Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ----- 22 ---- 1.3 ---- -esikoinen ---- 7
Kiraffe -----18 ----- 2.3 ------ esikoinen ---- 4
Minea ------33 -----2.3 ---- -esikoinen ---- 2
Sus ------- 37 ---- 3.3 ---- esikoinen ---- ?
Poppana ---23 ---- -3.3 ---- --esikoinen---- ?
Neonilla ---- ? ---- -4.3 ---- --? ---- ?
Kristiina.K ---? ---- -5.3 ---- --pikkukakkonen ---- ?
Myera -------? ----- 6.3 ---- --? ---- ?
Miuma -------? ---- 12.3 ------? ---- ?
Toivo ------ 29 ---- 12.3 ---- esikoinen ---- ?
Hope85 ---- 24 ---- 13.3 ---- -esikoinen ---- ?
hamasu ---- 30 ---- 16.3 ---- esikoinen ---- ?
Dark91 ----- 19 ---- 17.3 ---- esikoinen ---- 1
Picsu ------- 27 ---- 23.3 ---- -pikkukakkonen ---- 3
Satsu ------- ? ---- --? ------ -pikkukakkonen ---- ?
Tässä siis listan päivitys =D
Onko muuten muut huomanneet valkovuodossa muutoksia?
Tai nänneissä - rinnoissa?
Tai muita hassuja juttuja?
itse huomasin tässä nyt sit parin päivän aikana sen, että mansikat on alkaneet ällöttää. Hajustakin meinaa oksennus nousta kurkkuun. joo ja pissatus on ihan outoa! Siis lähdin yöllä vessaan ja kävin vessassa, sitten seisoskelin hetken alakerrassa ja sitten pissatti taas ! [:D] ja ei sekään vielä, menin pikkusiskon kans juttelees ja sit ku olin 20min istunu, niin ei helkutti, taas pissatti. Sitten 5 aikaan aamulla jälleen.... Joo ja ennen nukkumaan menoa ennen saunaa ja saunan jälkeen.... O_O huoh... Ite käyn normaalisti pissalla sen 3-4 päivässä [:D][:D]
Hikoilu on ihan mieletöntä.... Naama ja jokapaikka hikoaa ihan sikana... [:)] Sitten kuumat aallot mua vaivaa niinku pidemmälle enemmän ku palelu...[:)]
Valkovuoto on runsastunu toooooooosissaan. Menkkoja ei kuulu [;)]
Haalea plussa testissä... Oudot vatsakivut, muistuttaa menkkakipuja, mut eivät ole.. Nännien kipeytyminen ja tummat renkaat nännien ympärillä... Nännipihan laajentuminen... [:)] Välillä pikkukuvotus, mut enimmäkseen sitä sit koko päivän mittaan välillä. Joo ja kun ei kuvota, himot hyrrää satasta... [:)]
Itkuherkkyys... Itken pikkuasioista... Ärsyynnyn helposti... Välillä masentaa ja sit taas iloinen.. eli siis mielialan vaihtelut ja tosi intensiiviset ovatkin!
Unet... :D nähnyt monet unet plussatesteistä ja raskaudesta ja sitten ultraäänen sukupuoliarviosta (poika) ja sitten vielä synnytyksestä, jossa sielläkin meille syntyi poika... ^^ enne? [;)][:D][:)]
Joo ja viime yönä masensi jälleen, ajattelin et entä sit jos meenki johonki verikokeisiin ja sielt vaan tulee vastaus, et joo sun hcg-arvo on kyll ihan negan rajoissa / hcg-arvo ei viittaa normaaliin raskauteen...
oon usein miettiny sitä et joo ei siel muka ketään oo vaikka intuitio viittaa ja oireet ja plussat on jo kertoneet asian.. Miettiikö muut?
Oireistakin tiiän jo et jotain uutta tapahtuu... Saati sitten nuo plussat testeissä^^