Oho, onko toi jo vuodettu? :D No, itsellä odottaa postissa se 2015 pakkaus, oon ihan tyytyväinen. Pari vaatetta tuossa on ehkä kivampaa kuin 2015 pakkauksessa, samoin tän uuden makuupussi on musta kivampi, mutta kokonaisuutena tykkään enemmän ehkä tästä nyt jaossa olevasta.
Kauheasti sinistä ja poikamaisia dinoja! Ehkä poika odottajalle parempi, mut toi 2015 oli kyl kivempi!
Noista siteistä.. Mulla kesti jälkivuoto 2 viikkoa. Eka viikko oli niin runsasta että vaik oli yöllä maxi suojat niin tursus läpi pikkarit ja yökkärin Ekan yön jälkeen nukuinkin sit pyyhkeen päällä ettei lakanatkin mee piloille. Päivisin vuoto oli kyl suht normaalia menkka vuotoa, en sit tiie miks yöllä oli hirvee tulva.
Ja en mä ainakaan hamstrannut hirveetä läjää etukäteen. Kyl mies osas hakee kaupasta lisää kun vaan anto tyhjän sidepussin mukaan niin samanlaisen toi sit tullessaan
Olenko tosiaan ainut jonka mielestä tuo 2016 äitiyspakkaus on ihan järkytyävän ihana? :D
Ihanan kirkkaat värit, eikä sitä perus valkoista mitä mm. 2015 on. Meillä kun löytyy valkoista ennestäänkin, niin ei välttis tarvittaisi.
Onhan 2015 pakkauksessa toppahaalari ja lakana söpömmät, mutta ehkä helpompi olisi ne ostaa kirpparilta, kuin että hankkisin koko helahoidon :D
Pakko edes yrittää tätä uutta!
Laitan hakemuksen siis 24.3. menemään :D
Joku muuki huomannu saman :D Tuon linkin kautta ei vaan pysty nuita vaatteita erikseen selaamaan, en ainakaan mie. Kerkesin pistääki jo tuonne toukokuisiin samasta aiheesta, hitusen eri linkillä niin pääsee selaamaan ne kaikki tuotteet läpi.
Ja minun mielestä ainaki tuo on kivempi mitä se nyt jaossa oleva ja minun mielestä se nykynen on enemmän poikamainen mitä tuo. Siinä 2015 pakkauksessa oli muutama semmonen mitkä hyppi silmille, mutta tuossa ei ollu mitään mitkä ainakaan äkkiseltään heti alkais ärsyttää :D
Mun pakkaus odottaa postissa noutoa. Tykkään kans enemmän tosta 2016 tälleen äkkisilmäyksellä. Mun silmään aika poikamainen mut poika tänne on tulossakin :) lisäks oon saanut joitain 2015 pakkauksen vaatteita, niin kohta niitä on tuplat..
Eiiikä!! Ihan superi toi tän vuoden pakkaus!! Mä NIIIIIIIIIIIN arvasin et se tulee olemaan kivempi!! :D saanko nyt nyhtää niitä hiuksia päästä ja hakata päätä seinään?!
Haluun ton uuden pakkauksen! Täytyy venyttää tilausta ja jättää ihan viimetippaan, jos vaikka sais sen. Nyt on hyvä kun laskettu on vasta ihan loppu kuusta. :)
tossa uudessa on kyllä ihanan näkösiä vaatteita poikaa ajatellen, makuupussi kiva mut toppapuku ei iskeny. (en kyllä siis ottanu avustusta pakkauksena lainkaan :P ) mt hirveästi muuttunut tuo sisältö sitten 2013! talkki ja uniriepu..lämpömittarista olenkin aikasemmin jostain lukenut.