Mä en kans ihan hirveesti suosittele noiden synnytystarinoiden lukemista. Paras neuvo, minkä sain esikoisen raskausaikana oli, että älä lue tai kuuntele muiden juttuja synnytyksestä. Osallistu keskusteluun vasta sitten, kun voit itse kertoa omia kokemuksiasi. :)
Oon muuten taas viime aikoina synnyttäny ahkerasti öisin. :D Ne on edelleen tosi kivoja ne unet, kaikki menee hyvin ja synnytykset on nopeita. En tarvitse kivunlievitystä koska KIPU ON NIIN VÄHÄISTÄ! :D :D :D :D :D :D Vauva syntyy parilla ponnistuksella ja en saa tikin tikkiä. Jospas tää ois jokin enneuni, et on helppo synnytys tiedossa... ;)
Oon muuten taas viime aikoina synnyttäny ahkerasti öisin. :D Ne on edelleen tosi kivoja ne unet, kaikki menee hyvin ja synnytykset on nopeita. En tarvitse kivunlievitystä koska KIPU ON NIIN VÄHÄISTÄ! :D :D :D :D :D :D Vauva syntyy parilla ponnistuksella ja en saa tikin tikkiä. Jospas tää ois jokin enneuni, et on helppo synnytys tiedossa... ;)
kun ei tää internetti ollut vielä ihan joka kotitaloudessa. Mähän en siis tosiaan silloin osannut mitenkään jännittää synnytystä, kun ei mulle ollut tullut mieleen, että siinä vois olla mitään kamalaa.
sitä on jo vähän saanut perspektiiviä näihin juttuihin, ja mä oon kyllä lueskellut noita muiden synnytyskertomuksia ihan mielenkiinnolla saamatta sen kummemia traumoja. Kyllä jotkut herkimmät jutut tietty saa tipan linssiin (niin, mikäpä ei nyt raskausaikana saisi
Täällä keskustelupalstoilla on myös lukenut hyvin erilaisia synnytystarinoita kun kunkin kuukauden laskettuaikalaiset on kirjoittanut kaikki omia synnytystarinoitaan. Hyvin on suurimmalla osalla mennyt ja kaikki selvinneet kunnialla joka tapauksessa.

Semmonen synnytyshän olis huippu !
Ihanaa kuulla, että on muitakin joilla on ollut pentu samaan aikaan vauvan kanssa.