Mahakuvat

Ää siis teillä kaikilla on ja masut joista huomaa että on raskaana!:) mulla ei siis näy mitään ja viikkoja 13+5:/ maha on vain sen näköinen että ois lihonnut:D
 
Mäkin olin vain lihonneen näköinen viel viikko sit. :D Nyt tää on alkanu tulla vähä näkyvämmin esiin, mut kyllä tuonkin vielä aika helposti vaatteilla piilottaa. :wink Älä huoli, kyll se sullekkin alkaa kasvamaan. :) Vaikka itestäkin koko aika tuntuu, et sais kasvaa vähä viel nopeemmin, että tuntemattomatkin erottas varmasti vauvamahaks. :D
 
18b923cc169cdc11036bd053e0983b90
Mahan muutosta eilen otettuun kuvaan
 
Aamu vs ilta ja viikkoja 14+4 :happy:
Tänään ei ollutkaan näköjään niin isoa pömppöä illalla, kun välillä on ollut :grin

Eipä vielä vauva mahalta näytä :D
 

Liitteet

  • IMG_7316.JPG
    IMG_7316.JPG
    775.7 KB · Katsottu: 139
Muokattu viimeksi:
En kyllä ala! Täällä 14+5 eikä juuri huomaa muuta kuin että näytän kaikin puolin paksummalta. On kyllä ylikilojakin eli senkin vuoksi varmaan tulee myöhemmin näkyviin mutta teillä muilla on jo noin oikeat masut ja ollut jo viikkoja! Minäkin haluan!
 
Mulla kanssa nyt 15+1, eikä huomaa oikeestaan mitään. Ootan jo millo massu kasvaa :grin
 
Se on vielä aamu unillaa tos kuvassa:D väsynyt sankari, vaikka ei mitään muutakaan tee kun nuku:p
 
Takaisin
Top