Maaliskuun mietteet

Eipä meilläkään virpojia näkynyt. Harmi :/ muistan kuinka ite tykkäsin lapsena käydä virpomassa. Siinä oli kaikki niin kivaa! Se pukeutuminen noidaksi, oksien koristelu, kiertely talosta taloon ja palkka :)
 
Sillon syksyllä kirjoitin siitä että minun kanat sai tipuja. Niistä neljästä tipusta 3 on kanoja ja ne alkoi munimaan pari viikkoa sitten. Ne tekee niin pikkuruisia ja sieviä munia, että ne täytyy hyödyntää pääsiäiskoristelussa. Puhallan ne tyhjiksi ja lapset saa väritellä :happy:
 
Meillä on kyllä mahassa viihtyvät vauvat kaikilla. Moni on jo tosi isoilla viikoilla eikä juuri synnytyksiä oo ollu. Kävin kattomassa edellisessä kk-ryhmässä missä olin esikoisen kanssa, niin siellä oli viikoilla 33-38 edellisen kuunpuolella ja alkukuusta syntyneitä vauvoja 10 kappaletta. En toki tiedä onko tällä hetkellä salasella puolella synnyttäneitä, jotka ei oo täällä halunnu julkasta.

Mut summa summarum vois kyllä jollain alkaa jo tapahtumaan!!!
 
Jep, ja synnärit lukitustilassa niin ambulanssissa sitten synnytykset :)

Kyllä mä uskon että tuosta 170henkilön listasta on muutama jo synnyttänyt, muttei täällä enää rupattele...
 
Aktiivirupattelijoista ei taida olla kun kahdella vauva syntynyt. Aika outoa kyllä, ehkä meillä on vaan sitkeitä masuasukkeja. :grin Mullakin on jo 37+4, sais tulla ihan ilomielin ulos jo...
 
Eiku onhan täällä jo yks uus vauva lisää tohon, multa on menny hiukan ohi jotain ku oon nyt pääsiäisenä vaan nukkunut :grin Mä oon ihan uskomaton ku eniten mua synnytyksessä varmaan tällä hetkellä jännittää se, miten koira pärjää hoidossa. Oon toope :oops: Mies sanoi huolehtivansa asian ja mä keskityn vaan vauvan uloshankkimiseen... En varmaan silti osaa olla miettimättä miten toi karvakaveri pärjää. :rolleyes:
 
Minä jo mietin kans että kolme mulla on tiedossa synnyttäneitä :wink Mutta ajattelin sitten että et laske kaikkia aktiivisten joukkoon :grin
 
Tuntuu olevan suht hiljaista vauvarintamalla kyllä. Olishan kiva tietää, miten muilla on mennyt. Palsta oli alkuun kuitenkin aika aktiivinen..
 
Moni varmaan siirtynyt facebookkiin. Itse taas tykkään enemmän tästä foorumista kuin facesta ylipäätänsäkkään. Täällä esim. Toisten keskustelijoiden mollaamista en ole havainnut niinkuin monissa muissa keskustelupaikoissa on ollut havaittavissa.
 
Merkillisiä puuskia tulee täälläkin :-) Yhtenä päivänä ei pysty tekeen mitään, kun on niin vaivainen ja raihnainen, ja toisena päivänä taas saa aikaseks vaikka mitä..
 
Oli muuten eilen ihmeellinen herätys, kun hain mun 17v tytärtä kyliltä kotiin. Tajusin, et kello oli puoli ysi ja oli ihan valoisaa vielä! Oon tainnu viettää päiväni liiaks sisätiloissa. Josko nyt pikkuhiljaa jaksais alkaa uskoa kevään tuloon ja viihtymään ulkonakin!
 
Mulla ei vielä ole iskenyt suurta pesänrakentamisvuettiä...kaikki energia taitaa mennä normaalin arjen pyörittämiseen :)
 
Laitoinkin tämän jo illalla salaiselle puolelle, mutta jaetaan myös julkiselle. Asia mikä pitäisi muistaa, kun ensi kerralla jostain asiasta suuttuu. Varsinkin näissä raskaushuuruissa :wink
b54752c44a71173686d219bb1eb95f34
 
Ihanaa, kun voi taas pyöräillä eikä tarvitse pelätä mustaa jäätä :) Tulee mukavasti vähän liikuttua kun kävelemisen jälkeen supistelee (tai siis alavatsa tulee kovaksi).

Onko muita, jotka voivat pyöräillä?
 
Meillä ei ole vielä kaikki tiet sulia, joten en tässä tilassa uskalla pyöräillä. Mulla oli kyllä joku outo fiilis tuossa kuukausi sitten. Olisi tehnyt mieli lähteä luistelemaan, jota taas olen harrastanut kerran yläasteen liikuntatuntien jälkeen. En kyllä uskaltanut sinnekkään lähteä juuri tuon treenin puutteen takia.
 
Takaisin
Top