Maalisvauvat 2011

Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- -esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------ esikoinen ---- 4
Minea ------33 -----2.3 ---- -esikoinen ---- 2
Sus ---- ----? ------3.3 ---- --? ---- ?
Poppana ----? ---- -3.3 ---- --? ---- ?
Neonilla ---- ? ---- -4.3 ---- --? ---- ?
Kristiina.K - -? ---- -5.3 ---- --pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --? ----- 6.3 ---- --? ---- ?
Miuma ---- --20 ---- 12.3 ------esikoinen ---- ?
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- -esikoinen ---- ?
Dark91 ---- 19 ---- 17.3 ---- esikoinen ---- ?
Picsu ------ 27 ---- 23.3 ---- -pikkukakkonen ---- 3
Satsu ------- ? ---- --? ------ -pikkukakkonen ---- ?
hamasu-----30-----16.3-------esikoinen------
Rastafa-----29-----5.3-------esikoinen-----
Jassu2-------26-----12.3------esikoinen------
Odottaja 2011----27---12.3.----esikoinen----2
 
Mä otin myös viimeset minipillerit toukokuussa. Esikoisesta lopetin pillerit lokakuussa ja marraskuussa plussasin. Näköjään joillekin se vaan nappaa nopeemmin. [:)] Ja siis mä en edes tiedä, miten ovulaatio lasketaan... [:D]

Mua heikottaa eikä oikeen tee mieli syödä mitään. Tosin se voi olla tää kuumuuskin... [8D]
Ja esikoisen lempileikki on kiipeillä äidin mahan yli lattialla. Jep.

Nyt on sit kerrottu jo käytännössä kaikille, Facebook toimii. [:D]
Meillä oli jo esikoisen kanssa se periaate, että jos jotain sattuu, niin sitten sattuu. Jaettu ilo on kaksinkertainen ja suru puolikas.. Ja mä en kykenis esittämään että kaikki on hyvin, jos joku utelis vauvasuunnitelmista ja just olis saanu keskenmenon..
 
Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- -esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------ esikoinen ---- 4
Minea ------33 -----2.3 ---- -esikoinen ---- 2
Sus ---- ----? ------3.3 ---- --? ---- ?
Poppana ----? ---- -3.3 ---- --? ---- ?
Neonilla ---- ? ---- -4.3 ---- --? ---- ?
Kristiina.K - -? ---- -5.3 ---- --pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --? ----- 6.3 ---- --? ---- ?
Miuma ---- --20 ---- 12.3 ------esikoinen ---- ?
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- -esikoinen ---- ?
Dark91 ---- 19 ---- 17.3 ---- esikoinen ---- ?
Picsu ------ 27 ---- 23.3 ---- -pikkukakkonen ---- 3
Satsu ------- ? ---- --? ------ -pikkukakkonen ---- ?
hamasu-----30-----16.3-------esikoinen------
Rastafa-----29-----5.3-------esikoinen-----
Jassu2-------26-----12.3------esikoinen------
Kamu--------28-----24.3.------kakkonen------1

Lisäsinpä itteni :) Esikoinen on vähän reilun puoli vuotta vanha, ja ajateltiin, että yritetään pian saada pikkusisko tai -veli. Enpä osannu arvata, että osuu ja uppoaa näin pian, ku ensimmäistä yritettiin melkeen 1½ vuotta :) Närästys ja pahoinvointi on jo alkanu, mutta ne on tuttuja viime vuodelta... Ja meinaahan tuo v'ähän väsyttääkki, liekkö osansa näillä helteillä...
 
