa niihin.

Mie alan ihmetellä omaa kroppaa. Turvotusta toki on, mutta se on heti tuossa rintalastan alla. Ihan kaikki normaalit vaatteet mahtuu edelleen. Edes työhousut mitkä on aika piukkaa mallia ei vielä kiristä. Alan pohtia että onko tuolla mahassa enää kukaan kasvamassa kun mitään ei näy ulospäin

Viimeinkin tuli mun tilaamat äitiysfarkut. Tilasin samanmerkkiset kuin mitä mulla on aiemminkin ollu ja samaa kokoa. Silti oliki mulle vielä isot, vaikka painan nyt jo lähtötilanteessa enemmän kuin viimeks. Onneks noissa on kiristyskummarit niin ei ehkä putoa jalasta .

Takaisin