Maalisvauvat 2011

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA TSEMPPIÄ NIILLE JOTKA TOIVOVAT PLUSSAAVANSA TÄSSÄ PIAKKOIN [:)][:)][:)]

Oli pakko tulla fiilistelemään tänne, itse plussasin tarkalleen vuosi sitten täytenä ylläri pyllärinä ja nyt olen nelikuisen tyttelin onnellinen äiti! Meille odotus oli piiiiitkä vaikkakin neiti sitten päätti rynnistää maailmaan jo helmikuussa. Kyllä se odotus palkitaan, nauttikaa ja pitäkää huolta itsestänne! Ja tsempit niille jo etukäteen jotka oireilevat hurjana. Mulla oli helppo raskaus alusta loppuun onneksi!

Aika kultaa muistot ja nyt on ikävä vauvamasua vaikken ikinä uskonut näin sanovani. Synnytys oli nopea mutta rankka kokemus koska en ehtinyt saada kivunlievitystä mutta olisin siihenkin jo valmis uudemman kerran. En nyt kuitenkaan liity teihin maalismammoihin 2011 [;)] ehkä seuraavana vuonna........

IIIIIK, ELÄTTE NIIN JÄNNIÄ AIKOJA!!!

Olin näköjään muistanut viimeisimpien menkkojen alkamispäivän hieman yli viikolla väärin, joten nyt la olisi jo 24.2. ja kuulutaankin ilmeisesti helmivauvojen puolelle. :)

Onnea kuitenkin kaikille jo plussanneille ja plussausta odottaville!

moikka taas!

ei oo nyt tainnut tulla uusiakaan, vielä, mutta vielä on mooonta viikkoa vielä aikaa´. [:)]
Ja Minnuska89 tsemppiä sulle että tänne maalisvauvoihin pääsisit!!![:)]

täällä ei mitään kovin uutta.. paitsi viime yönä jouduin ensimmäistä kertaa nousemaan yöllä vessaan. [:)] joka on omituista koska yleensä en melkein koskaan käy yöllä vessassa. Mahakin tuntuu varsinkin iltaisin ihan pullataikinalta. [:)] kauheaa turvotusta. [:)] ja pieniä nipistelyjäkin on ollut, toivottavasti ovat ihan normaaleja. [:)]

Kyllä täytyy sanoa, että olo on mitä ihanin kuitenkin. Sanoinkin miehelleni että kaikki nämä kivut ja huonot olot ja kaikki muut oireet ovat täysin sen arvoista. Minä kyllä kestän, kun tiedän, mihin nämä oireet johtavat lopulta; ihanan pikkuisen lapsemme syntymään. [:)] Ainakin toivon että niin käy, ja kaikki menee hyvin.

kiraffe, no yritän ainakin päästä vielä maalisvauvoihin,seuraava ovis pitäis olla tän laskurin mukaan tosiaan 7.7 ja toivotaan että se myös sieltä tulee ja että sais sen lapsen aluilleen[:)] Jos tässä kierrossa tärppää niin sitten mulla olis LA just 30.3.2011[:D] Ja esikoinen syntyi 29.3.2009[:D] Jos en pääse enään maalisvauvoihin niin kait se sitten pitää perustaa huhtikuisten foorumi jo nytten valmiiksi[:)]

Tiistaina tein testin ja näytti plussaa... Nyt pitäisi olla rv 4+5 La 5.3 toinen raskaus ja jännityksellä odotellaan...

Ensimmäinen neuvola on 30.7.
Jännityksella odotan tuleeko yhtä vaikea raskaus kun edellisestä.

ohhoh, tuo tiituliini :n teksti oli sit multa tarkoitettu.. olen kyseisen kaverini koneella ja olikin keskustelu vielä auki hänen nimellään. [:)]

Moi!

Täällä plussailtiin maanantaina ja laskettu aika olisi 02.03.2011, rv 5+2. Aikamoisena yllätyksenä tuli että tärppäsi heti. [:)] Onneissamme olemme miehen kanssa molemmat ja nyt vaan toivotaan että kaikki sujuisi hyvin. [:)] Esikoista odotan joten kaikki on ihan uutta ja jännää... Neuvola varattu 21.07. saattaa kuitenkin olla että menen varhaisultraan yksityiselle jo ennen sitä.
Ihanaa odotusta kaikille! [:)] 

Nyt varattu aika neuvolaan. Sain sen vasta 10.8, silloin on vk 11+2. Mitenköhän sitä malttaa sinne asti odottaa, pitää kuulostella kaikkia mahdollisia oireita niin uskoo, että tosiaan on raskaana.[;)]

Soittikin sieltä terveysasemalta pian uudestaan ja sanoi, että varataan sittenkin aikaisemmaksi se aika, nyt se on sitten 2.8.

uusi varovainen hei [:)]

tänä aamuna testiin ilmestyi haalea testiviiva... ^^ viikkoja siis olis 3+2 tms. nyt jännätään, että tummuuko se viiva sitten sunnuntaina [:)]

Täällä plussattiin tänään, ensimmäisenä hääpäivänä :) Nyt olis laskujen mukaan rv 4+4. Vielä en oikein tiedä kuinka asiaan suhtautuisi... Ensimmäistä kovasti toivottas, mutta vuoden sisään jo kaksi keskenmenoa takana... Molemmat oli mennyt kesken kahdeksannella viikolla. Molemmat oli myös keskeytyneitä keskenmenoja, eli alkoivat pienellä vuodolla mutta eivät tyhjentyneet itsestään vaan jouduttiin tekemään lääkkeellinen tyhjennys molemmilla kerroilla. Nyt ovulaation jälkeen kaksi viikkoa sitten kun taas oltiin lapsentekopuuhissa, jouduttiin keskeyttämään kun yhtäkkiä rupesin vuotamaan verta. Onko mitään aavistusta mistä voisi johtua? Mitään kipuja ei ollut ja nyt pelottaa että tässäkin raskaudessa on jotain vikaa...

