Huomenta huomenta!
Sisita: Toivottavasti yö(t) meni hyvin, vaikka isukki puuttuikin..
Uskon, että pelotti hiukan tommosen kalajutun jälkeen
Sonja! Ja kuulostaa todella ärsyttävältä pomolta, vaikka puhuisikin vitsillä.. Mulla onneksi ihan mukava esimies..
Julia: Sullakin kauhukokemuksia.. Onneksi on jo ohi.. Aika hyvin noi vaavelit tuolla jakselee, vaikka äitillä vähän huonompi olo..
Nia: Inhottavaa palvelua olet saanut. Valitusta vaan eteenpäin. Tommoset harjotussupparit pelästyttää kyllä. Mulle sanottiin viime raskaudessa, että eivät haittaa jos eivät ole mahottomoan kipeitä.. Itellä viimeksi oli kipeitä, mutta eivät sitten kuitenkaan mitään kohdunsuulle tehnyt.. Jouduin jäämään kyllä sairaslomalle aikasessa vaiheessa niitten takia..
Nyt myös itellä alkanut jo tulemaan kanssa noita harjotussupistuksia.. Ja ei ne oikeestaan satu, mutta tosi inhottavan olosia.. Ja tulee ku oon paikalla.. Tosin eilen olin töissä ja huomasin, että tuli taas useemmin.. En haluis nyt millään jäädä vielä sairaslomalle.. Tänään soitan neuvolaan ja kysyn mitä mieltä ovat siellä.. Uskon kyllä, että nää on ihan normaaleita..
Ihanaa ku osa on alkanut jo tuntea liikkeitä.. Täälläkin vaaveli jumppaa ahkeraan.. Eilen tunsin selvän liikkeen vatsan päältä.. Oli kyllä varmaan ihan ainutkertainen juttu vielä..
Tuttuja aatoksia
Moonilla! Itelläki ajoittain samanlaisia.. Ei oo kamuja jne. En nykyään ees nää ketään.. Huooh.. Muutaku työkamuja.. Toivottavasti saat selvyyttä noihin rahajuttuihin.
Mä en oo oikeen miettinyt vielä, että mitä hankitaan vaaville.. Vaunuja harkitaan sitten vasta kesällä.. Ku tietää miten toinen herra jaksaa enää rattaissa istua.. Lähenee sillon jo 2 vuoden ikää, ni ei tiiä. Tosin tartteen kauppareissuille kyllä molemmat lapset rattaisiin.. Mietitään mietitään.. En tiiä miten 2-vuotias jaksais seistä semmosessa telineessä.. Tietääkö joku? En haluis ostaa tuplarattaita, ku ovat niin isot ja me tarttetaan kanssa tota bussia.. Nooh.. Kesällä sitten..
Sitteri täytyy ostaa. Meitin iso-herra edelleen istuu sitterissä..

Siis on jäänyt tohon olohuoneeseen ja poika menee istumaan ku kattoo telsua.. Siinä se röhnöttää.. Eilen nousi seisomaan siinä ja kuului räks.. Meni varmaan jotenki rikki.. No.. ostettiin se kirppikseltä 5 eurolla.. Josko tekis taas jonkun löydön..
Tänään ostamaan äitiyshousut töihin.. Toiset housut ahistaa..
Hauskaa maanantaita kaikille!!