Maaliskuun rupattelut :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Neeuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa <3

Onnea todella paljon hyvistä uutisista mariannu! Ihanaa alkavaa kevättä teille, ja makoisia tyttövaate ostoksia.

Aivan MAHTAVIA uutisia Mariannu!! Täällä ollaan isännän kans porukalla jännätty ja pietty peukkuja, että kaikki olis hyvin tytöllä!! :D

emoticon

En ole kerennyt tänne kommentoida paljon, mutta lukenut olen ahkerasti sikäli kun esikoisen kanssa aikaa on liiennyt :) Mariannu: aivan loistavia uutisia ja onnea !! :) Ihanaa ! Ja olet kyllä ansainnut käydä ostamassa pieniä tytön vaatteita :) Meillä rakenneultra tiistaina ja sitä jännitäää nyt vaan...

Voi miten ihanaa Mariannu! <3 Onnea hyvistä uutisista, toivottavasti jatkotutkimuksetkin sujuvat yhtä positiivisesti! :)

Aivan mahtavia uutisia Mariannu! :) Nyt eikun ostoksille. Kokemuksesta voin sanoa että niihin pienten prinsessojen vaatteisiin jää koukkuun. ;D 

Eilen pääsin tosiaan ylpeänä noutamaan odotetun, 8-kiloisen äitiyspakkauksen postista. Mielestäni on aivan mieletön juttu, että Suomi tällaisen mietityn ensipaketin jokaiselle kansalaiselleen tarjoaa (vaikka onhan tuo paketti vissiin tullut veroina jo maksettua)!

Materiaalit tuntuivat ensihypistelyllä laadukkailta ja kuosit miellyttäviltä. Aika näyttää, osoittautuuko jokin tarvike tarpeettomaksi ja miten esim. talvihaalareiden koot kesävauvalle natsaavat. Minusta vaatteet olivat oikein söpöjä. Pojalle ostaisin itsekin mieluummin tuollaista vihertävää, oranssia ja vaaleaa - enkä sinistä niinkään.  Itse voi sitten ostaa täydentäviä kappaleita varsinkin juhlavampaan pukeutumiseen täysin oman maun mukaan.

Kohtahan te muutkin pääsette pakkauksenne hakemaan, jos olette sellaisen päättäneet ottaa.:-)

Onnea Mariannu ihanista uutisista! ♥

Ihana aurinko ja ihana tuloillaan oleva kevät! Virtaakin on ihan eri tavalla, tänäänkin olin jo kuuden aikaan hereillä ja seitsemän jälkeen syötiin jo miehen kanssa aamupalaa. :) Toukka myllertää masussa aina tasaisin väliajoin, eniten aamuisin ja iltaisin. Pari kertaa olen tuntenut potkut kädelläni, mieskin on jotain pieniä tuntemuksia kädellään havainnut!

Mulla olisi ensi pe neuvola, mistä saadaan ne kaikki lippulappuset mukaan. Vaatteita en ole vauvalle vielä juurikaan ostanut, kun ajattelin ensin katsoa miltä tuo äitiyspakkaus vaikuttaa.

Klementiini Kiitos näppärästä äp-arviosta. :) Ite laittelin eilen paprut postiin, saas nähä millon pääsee pakettia hakemaan. :) Oon kyl käyny Kelan sivuilta pakettia katselemassa ja minunki silmää on ne kuosit miellyttäny.. :)

Voi Mariannu, upeetamahtavaa!!!!!!!! <3 Kaupat onkin pullollaan kaikkia supersöpöisiä tyttöjen vaatteita. ^.^ Tuus sit kertoo mitä kaikkee löysit. :) Toivottavasti ens ke jälkeen mäki voin ostaa jotain "sukupuolisidonnaista". :D

Kiitoksia kaikille :), olette olleet ihania koko tämän pyörityksen ajan.

