Maaliskuun mietteet

11h sikeät yöunet yhdellä vessakäynnillä, joka sekin hoitui puoliks silmät kiinni. Aiemmin itsestäänselvyys, mutta nykyään luksusta. Kyllä kelpas. :happy:

Niin ja keli on mitä mahtavin myös! :woot: Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja asteet nollassa. Koirien kans kävin jo lenkillä ja tässä miehen kans suunnitellaan josko lähtis vielä pilkille. :cool:
 
Mulla tuli tänään ekaa kertaa sellanen olo että syntys jo. On niin tuskasen iso maha jo. Esikoista odottaessa oli samankokonen ku synnytin viikolla 41... Inhottavan tuntusta ja kurjaa katottavaa ku vattanahka vaan repeilee...:depressed: Mieskin ollu ihan hirveen ärsyttävä... valittaa pikku asioista ja ite pitäis sitte jaksaa kaikki niin ku aina ennenkin...:arghh: Että semmosta..toivottavasti huomenna parempi päivä!
 
Mä katsoin tuosta Iirain? ylläpitämästä listasta että huhtikuisia on se n170....tosin meitä aktiivisia kälättäjiä huomattavasti vähemmän...
 
Aktiivisia kälättäjiä taitaa olla sen 30kpl, joista osa puhuu vain salaisella puolella. Mut niinkuin salaisella puolella jo höpistiinkin, rakenneultran jälkeen moni aktiivinen on lopettanut jutustelun. Toisin sanoen, onkohan meitä kuitenkaan niin paljoa? Ja itse olen hämmästellyt kun huhtikuisissa ei ole yhtään kaksosia. Muissa ryhmissä on ja maaliskuisissakin oli useita.
 
Ei varmaan ole niin paljoa tosiaan... Ja aika epäaktiivinen tämä julkinen puoli... Eikö se mene niin että salaisten puolelle ei oteta lisää ihmisiä huhtikuun jälkeen? Mutta me saadaan keskustella vielä siellä, jotka siellä nyt ollaan?
Mäkin miettiny tota kaksos asiaa! :D
Mutta kai se niin on että kun ottaa liian pienen ja ei satunnaistetun otoksen ihmisiä, niin ei välttämättä satu yhtään vaikka niitä kaksosia.... Tai ehkä ne huhtikuun kaksosten odottajat on menneet muualle monikkokeskusteluihin mieluummin:rolleyes:
 
Joo salainen puoli ei katoa mihinkään, jossain vaiheessa vain huhtikuisten lista sulkeutuu. Kun lista sulkeutuu, ei tule virallisia uusia huhtikuisia ja jos et ole virallinen, et pääse salaiselle puolelle. Eli käsittääkseni salaiselle puolelle pääsee kyllä toukokuussakin, kun vaan täyttää kriteerit viestien määrästä yms.
 
Pitäisi lisätä mantraan (maksimissaan x viikkoa jäljellä) olen kaunis myös raskaana, vauvamaha on hieno, kaikki menee hyvin...kun sitä enemmän tuskailee pallonsa kanssa ja miettii kuinka iso sitä onkaan jos menee yliaikaiseksi...
 
Aika pelottavan iso toi pallo jo on, mihinköhän ulottuvuuksiin se vielä tulevan ~4-8 vkon aikana ehtiikään...
 
Onko käyny virpojia? Lapset on niin hellyttäviä. Piristää päivää kun käyvät. Meillä vielä mies reissussa ulkomailla ens ti asti ja äitee ollu meillä mun ja esikoisen kanssa jo monta päivää, mut lähti kotiin vähä aikaa sitte. Ihan turvallinen olo kun on läheisiä ympärillä, vaikka mies poissa. Nyt on vauva lähteny laskeutumaan, mutta ei oo kyllä vielä syntymässä. :) En usko hetkeäkään...

Meillä esikoinen on muuten niin hellyttävä (2,5 v.) kun käy vähän väliä tarkistamassa josko pääsiäispupu olis käyny tuomassa ylläreitä isoihin koristemuniin. :D
 
Ei oo virpojia näkynyt. Tosi harmi, kun perinne tuntuu olevan kuolemassa. Itse muksuina käytiin aina. Nykyään taitaa aika monet kieltää koko touhun lapsiltaan. Olihan se vastaanotto joskus aika nuivaa, vedettiin ovi kii nenän edestä ym.
 
Taitaa olla enemmän trendinä tuo, että virvotan vaan tutuille. Me asutaan omakotialueella jossa paljon lapsiperheitä, joten alue sinällään on varmaan suotuisa virpojille.
 
Mä asuin lapsena kerrostalolähiössä, joten siellä kierrettiin rapusta toiseen virpomassa. Kerran joku vanha mummo märisi, että onpa rumia oksia! Me oltiin kaverin kanssa jotain 9-v ja todellakin nähty vaivaa oksien koristelemiseksi. Että ei kyllä läheskään aina vanhuksillakaan ole käytöstavat kohdillaan, vaikka aina nuorisoa parjataan... No tuosta onkin jo 20 vuotta aikaa, en tiedä kuinka nykyvanhukset ottavat virpojat vastaan.
Ei ole täälläkään virpojia näkynyt. Meillä ei kylläkään toimi ovikello. :D
 
Meillä on käyny virpojia tänää ainakin 12 ja iso maljallinen oksia. Tullut pääosin 11-15 välillä. Viime vuonna kävi vaan kolme ja niistäkin kaksi tuttua. Omakotialueella täälläkin asutaan ja lähellä koulua, niin kait se vaikuttaa. Nyt ovat oppineet, että täälläkin voi käydä, kun viime vuonna oli talo viä vähän vaiheessa. Ei meilläkään tosin ole ovikelloa, mutta uskaltavat koputtaa.
Ihan hauska ollut seurata näitä virpojia. Poikiakin käynyt neljä.
 
Mä luulen kans että sitä makeaa saa ympäri vuoden niin virpominen ei ole niin tärkeää ja toiset vanhemmat eivät taas halua sitä makeismäärää muksuille. Ja kyllä sitä enemmän tutuille ja lähinaapureille luotsaisi muksut...
 
Takaisin
Top