Hei kaikille!! [:)]

Enpäs ole taas muutamaan pävään täällä käynyt. Pitää yrittää nyt käydä vähän ahkerammin. [:D]

Kekustelu vitamiineista, minä kävin apteekista myös jo pari viikkoa sitten nuo multivita raskaus ja imetys vitamiinit. Ajattelin, että on helpompi syödä niitä, kun en tiedä miten paljon mitäkin pitää syödä, että tiettyjä ravintoaineita saisi tarpeeksi. [:D]

Eilen oli ensimmäinen neuvola. [:)] Jotain todisteitakin sain pikkuruisen olemassaolosta. Sydänäänet ei vielä kuuluneet, mutta jotain istukkaääniä sieltä kuulemma kuului. [:)] ja kohtukin on kuulemma vähän jo turvonnut. 3.8 on taas aika verikokeisiin ja silloin kuunnellaan myös pikkuisen sydänäänet. [:)] ja 28.7 on aika sisätautipolille, mulla kun on synnynnäinen sydänvika, jota ne haluaa seurata tiuhaan näin raskaana ollessa. Ihan hyvä, niin ei tarvii hätäillä yksin ainakaan...

NIIIIN JA tervetuloa kaikille uusille!!!!! täällähän on nyt jo aika paljonkin porukkaa.. [:)]

Dark91 : sehän on totta että joillakin se hcg hormoonimäärä vaan ei alussa oo vielä niin korkeella. Kyllä minäkin uskon, että sinulla se pikkuinen on siellä kyydissä!! [:)] tsemppiä kovasti!!! [:D]

Täällä onkin jo keskusteltu siitä, kenelle ootte asiasta jo kertoneet. :) Meillä on kerrottu kaikille ns. "helpoille", eli sellasille joiden on tienny suhtautuvan asiaan ihan hyvin. Ettei oo mitään hössötystä tai kyselemistä tai mitään muuta. Mutta ne pahimmat on vielä siis eessä. Ja se PAHIN on ehkä minun anoppi. [:)] Oon yrittäny ajatella ja arvuutella mitä se sanoo, mut musta tuntuu että ensin se järkyttyy ihan kamalasti. En haluais kertoo sille ollenkaan.. mutta pakkohan se on. [;)] Facebookkia oon minäkin miettiny, siellä sais helposti asian kaikkien tietoon. :D mut en kyllä uskalla. Varmaan teen vaan silleen, että kunhan maha on tarpeeks iso, niin otan kuvan ja laitan sen sinne muiden nähtäväks. :) siitä saavat sitten arvuutella.. tai en tiedä.. :)

Hmm.. mulla on oireet pysyneet nyt aika lailla samana. Koko ajan pitää syödä, että olo pysyy hyvänä. Aamulla jos ei syö niin olo on ihan järkyttävä, eikä sängystä pysty nousemaan. [:)] ja nyt, joka ikinen yö oon joutunu nousemaan vessaan.. [:)]
Mut pitäähän se vähän kärsiä näin hyvän asian puolesta!
 
Ilmottaudun kans maalis vauvoihin [:)] LA 8.3, eli viikot 6+1 tänään.
Ensimmäistä odotamme, Clomeilla pääsimme tähän vaiheeseen.
 
Meillekin tää raskaus tuli yllätyksenä ku onnistui näin nopeasti. Esikoista yritettiin aika kauan (melkein vuosi) ja luultiin että pikkukakkosen tärppäykseen menisi myös pitkä aika. Mutta toisinpa kävi ja hyvä näin. [:D]

Vähän tosin olen jo mietiskellyt minkälaista meidän arki sitten tulee olemaan, kun pikkukakkosen syntyessä esikoisemme on n. 1v 4kk. Varmaan aikamoista totuttelua vaatii ja unettomia öitä yms. Mutta kyllä niistä ajoista selvitään, onhan meillä silloin ihana pikku ihminen uutena perheenjäsenenä.

Oireina mulla on toi väsymys lisääntynyt tosi paljon. Nukuttais ihan koko ajan, mutta aina ei tietenkään onnistu kun esikoinen ilman muuta tarvitsee äitiään. Nukutaan sitten yhdessä päikkäreitä. [:D]

Onko kellään tullut uniin mitään raskauteen liittyvää? Nyt mä nukun kuin tukki, mutta ennen kun raskaus tuli edes mieleeni, niin näin sellaisen enneunen missä valkoinen jänis tuli mun luo. (Mun mummoni oli nähnyt samanlaiset unet joka kerta kun oli tullut raskaaksi (3kertaa) ennen kuin oli edes osannut arvella.) Ja seuraavana päivänä mulle tuli metallin maku suuhun ja silloin arvasin, että nyt ollaan raskaana. [;)] Onneksi se metallin maku hälveni muutamassa päivässä, se oli aika ällöä... Mutta aika mielenkiintoista, että miksi se uni tuli, oliko se jokin viesti vaikka alitajunnasta?

