Mulla ei hiukset ole todellakaan tuuheat ja kiiltävät! ärsyttää niin,vaikka mitä tehohoitoja laittaa jokapäivä,niin sama tulos. Onneksi se alkuraskauden hiustenlähtö loppui hyvin lyhyeen ja nyt on vaan elottomat. Parempi sekin siis! Kynnet oli ennen hyvät ja vahvat,mutta eipä enää.kokoaika liuskottuvat ja ovat hauraat.Ehkäpä kaikki siis palautuu sitten synnytyksen jälkeen ja ylimääräisten hormoonien laannuttua paremmaksi.
Mulla on ollut niin oireeton koko raskaus,että tätä keskiraskauden ihanuuttakaan en ole huomannut.Välillä tökkii kylläkin ruoka edelleen,mutta siinäpä se. Mitähän ihanuutta sitten tämä viimeinen kolmannes tuokaan tullessaan? Toivottavasti ei tulisi mitään järkyttäviä muutoksia!
Mulla on ollut niin oireeton koko raskaus,että tätä keskiraskauden ihanuuttakaan en ole huomannut.Välillä tökkii kylläkin ruoka edelleen,mutta siinäpä se. Mitähän ihanuutta sitten tämä viimeinen kolmannes tuokaan tullessaan? Toivottavasti ei tulisi mitään järkyttäviä muutoksia!
Voi vitsi miten oli eläväisellä päällä, vähän väliä järjesti kunnion jumppatuokiot.