Hessan vaan kaikille! Pari kolme viikkoa meni etten ehtiny/jaksanu käydä lueskelemassa teidän kuulumisia ja kaks iltaa sitten istuinkin nenä kiinni näytöllä...
Kyllä vaan on kiva kuulla että osalla on alkanut jo liikkeet tuntumaan, maha on kasvanut ja odotus muuttunut todellisemmaksi!
Täällä on päänsäryt alkaneet pikkuhiljaa hellittämään. Tajusin jossain vaiheessa että yksi selkeä syy niille oli puhtaasti yliväsymys. Helmikuussa työtahti ei ollut mitenkään kiireinen (ja se kyllä näkyi tilipussissa...) mutta yhden päivän vapaat tekivät sen, etten ehtinyt levätä tarpeeksi ja yhtälö oli selvä. Viimeksi neuvolassa th:n kassa juteltiin ja hän sanoi suoraan että jos tilanne ei muutu, muutaman viikon saikulle vaan. No, nyt on sitten töissä tosi paljon kiireempää, mutta kyllä huomaa heti että väh. 2 pvän vapaat ja työvuorojen välissä kunnon lepoajat auttavat asiaan kummasti. Selvennyksen vuoksi, jos jotakuta kiinnostaa, olen töissä paikallisella "huoltiksella" eli liikennemyymälässä. Työvuorot ajoittuvat aamu 5.30 - ilta 0.30 väliselle ajalle ja periaatteessa meillä on 3-4 vuorotyö, ja 110% seisomatyö...
Kyllä huomaa ettei itse enää ole nuori ja "elämänsä kunnossa"...
Maha on täälläkin alkanut pikkuhiljaa kasvamaan ja näkymään, vaikkei ihan niin paljoa kuin joillain muilla. Housut alkavat pikkuhiljaa kiristään, mutta olen alkanut käyttään niiden kanssa masutuubia tän "välivaiheen" kun äippähousut tuntuvat vielä vähän "turhilta". On muuten aika näppärä keksintö toi masutuubi

.
Liikkeitä en tunnusta vielä tunteneeni, kaiken näköistä elämää mahan alueella kuitenki tuntuu olevan. Olenkin vielä uskotellut itselleni niiden olevan niitä "eksyneitä pieruja", niinkuin joku kommentoi aiemmin, heh heh. Eiköhän ne liikket ala tuntumaan sitten kun on aika.
Harjoitussuppareita... ööö, miltä ne tuntuu...Eli ei ilmeisestikään ole ollu. Pissan karkailua...ei ainakaan vielä ole lirahdellu...
Neuvolassa kävin viimeksi kuun alussa ja vauvan sydän löi n. 145 krt/min, painoa on tullut alusta asti vain 1,5 kg, hb ja sokerit hurjan hyvät (th:n kommentti...) Verenpaine kohollaan niikuin joka kerta. Mun verenpaine nousee heti kun avaan sairaalan oven ja olenkin kotiseurannassa sen vuoksi. Kotona arvot on kohdallaan

. Rakenneultra huhtikuun alussa, mies haluaa tietää sukupuolen, minä en välttämättä. Katsotaan päästäänkö johonkin kompromissiin tai toivotaan että vauva ei suostu näyttään sukukalleuksiaan.
Täytyy kyllä myöntää että ihan turhasta kyllä itse valittaa kun lukee teidän taloudellisista tialnteista. Varsinkin raha-asiat on sellaisia jotka koettelevat parisuhdetta ihan varmasti, varsinkin jos siitä rahasta on jatkuva puute. Itsekin on ollut ja välillä on vieläkin vähän heikompi kuukausi raha-asiossa, varsinkin kun esim. autosta hajoaa lohkolämmitin ja pakkasta -36 astetta ym. mutta aina on selvitty jotenkuten.
Olemme miehen kanssa molemmat vakituisessa työssä, mutta kaikkien normaalikulujen jälkeen on vielä muhkea mökkilaina maksussa. Tässä onkin mietitty mitäs tehdään heinäkuun jälkeen kun minun tulot romahtaa, myydäänkö vai laitetaanko mökki vuokralle.
Onneksi pahimmilta riidoilta ollaan vältytty, kun tietää mitä toinen ajattelee eikä ala aukoa päätä mistä ja milloin sattuu. Johtunee varmaan siitä että tunnemme toisemme niin hyvin lähes kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen. Tämän takia koen myös että olen ainakin toistaiseksi säästyny myös suuremmilta itku-potku-raivareilta hormonien takia...
Iloista ja aurinkoita kevään alkua kaikille! Nautitaan näistä ihanista päivistä ja pelätään pahinta... (hellekesää...)