No joo tämmöstä tänään, vähän erikoisia ajatuksia....
 
Täälläkin uusi positiivinen! Jos oikein edelliset menkat muistin niin LA olisi 13.3... Taitaa siis olla 5+4 menossa täällä.
Plussa tuli yllättäen tietoon kun kävin työterveydessä kun yhtenä aamuna oli niin kamala olo [:D]
Eipä siinä mitään oltiin miehen kanssa menty naimisiin 3 päivää aiemmin ja muutenkin annettu lapselle mahdollisuus tulla jos on tullakseen mutta eipä ollut kun YK 2 niin tälläisia uutisia saatiin.
Onnellisia mutta vähän varovaisin mielin vielä ollaan täällä! Ainoana oireena tuo alavatsan vihlominen. Huonoa oloa oli vaan sinä yhtenä päivänä kun lääkäriin menin.
 
heippistäpeippistä!

Täällä on siis viikot 5+1 meneillään. Kaikki alun oireet on lähestulkoon hävinneet, turvotusta on edelleen ja rinnat arat, mutta ei muuta. Hiivatti, heti tulee epäilys onko siellä enää ketään. Ensimmäinen neuvola vasta 11.8, mihin tuntuu olevan ikuisuus!!

Ihanaa että saatiin vähän sadetta tänään, ilma on vähän raikkaampi [:)]
 
Jahas. Plussaa näyttää. Ei kyllä pitänyt, mutta näköjään satunnainen ehkäisy ei auta [;)].Puolivahingossa siis neljättä täällä odotetaan. 17.3. laskeskelin itse tuota laskettua aikaa, neuvolaan ei vielä kiirettä.  Edelliset lapset 6,5 ja vajaa2.

Huh. Mies sanoi ekana että "mitä me sit auton kanssa tehdään" [:D]

Neljäs lapsi tulollaan, kuudes raskaus. 1.keskenmeno 2. hätäsektioon 3.normi synnytys 4. kohdunulkoinen (kuollut alkio poistettiin sektiona) 5. normisynnytys 6.katsotaan nyt.  Kokemusta löytyy siis monenmoisesta. Kunpa tämä nyt ei olis kohdunulkoinen, toistuu kuulemma helposti ja edellinen käytiinkin sen varalta ultraamassa kutosviikolla. Oli melko tuskaa se munatorven halkeaminen. Oksensin kivusta.

Ai niin, ikää täällä löytyy kunnioitettavat 36vuotta

Esikoistaan odottavien jännityksessä on mukava olla mukana. Itselle jo sen verran tuttua että luulee tietävänsä mitä on tulollaan, mutta muiden samoilla viikoilla olevien tuntemuksia on silti mukava kuunnella ja vertailla omiinsa. Ja onhan joka raskaus silti omanlaisensa.
 
Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- ----esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------- esikoinen ---- 4
Minea ------33 ------2.3 ---- ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----? -------3.3 ---- ---? ---- ?
Poppana ----? ---- --3.3 ---- ----? ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---- ----? ---- ?
Rastafa-----29------5.3---------esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --? ----- -6.3 ---- --? ---- ?
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Satsu ------- ? ---- --? ------ --pikkukakkonen ---- ?
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1

Lisäsin itseni ja järjestelin LA mukaisesti
 
Ai niin ne oireet!

Pientä kuvotusta, ajatuksen verran tuntemuksia rinnoissa (imetyksen lopetin 3kk sitten joten ei noissa kovin herkkää tuntoa uusille jutuille ole) Eli siis ei oikeastaan mitään. Kuukautisten poisjäänti ja positiivinen raskaustesti ainoita todisteita oikeastaan.. Kuukauden päästä olo voikin sitten olla vallan toinen. . .[:-]
 
Meitähän alkaa olla täällä jo ihan iso joukko [:D] - onnea vaan kaikille![:D] Mukavaa, että meitä on täällä eri-ikäisiä ja eri perhetilanteissa olevia, tulee ihan erilaisia kokemuksia ja uusia vinkkejä.

