Maaliskuun meiningit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei hiukset ole todellakaan tuuheat ja kiiltävät! ärsyttää niin,vaikka mitä tehohoitoja laittaa jokapäivä,niin sama tulos. Onneksi se alkuraskauden hiustenlähtö loppui hyvin lyhyeen ja nyt on vaan elottomat. Parempi sekin siis! Kynnet oli ennen hyvät ja vahvat,mutta eipä enää.kokoaika liuskottuvat ja ovat hauraat.Ehkäpä kaikki siis palautuu sitten synnytyksen jälkeen ja ylimääräisten hormoonien laannuttua paremmaksi.
Mulla on ollut niin oireeton koko raskaus,että tätä keskiraskauden ihanuuttakaan en ole huomannut.Välillä tökkii kylläkin ruoka edelleen,mutta siinäpä se. Mitähän ihanuutta sitten tämä viimeinen kolmannes tuokaan tullessaan? Toivottavasti ei tulisi mitään järkyttäviä muutoksia!

Kerroin mun äidille vihdoin, että olen raskaana. Äiti oli kertonut myös siskolle. Äiti ja sen mies tulivat tänään myös käymään, kai tässä nyt sitten sovintoa hierotaan. Pitää vielä sopia siskon kanssa.

Kertokaas muuten miksi raskausaikana vertaillaan kaikkea? Mikä juju siinä on? Myöhemmin sitten vertaillaan vauvojen painoja, pituuksia ja kehitysaskeleita.

Ekassa raskaudessa oli tukka upeassa kunnossa, synnytyksen jälkeen lähti tukkoina. Nyt ei mun mielestä muutosta.

Mä varasin myös ajan ensi viikolle ripsien pidennykseen! Se on niin ihana loppuodotusaikana, synnärillä ja sit kotona vastasyntyneen kans, ku ei tarvi meikata ja on silti freesin näkönen. Varasin myös kasvohoidon loppuviikolle (ultraäänihoito) ja tänään kävin kampaajalla. Piti sen verran kuitenki kukkaron nyörejä kiristää, että leikkautin vaan latvat ja kakshaaraset pois ja ostin värin kotiin. Mutta kelpaapa lähtä lomalle sit reilun viikon päästä!

Tänään rv 24+0 eli seitsemäs raskauskuukausi pyörähti käyntiin, ja viimeinen kolmannes siis! Huimaa! :eek::p:)

(*MUOKS* Mua jo valaistiin, että vaikka nyt alkoi siis 25. viikko, niin vika kolmannes alkaakin vasta rv 27... :grin)

Mulla ei kyllä ole mitään raskaushehkua, mutta ei mulla mikään erityisen rumakaan olo ole. Ihan normi. Mitä nyt kasvot on vähän pyöristyneet, ja nyt mulla saattaa olla välillä joku finni jossain, kun yleensä ei pahemmin ole.

MrsData, me ihmiset vaan ollaan sellaisia, että kaikessa halutaan aina verrata siihen, mitä muilla on. Että kuuluuko joukkoon, onko poikkeava (jotkuthan sitten taas nimenomaan sitä haluavat). Se kuuluu kai ihmisen perusluonteeseen, se vertailu asiassa kuin asiassa :grin

Muokattu viimeksi:
Täällä viikkoja nyt 20+3 ja vointi hyvä!
Pari viikkoa sitten oli vasen nivusen seutu kipeä, varmaan liitoskipuja, mutta nekin hävinneet.
Hiuksia kyllä lähtee (aloitin Sinkin ja Nioxin-merkkisen hiustenhoitosarjan käytön kampaajan suosituksesta).
Vointi tosiaan virkeä, hyväntuulinen, freesi ja kaikinpuolin hyvä!

Raskausarpia en saanut ensimmäisestä raskaudesta kun navan ympärille ihan haaleat pienet. (Mulla napa pullahti ulos sillon ja niin nytkin). NIIN RUMA! Vähän pelottaa että kumpa ei tulis nyt enempää arpia, mutta ei kai niille mitään voi jos on tullakseen.

Yöllä herään ehkä kerran vessaan, ja paljon nään unia!

Ihanaa maaliskuuta mammat! :)

Mie luulen, et alan nauttia tästä raskaudesta täysillä vasta sitten kun PÄÄSEN töistä pois.. huoh.. ei miulla olis kun kolme työputkea.. reilu 20 työpäivää siis ja vapaita välissä ja sitten saisi lomailla. Tuntuu välillä, että mie niiiin romahan. Pitäis soittaa esimiehelle, että voisko etsiä jonkun toisen yhteen parsinavettaan kyykistelemään.. Vaatii vaan ihan hitusen rohkeutta ottaa se puhelu ja myöntää suoraan, että en pysty.

Eilen oli aivan ihana päivä masuöttiäisen kanssa!!! :Heartred Voi vitsi miten oli eläväisellä päällä, vähän väliä järjesti kunnion jumppatuokiot.

