Pajunkissa
Näppärä viestien naputtelija
Bluerose: Anna vauvan nukahtaa silloin 19 aikaan esimerkiksi siihen sitteriin tai leikkimatolle. Tuskin siinä vetelee niitä 6 tunnin uniaan, vaan vain pikkutorkut. (Katso tosta ylempää meidän päivärytmi, se toimii juuri noin.) Jos et siinä vaiheessa tankkaa vauvan masua täyteen, niin kyllä hän sitten vähän ajan päästä heräilee iltapalalle. Meidän tyttö herää päiväunilta noin klo18 ja ottaa illalla ennen yöunille menoa pienet unet sitterissä tai sylissä (joskus 19-20 aikaan). Jaksaa sitten ysin maissa vielä syödä kunnolla ennen yöunille menoa.
Eilen jäi nuo pikku iltaunet välistä ja neiti oli ihan valmista kauraa klo 20:30 ja poikkeuksellisesti (kerrankin!) pyysi ruokaa. (Yleensä ei vaadi sapuskaa ja ruoka tulee mieleen vasta imetystyynyn päällä, kun huomaa mun availevan liivejä. Siinä vaiheessa tajuaa, että ai joo, onhan mulla nälkä.). No eipä auttanut muu, kuin antaa iltapalaa ja viedä vauva nukkumaan. Oli ihan täydessä unessa klo 21:15 ja olin varma, että viideltä sitten herätään, mutta mitä vielä. Klo 7:10 heräsi nukkevauva yöuniltaan ja kasin maissa oltiin aamiaisella ja 8:45 jo aamupäiväunilla.
Eilen jäi nuo pikku iltaunet välistä ja neiti oli ihan valmista kauraa klo 20:30 ja poikkeuksellisesti (kerrankin!) pyysi ruokaa. (Yleensä ei vaadi sapuskaa ja ruoka tulee mieleen vasta imetystyynyn päällä, kun huomaa mun availevan liivejä. Siinä vaiheessa tajuaa, että ai joo, onhan mulla nälkä.). No eipä auttanut muu, kuin antaa iltapalaa ja viedä vauva nukkumaan. Oli ihan täydessä unessa klo 21:15 ja olin varma, että viideltä sitten herätään, mutta mitä vielä. Klo 7:10 heräsi nukkevauva yöuniltaan ja kasin maissa oltiin aamiaisella ja 8:45 jo aamupäiväunilla.