Juuri pääsin alkuviikosta kehumasta, ettei juuri ole mitään ikäviä oireita, mitä nyt vessassa joutuu käymään useammin ja rinnoissa vähän arkuutta, niin melkein samantien viestin kirjoittamisen jälkeen sitten iski huono olo, jota on sitten tällä viikolla ollutkin joka päivä. Tänään on niin järkyttävä olo, että puuh, meinasi tulla oksennus heti aamulla hampaita pestessä ja aamupalajogurtti piti syödä pelkällä tahdonvoimalla - kas kun jos ei syö, niin on taatusti hetken päästä vielä pahempi olo [:'(][:'(]. Oletteko te muut löytäneet apukeinoja pahoinvoinnin taltuttamiseksi?

Toinen oire on, että iho reagoi, naama kukkii - tosin tämä alkoi kyllä jo heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Oletteko kokeneet samaa? Ajattelin, että tasaantuisi ajan myötä, sitä tässä odotellaan. Pientä hormoninäppylää leuka täynnä. Siihen onneksi mulla auttaa runsas kosteutus, kosteuttavaa naamiota vaan naamaan entistä useammin, niin tasaantuu. Harkitsin myös puhdistusaineen korvaamistä apteekin perusvoiteella. Onneksi ei kuitenkaan ole ihan räjähtänyt tämä naama, aika pientä siis kuitenkin, pitää vaan malttaa hoitaa ja olla näpelöimättä. Raskauden hehkumista odotellessa [;)].

Ja uskomatonta kyllä maha on kasvanut [:D]! Mutta olisko jotain turvotusta, eihän se vauveli vielä voi olla... Mutta vyötä ei enää saa niin kireälle kuin ennen. Tätä menoa ei tarvitse kuvitella salaavansa asiaa kovin kauaa... Vitsailin jo miehelle kaksosista, "2 in 1" [:D], mutta kummankaan suvussa ei ole kaksosia, joten aika epätodennäköistähän se oikeasti on.
 
Moi mammat! [:)]

Mulla olis menossa nyt 5 + 5, ja oireina ei oikeastaan muuta kun välillä nappailee alamahasta, ja maha on turvonnu... Iltasin ainakin turvottaa niin että tuntuu ku jalkapallo olis mahassa [:D]

Me ei olla kerrottu vielä kenellekään, johtuen edellisestä keskenmenosta, kaikki kun sillon innostu raskaudesta niin paljon, niin se keskenmeno tuntu ehkä vielä pahemmalta... eka ultra mulla on siis 27.7. sillon jos näyttää et kaikki on ok, ni sit varmaankin aletaan kertoilemaan tuleville isovanhemmille ja sedille ja tädeille. Musta on ihan kiva vielä varjella rakkaan kanssa tätä salaisuutta [:D]

Mutta eikö ookki iiiiihana kesä? Sitte joskushan voi lapselle kertoa, että silloin kun aloin sua odottamaan rikottiin lämpöennätyksiä joka päivä [:D]
Tää on semmonen kesä, minkä varmasti muistaa!
 
Täällä taas helpotusta ilmassa, kun pieni tiputtelu loppui yhteen päivään! Mulla alkoi eilen tosi kovat pahoinvoinnit (6+5), uskon tosin osittain myös sen olevan tästä ilmasta. Oksennus ei vielä tullut, mutta ei ole kaukana![:'(] onnekkaat ne jotka ei joudu pahoinvointia kokemaan, mulla suurin osa kavereista välttynyt kokonaan siltä.
Ollaan ihan lähimmille ystäville ja vanhemmille kerrottu ja oikeastaan olisi aika vaikea tässä tilassa sitä salaillakkaan, kun ei mene alas muuta kun banaani ja maito...Meillä on myös todella paljon juhlia edessä joten menee aika taiteiluksi jos alan huijaamaan. Olen niin kahden vaiheilla sillä totta, että keskenmenon sattuessa on niin vaikeaa taas kertoa kaikille, mutta myös toisaalta meilläkin ollut "painostusta" monelta taholta jo pitkään ja olisi kamalaa kuulla painostusta keskenmenon jälkeen. Ja luulisi nyt suurimman osan ihmisistä ymmärtävän, ettei vauva ole itsestään selvyys? Tiedän, ettei kaikki tiedä....