Itsellä on kyllä ajatukset vielä ihan sekaisin, kun ei tiedä että uskaltaisiko nyt jo kunnolla taas iloita raskaudesta, vai vieläkö suhtautuisi asiaan epäillen. Taisi samasta syystä mulla ja miehellä eilen vähän väsymys ja pelot purkautua ja kiukuteltiin toisillemme koko ilta... Yleensä setvitään asiat kuntoon ennen kuin mennään nukkumaan, mutta eikös esikoinen oksentanut sänkyyn alkuyöstä, joten mä jäin sitten alakertaan sohvalle nukkumaan, että sain täyteltyä pyykkikonetta pitkin yötä... Onneksi jäi vain yhteen ykään, sillä aina välillä tulee näitä jos syö illalla liikaa. No, tänään ollaan saatu asiat puhuttua ja vähän naurettuakin jo sille, että piti sitten suunnilleen vielä yöllä purkaa pojan sänky palasiksi, että saatiin ykät pois joka välistä (meni siis niin pahasti sänkyyn, että lopulta kannettiin koko sänky pois pojan huoneesta ja vietiin tilalle varapatja, että saatiin poikarukka takaisin nukkumaan).

Täytyykin käydä vielä kerran katsomassa nuo äitiyspakkauksen kuvat tyttövinkkelistä, vaikka luulen että rahat kyllä tällä kertaa otetaan.

Hienoa Mariannu, että näyttää ainakin jo paljon valoisammalta pikkuisen tilanne. :)

Äitiyspakkauksen pääsin näkemään ennalta kaverillani, enkä kyllä tykännyt vaatteiden kuoseista. Turkoosista pidän, mutta kuvio oli jotenkin ikävä ja oranssi ei lukeudu lainkaan lempiväreihin. Haalari ja makuupussi onneksi miellyttivät, muita kamppeita en enää muista. Pakkaus kuitenkin otetaan, kun ensimmäistä odotellaan.

Vielä meitä on muutama, joilla on rakenneultra käymättä. Ensiviikolla se on meilläkin edessä ja sen jälkeen olen antanut itselleni luvan alkaa hankkimaan tarvikkeita. Pikkuhiljaa alkaa jo jännittää, mahtaako kaikki olla hyvin.

Ihanaa kuitenkin kun kevät tulee ja alkaa olla valoisaa! :)

Mariannulle onnittelut hyvistä uutisista :) 

Itse kun sain tietää, että tyttö tulossa niin oli pakko ostaa vaaleanpunainen body ja pari mekkoa :D Olin ennen rakkenneultraa käynyt hypistelemässä tyttöjen vaatteita mutta en ollut uskaltanut ostaa. Tuntuu mukavalta katella tyttöjen juttuja, kun tähän asti on vaan katellut  esikoiselle poikien juttuja :)  

Mariannulle onnittelut hyvistä uutisista :)

Mulla on jotenkin nyt niin outo olo.. Liittyen tuohon sukupuoli asiaan.. Meillehän ultrassa sanottiin, että "en minä tästä kyllä poikaa saa". Jotenkin on niin epävarma olo tuosta, kun olin niin varma että meille tulee toinen poika, kun raskaus on mennyt niin samanlailla kun edellinenkin, ainoa ero on ollut paljon suurempi närästys.
Ostoksillakin kävin viime viikolla ja annoin itselleni luvan ostaa jotain tytön vaatetta, mutta en löytänyt mitään?! Mikä on todella outoa tällaiselle shoppailuholistille ;) Pieniä poikien vaatteita löysin kyllä vaikka mitä kivoja.. Osittain johtuu myös siitä, että en haluaisi välttämättä hello kittyä enkä pinkkiä/vaaleanpunaista ;)
Meillähän on siis aika varattuna 4D ultraan, että saadaan varmistus tuosta sukupuolesta ja näkee vielä, että onhan pikkuisella varmasti kaikki hyvin. Vaikka mietityttää silti onko mitään järkeä maksaa siitä sitä yli 200€.. Viimeksi ei selvitetty sukupuolta etukäteen.. Kuullostaako pikkasen sekavalta ;)?

