Tiiulii: Mulla on varmaan kaikkinensa tullut n. 3 kg.. Tuossa joulun aikaan tuli muuten vaan otettua massaa enkä sitten käyny puntarissa kuin vasta ekassa neuvolassa.. :) mutta viimeisen kuukauden aikana oli tullut +0,8 kg. Sen siitä saa, kun ei tee mieli kuin kaikkea epäterveellistä.
Täälä on ollut muuten ihan hieno päivä, mutta tosi kylmä tuuli.. muuten on ollut kyllä useampi aurinkoinen päivä - ihanaa.
Pupuski: En oo ihan varma millaisia iskiaiskivut on, mutta välillä tulee jonkinlainen kipeä pistos lonkan tietämille (aina samlle puolelle) esim. sohvalta ylös noustessa, kenkiä jalkaan laittaessa.. Tänään huomasin työpäivän aikana, että maha oli jotenki kiree.. jonkinlaisia harjoitus suoistuksia!? Tuntuu aika aikaiselta.. mutta ei taida tehdä oikeen hyvää istua pitkiä aikoja tietokoneella..
Piaffi: Onneksi tunnet äitisi, mutta olisi varmaan ollut kiva, jos olis osannu vähän paremmin ilmaista asian! :/ Kävitkö muuten siinä listeria kokeessa? Mä oon saanu ittelleni aikaiseksi kauheen bakteerikammon.. ennen en paljoo asiaa ajatellu, mutta nyt varmaan kun pääsi 12+ niin pitää kehitellä jotain murehtimista :) tai johtuu varmaan siitä, että ei tainnu ihan kaikki suositukset vielä iskostua päähän ja sitten välillä tulee syönnin jälkeen sellaisia herätyksiä, että oliskohan tuota ja tuota saanut..
ON: Viikon jaksoi olla pirteämpi, mutta taas on tämä viikko ollu aika uuvuttava jo alkuunsa.. Mua ei koskaan oo aiemmin närästänyt, mutta nyt on närästäny ainakin viikon putkeen.. Anoppiin meni vknloppuna hermo, kun oli mehelle tuumannu, että menee varmaan keisarileikkaukseen, kun oon niin lyhyt (158 cm). Ite en kyllä oo aiemmin kuullu, että pituudella olis merkitystä itse synnytyksestä.. toki en oo koskaan synnyttäny, mutta ajattelisin että lantiosta enemmän kiinni (ja sitä mulla kyllä näyttää ainakin olevan). No kai se tietää paremmin, kun on synnyttäny usemman lapsen ja on ammatiltaan th.. ;) Eilen oli kuitenkin mukavaa, kun soitti ja kysyi miten mummon pikkuinen voi!?