Meillä kanssa pillerit pois toukokuussa ja papu ilmoitti tulostaan yllättävän pian! Todellakin tervetlulut, mutta on niin hämmentävää, kun tosiaan me myös ajateltiin ottaa kesä vielä "rennosti"! Papu nimi tulee siitä, kun kävin yksityisellä varhaisultrassa ja näkyi kuvassa vain pienen pieni papu..[:D]

Ja todellakin Hope85 kesä jota ei unohda!! Lämpöä riittää, oikein intiaani kesä!
 
Sus: Täytyi vielä sulle kirjoittaa, että olen niiin samalla ololla sun kanssa! Aivan järkyttävä olo ja vatsa kanssa pömpöttää oikein kunnolla[:D] Mulla on jotenkin toiminut banaani ja mansikat pieninä määrinä, ei haise niin kamalalle...[:D] Kaikki hajut tuntuu aivan järkyttävälle ja mainokset hampurilaisista tms..
Ja kyllä, naama kukkii..sitä kanssa odotellessa kun nainen on kauneimillaan raskaana!![:)]

6+6 ja parempaa oloa odotellessa, tsemppiä sullekkin!
 
Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- ----esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------- esikoinen ---- 4
Minea ------33 ------2.3 ---- ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----? -------3.3 ---- ---? ---- ?
Poppana ----? ---- --3.3 ---- ----? ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---- ----? ---- ?
Rastafa-----29------5.3---------esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --? ----- -6.3 ---- --? ---- ?
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Satsu ------- ? ---- --? ------ --pikkukakkonen ---- ?
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
abril --------24------25.3.-------esikoinen-------2

heippa, liitynpä minäkin maalismasuihin :)
eilen tein positiivisen testin. Olin aivan varma, että en ole raskaana ja odottelen et menkat alkaa kun oli menkkakipuja. No ajattelin eilen aamulla et teenpä huvikseen testin ja voitte arvata miten yllätyin kahdesta viivasta!!! Avomies oli silloin töissä niin lähetin sille tekstarin ja kuvan testistä. Ajattelin et teen vielä illalla testin, kun toi oli "vaan" marketin testi. Toinenkin näytti positiivista :)
Ollaan kerrottu omille perheille, mutta muuten taidetaan odotella että ollaan ns. kuivilla vesillä.

Eipä sitä jotenkin usko kun eihän tuosta masusta mitään huomaa vielä pitkään aikaan. Maanantaina soittelen ja koitan saada neuvola-ajan varattua. Meillä on vaan muutto edessä tossa kuukauden päästä, et kaippa mä sinne tulevan kodin neuvolaan soitan, muutetaan siis eri kaupunkiin.

niin ja vitamiinipurkin mäkin kävin apteekista ostamassa [:D]
 