Anteeksi tällainen pitkä tilitys.. :)

Mariannu: Onnittelut hyvistä uutisista. Pöppiäinen:pystyn samastuun sun tuntemuksiin, nimittän itsellä on TOSI vahva poikatunne ja ultra kahden tunnin kuluttua :) Just sanoin miehelle, että varmaan melkonen hämmennyksen tunne, jos tulokas onkin tyttö, vaikka haluan myös tytön, jos luoja suo. Kyseessä siis esikoisemme. Ääks, jännittää kovasti ultra, kunpa kaikki olisi kunnossa...

Mariannu: ihana kuulla hyviä uutisia!

Pöppiäinen: täällä tismalleen samanlaisia ongelmia tyttövauvan vaatteiden suhteen! Eka lapsi oli poika ja sillon ajattelin ettei pojille oikein löydy mitään kivaa. Ostelin vaikka mitä varastoon. Nyt en ole vielä yhtäkään kivaa ns. tytön vaatetta löytänyt. Ne on KAIKKI vaaleanpunaisia tai sitten jotain pantterikuosia tai Hello Kittyä. No myönnettäköön, että esim. Popilla on jotain ihan kivoja mutta myös aika tyyriitä... Ostin tuolle meidän pojalle aika paljon kirkkaanpunaista ja vihreää, että ne nyt menee hyvin tytöllekin :)

Upeaita uutisia Mariannu nyt vaan jatkossakin voimia ja ihania vaaleanpunaisia ajatuksia sinne koko perheelle <3
Musta on tullut kovin tunteikas..olen sitä siis muutenkin mutta esimerkiksi eilen olimme kiireessä lähdössä kotoa ja esikoinen oli pulauttanut vaatteensa :( siinä sitten raivon ja itkun keskellä yritin vaihtaa vaatteet ja nieleskellä :´( inhottavaa ja tuosta jäi pitkäksi aikaa sellainen jännä puristava tunne rinnanpäälle..
Odotan ihan hurjasti että kevät tulee ja tuo lumi sulaa,tahdon jo käyttää jotain muutakin kuin toppavaatetta. Ja tää kodin laittovimma on ihan sairas!!Ja se kun siihen vaan ei nyt löydy aikaa eikä rahaa :( mur*
viikko vielä seuraavaan neuvolakäyntiin ja sydänääniin <3 <3

Voi ihana Mariannu, kertakaikkisen ihania uutisia <3 Olin niin kipeänä reilun viikon ajan, että jäi viestienkin lukeminen ihan kokonaan, mutta heti ensimmäisenä kun tänään koneen äärelle pääsin, tulin katsastamaan uutiset, olen kyllä todella onnellinen puolestasi!:)

Mulla on ollut myös vahvasti poika-olo alusta asti, ja mietin myös, että mitenköhän osaan "kääntää aivot toiselle moodille" jos hän olisikin tyttö. Vaikka tosin tytölle meillä on nimi valmiina, toisin kuin pojalle. Molemmat ovat siis totaalisen yhtä tervetulleita ja haluttuja, mutta jotenkin on vaan ollut sellainen tunne, että pieni vesseli sieltä olisi tuloillaan:) Mies tosiaan on meille povaillut tyttöä, kuten myös äitini, anoppini, mammani jne. joten tässä on vähän "kisan" makua, että kuka osuu oikeaan, heheh ;) No suurimpana jännityksen ja pelon aiheena toki on tällä hetkellä se, että kunpa kaikki vain olisi hyvin. Mutta mutta, huomenna tämä kaikki sitten selvinnee.

Meille ei ole mitään vauva-tarpeita vielä hankittu, kun olen halunnut "varmistua" kaikesta ennen hankintoja. Huomenna sitten käyn tekemässä ensimmäisen ostoksen jos niinkseen <3

Pöppiäinen Mulla/meillä iha sama juttu! Mulla on koko ajan ollu "poika olo" vaikka esikoinen onkin kyseessä. Kaupoissakin aina vaan ajautuu katselemaan "poikavaatteita"..Rakenneultrassa sano, että näyttää tytöltä mut ei uskalla iha täysin varmaks sanoo. Noh, reilun viikon päästä on sit 4D-ultra jossa TOIVOTTAVASTI saadaan sit varmuus sukupuolesta. Ihan sama kumpi sieltä tulee kuhan saa varman tiedon.. :)

Takaisin