Täällä myös nyt sit plussattu ^^ Pitäisköhän sitä neuvolaan jo soittaa vai oottaa viikko, uusia testi ja sitten soittaa neuvolaan [:-]

Onko muut huomanneet oireena semmosta tai yleensä huomanneet raskauden, alkuraskauden aikana sitä, että ei oliskaan huono olo, vaan sit tekis ihan sairaasti mieli... miestään [:D] Täällä ainakin huomasin ite tänään... ^^
Ja tissien turpoomisen mies huomas heti, kun viis päivää ollu poissa ^^
Joo ja kummallisinta kaikista, mulla on ruvennu tekeen mieli jalopenoja O_O Kaikista eniten vihaamaani juttua ja nyt mutustelen niitä onnessani O_O WOOT

Niinjoo ja LA täällä päässä 18.3.11 <3 Miehelle kerroin plussasta illalla ja kuiskasin sille, että susta nyt tulee sit isä... Se melkein itki onnesta [:D][:D] Joo, ja oon kans ihan kummallisille asioille suuttunu ja sit taas iloinnu, seuraavas hetkes itkeny ja sit taas iloinnu .. [:)] pissalla juoksen alituiseen, huimausta on ollu ja nyt sit ei silleen yleistä huonoo vointii (VIELÄ)ole... *koputtaa puuta*

Mites muilla on nyt mennyt raskauden kanssa? <3

Moikka kaikille!
Myös minä ilmottaudun tänne [:)] LA olisi 1.3.2011. Ensimmäistä odotellaan ja kovin on epätodellinen olo, eikä oireitakaan ole ollut oikeastaan ollenkaan. Viikon päästä olisi ensimmäinen neuvola-aika.

Tervetuloa kaikille uusille, ja mahdottoman paljon onnea teille!! [:)]

Dark91: juu, olen huomannut tuon, että miestä tekee mieli. [:D] luinkin kyllä jostain, että raskauden aikana halut saattaa jopa lisääntyä. [:)] noh.. mutta sehän on normaalia, ja ainakaan minun mieheni ei ole asiasta ollut pahoillaan. [:)]

Kyllä ärsyttää kun ulkona olis niiiiiiiin kaunis keli, mutta minä täällä lievän kuumeen ja kurkkukivun kourissa sisällä joudun kärvistelemään. Noh, parempihan se on parannella ittensä kunnolla, ettei tuu mitään pahempaa.

Mulla raskausoireet on olleet tähän asti ainakin tosi lievät. Pientä pahoinvointia, vessassa juoksemista.. ym. Mitenkäs teillä muilla? [:)]

oo, eli en oo ainoo jolla vaan tekee mielettömästi mieli miestään xP
Mulla oireina näinkin aikasessa vaiheessa tissien kipeys välillä ja sitten nännien kutina [:D][:D] se on aika mielenkiintosta [:D] kipeet ja kutisee [:D]
Ja pissalla juoksemista, mielialojen hurja vaihtelu ja intensiteetti=D valkovuoto ihan törkeen runsas [;)] muuten aika semmonen olo kun olis elämänsä kunnossa ^^ raskaus tekee mulle hyvää ja jos tää nyt muka on sit kemiallinen 3 plussan jäläkeen niin sit se hormoni sopii mulle xD

Pienessä paniikissa ja ihmetyksessä oli pakko tulla tänne kurkkimaan. Äsken plussaa, rv luultavasti 3 ja muutama päivä päälle. Pelottaa, jännittää, onnettaa ja hirvittää. Kiva kuulla muista [:)]

hamasu : Onnea ja tervetuloa mukaan!!!! [:)]

Dark91 : juu et ole ainoa. [:D] mäkin pongasin eilen illalla ton nännien kipeyden.. on tosi arat. [:)] ja tänään ollut pieniä alamaha nipistelyjä.. on niitä tosin ollut aiempinaki päivinä.. Mut toivon kyllä että nää ei kovin paljon ainakaan pahenis nää oireet. [:)] jos vaikka vähän vähemmällä pääsis.. [:)]

Omaa: TASAN VIIKKO enää neuvolaan..[:)] hieman jännittää.. mutta hyvällä tavalla. Mieskin jää tällä viikolla lomalle joten hän pääsee mukaan neuvolaan.. [:)] ja päästään muutenkin viettämään rauhallista aikaa keskenämme.
Nyt tuntuu jo olokin vähän paremmalta kun eilen. Kuumekkin oli jo illalla laskenu, vielä on yskä ja kurkku vähän kipeä, mutta paranemaan päin tässä toivottavasti ollaan. [:D]

Aika vähän oirieita täälläkin, tissi on turvonneet ja vähän arat. Välillä vähän kipristelee alavatsaa ja pissalla on tarvinnut jokin verran useammin käydä.

Harmittaa vähän, kun sai neuvola ajan vasta sinne elokuulle. Joutuu vielä monta viikkoa odottamaan. Ymmärtäähän sen tosin, kun terveysasemilla on supistettu toiminta kesän ajan.

Moi kaikille!

Melko vähäisillä oireilla täälläkin toistaiseksi selvitty, mahan turvotusta, väsymystä, vessassa oon joutunut käymään välillä yölläkin (yleensä en oikeestaan koskaan) ja on mieskin joutunut pariin otteeseen mun mielialan muutoksista kärsimään... [;)]
Varhaisultran varasin tänään, aika varattiin ensi viikon lopulle jolloin sydänäänet pitäisi jo havaita [:)] Nyt vaan jännittää kovasti että kaikki ok...

Takaisin