Nick ------- ikä ---- LA ---- -esikoinen/kakkonen/kolmonen ---- yk, jossa tärppäsi
Lisah ------ 22 ---- 1.3 ---- ----esikoinen ---- 7
Kiraffe ------18 ----- 2.3 ------- esikoinen ---- 4
Minea ------33 ------2.3 ---- ---esikoinen ---- 2
Sus ---- ----? -------3.3 ---- ---? ---- ?
Poppana ----? ---- --3.3 ---- ----? ---- ?
Neonilla ---- ? ---- --4.3 ---- ----? ---- ?
Rastafa-----29------5.3---------esikoinen-----
Kristiina.K - -? ---- --5.3 ---- ----pikkukakkonen ---- ?
Myera ---- --? ----- -6.3 ---- --? ---- ?
Jossi ----- 32 ----- 11.3 -------- kolmonen ---- 1
Miuma ---- --20 ---- 12.3 -------esikoinen ---- ?
Jassu2-------26-----12.3--------esikoinen------
Hope85 ---- 24 ---- -13.3 ---- --esikoinen ---- ?
hamasu-----30------16.3--------esikoinen------
Dark91 ---- 19 ---- -17.3 ---- ---esikoinen ---- ?
Noora4-------36-----17.3--------nelonen--------0
Picsu ------ 27 ----- 23.3 ---- --pikkukakkonen ---- 3
Satsu ------- ? ---- --? ------ --pikkukakkonen ---- ?
Kamu--------28------24.3.-------kakkonen------1
abril --------24------25.3.-------esikoinen-------2


Hei! Jos nyt vaikka osasin lisätä itseni oikein tänne.. On niin uus juttu. En ole aikaisemmissa odotuksissa näihin keskusteluihin osallistunut, johtunee siitä että olen ollut töissä. Nyt virallisesti kesälomalla ja ajattelin palata puoleksi vuodeksi töihin tässä välissä. Oireista sen verran että minulla pahoinvointi ollut aika iltapainoitteista, ei vissiin päivällä kerkiä voimaan pahoin kun nuo kaksi tyttöä pitää kiireessä [;)] Mutta tsemppiä kaikille ja suosittelen lämpimästi ilmalämpöpumpun hankkimista, saa nukuttua kun talo pysyy viileänä [:D]
 
Hei kaikille.:) Viikko sitten sain tietää odottavani esikoista, jonka laskettu aika olisi 17.3. Ihan fiiliksissä täällä ollaan, vaikka nyt yksin koska äijä ehti juuri mennä armeijaan.:D
 
moi vaan kaikille!

Onpa mukava kun uusia maalismasuja on ilmaantunut joukkoomme! [:D] Onnea kaikille uusillekin!

Mulla on oireet nostaneet taas päätään. Pahoinvointia on ollut melkoisesti, vessassa on pitänyt jo monta kertaa käydä yökkäämässä, mitään tosin ei vielä ole tullut ulos (en oksenna kovin helposti).... [:'(] Ja välillä huippaa ihan kunnolla ja vatsa on välillä ihan tosi turvoksissa, näyttää tosiaan kuin olisin jo paljon pidemmällä odotuksessa. Joskus nippaa vatsasta kun nousen sohvalta ylös. Ja uni maistuu, voisin nukkua koko ajan, mutta oltava tietenkin hereillä oman pikku tyttöni kanssa.

Tuli vaan tässä mieleen, että onkohan tuolla masussa kaksi asukkia, kun oireet on jo aika voimakkaita ja kuitenkin raskaus tosi alussa... Suvussakin on kaksosia, joten vois jo perimän osalta olla mahdollista. [:-] Tai sitten mun epäsäännöllinen kierto hieman sekoittaa laskettua aikaa kun ei ultralla ole vielä tarkemmin katsottu.

Mutta onhan tämä ihanaa! Kyllä oman vauvan takia voi vähän (ja vähän enemmänkin) eloa koetella. Kaikki tämä on sen arvoista että saa pienen nyytin syliinsä kun aika koittaa. [:D]
 
Mukava huomata, että muutamalla muullakin on LA maaliskuun loppupuolella. Mietin jo et oon tääl sit varmaan yksin masuni kanssa :D

mulla on viimeiset kolme yötä olleet jotenkin tuskaiset, heräilen yöllä siihen että vasemman jalan pohje tuntuu puutuneelta/vähän samalta kuin vetäis suonta jalasta. Kaippa toikin on joku raskausoire? Huonovointisuutta mulla ei oo ollu, mutta onhan tässä vielä aikaa kun nyt on vasta rv 4+2 ellen väärin muista :D

mistäpäin porukka on? meidän perhe (mies, minä ja 2 karvalasta) asutaan Vantaalla, tosin noin kuukauden päästä olisi muutto edessä Klaukkalaan.
 
Takaisin
Top