Voi ihana Mariannu, kertakaikkisen ihania uutisia <3 Olin niin kipeänä reilun viikon ajan, että jäi viestienkin lukeminen ihan kokonaan, mutta heti ensimmäisenä kun tänään koneen äärelle pääsin, tulin katsastamaan uutiset, olen kyllä todella onnellinen puolestasi!:)
Mulla on ollut myös vahvasti poika-olo alusta asti, ja mietin myös, että mitenköhän osaan "kääntää aivot toiselle moodille" jos hän olisikin tyttö. Vaikka tosin tytölle meillä on nimi valmiina, toisin kuin pojalle. Molemmat ovat siis totaalisen yhtä tervetulleita ja haluttuja, mutta jotenkin on vaan ollut sellainen tunne, että pieni vesseli sieltä olisi tuloillaan:) Mies tosiaan on meille povaillut tyttöä, kuten myös äitini, anoppini, mammani jne. joten tässä on vähän "kisan" makua, että kuka osuu oikeaan, heheh ;) No suurimpana jännityksen ja pelon aiheena toki on tällä hetkellä se, että kunpa kaikki vain olisi hyvin. Mutta mutta, huomenna tämä kaikki sitten selvinnee.
Meille ei ole mitään vauva-tarpeita vielä hankittu, kun olen halunnut "varmistua" kaikesta ennen hankintoja. Huomenna sitten käyn tekemässä ensimmäisen ostoksen jos niinkseen <3