Ripsien pidennykset kuulostaa kyllä kivalta, ei oo koskaan sellaisia ollunna. Kuinka kauan ne kestää "loistossaan"?
Miulla on kynnet ja hiukset ihan normaalit omat itsensä..eli kunnossa :)

Miulla menee välillä hermo tuttujen ja kavereiden "TIEDOKSI KAIKILLE MITEN IHANA,VIISAS,NOHEVA,SULOINEN YMS LAPSEMME ON" päivityksille facebookissa :p Verraten siis tuohon, kun kaikkea verrataan... No joo, päivitän joskus ihekin, JOSKUS. ja sillon tällön lisäilen tytöstä joitain oikeesti äksönkuvia.. Käy vaan välillä hermoon se päivittäinen mussutus... :rolleyes: En tiiä... oon vähän kyyninen ollu muutenkin esim kuvien lisäämiseen "vauva edestä,vauva takaa,vauva sivusta,vauva makaa"... miusta on pelottavaa ajatella, et jo noista miun lisäämistä joku ällötys voi saada vaikka mitä kiksejä tai muutenkin ne voi joutua ihan väärään käyttöön..

Ripset pysyy hyvänä 3-5viikkoa, riippuen omista ripsistä, huoltamisesta, ripsien laittajasta, liimasta jne.. mä käyn yleensä kolmen viikon välein huollossa.

Mä olin myös ennen ripsipidennysten suur-käyttäjä. Tykkäsin niistä tosi paljon,kun aina olit meikatun ja fressin näkönen. Kesällä tosin hankalampaa niiden kanssa,jos meinas aurinkolaseja käyttää, koska ne tuppas ottamaan kiinni linssiin, samoin uimiset ja saunat lyhensivät huoltoväliä.
Nyt en ole saanut uusia ripsiä pitkään aikaan,kun vakio laittaja päätti aloittaa koulun ja kouluttautua ihan uudelle alalle. Ehkäpä sitten jos jossain vaiheessa löytyisi joku yhtä taitava,kuin hän, niin aloittaisin taas sen rumban, on se niin sen arvoista!

Muokattu viimeksi:
röllykkä, nyt vaan rohkeutta ja teet sen puhelun. Jos et oikeasti pysty / jaksa / uskalla työskennellä rankoissa olosuhteissa, niin pyydät siirtoa. Luulisi että onnistuisi, tai sitten jäät sairaslomalle. Tsemppiä!

Ootteko muuten ajatelleet sellaisia turhamaisia asioita kuten minä, että pitää pari kuukautta ennen laskettua aikaa alkaa säännöllisesti tyyliin värjäämään ripsiä & kulmia ja varmasti ajelemaan karvoja yms... mä meinaan olen. Mulla on tosi vaaleat ripset ja kulmat, nytkin niitä kyllä värjäilen, mutta välillä tulee pitempi tauko ja ovat taas ihan mitättömän näköiset jos en meikkaa. Aloin vaan kauhistelemaan, että miten mä noita mun alapääkarvoja enää kohta ajelen, kun enhän mä näe sinne enkä taivu :eek: Miehelle eilen sanoin, että hän saa kyllä kohta alkaa sen ajelun suorittamaan. Ei vaikuttanut innostuneelta, sanoi että hän kuitenkin tekee mulle jotain haavoja... :grin

Täälläkin nyt jo vaikeuksia bikinirajan siistimisessä, auttaisikohan jos istuisi? :laughing002

Onko muilla ollut supistuksia? Minulla supistaa useita kertoja päivässä, kivuttomasti, myös levossa. Neuvolassa ei oltu huolissaan joten minäkään en ole, kohtu vissiin vaan harjoittelee. Vauva liikkuu paljon ja kääntyilee paljon, tämä usein laukaisee supistuksen :happy090

Mäkin haluan ripset!! :D Oon tosi huono meikkaamaan ollu lähiaikoina, joten pitäisköhän ryhdistäytyä ja soitella kaverille aikaa.. Se tekee niitä työkseen ja siltä saa hyvät kaverialennukset.. Tässä asiassa suosin mustia markkinoita. ;)
Mitä tulee noihin karvojen ajeluihin.. Mä olen ihan pokkana ottanu peilin avuks, kun en kertakaikkiaan enää nää onks joka paikka siisti.. Onhan se vähän ällöä tuijotella omaa alapäätä mut mitäs ei nainen kauneuden eteen tekis.. :D

Onko täällä muita mahallaan nukkujia?? Mä olen aina nukkunu mahallani ja nyt heräilen monta kertaa yössä, että yritän väkisin kääntyä mahalleni ja se sattuu.. Koskakohan sitä oppis. :D

Mä istualleen ja kyykyssä ajelin nyt viimeksi alapääkarvat, mutta se tuntui jo vähän haastavalta... varsinkin ne jotka muistaa mun masukuvia nähneensä, niin ymmärtää ehkä että tää pallo alkaa jo olemaan tiellä... en taivu niin hyvin, ja en siis näe alapäätäni kunnolla, joten en tiedä kuinka kauan sitä enää pystyn tekemään. Ja peilin kanssa kyllä hankalaa, mä en siis siisti pelkästään bikinirajoja vaan vedän lähes kaikki pois, vain pienen viivan jätän. Sori jos tuli liikaa yksityiskohtia :p

^ No joo, niinpä, mulla se tuntuu jo nyt vähän haastavalta, niin mites sitten parin kuukauden päästä?! o_O :grin Kai tuo mies siitä selviytyisi kunhan saan hänet vakuuttuneeksi, ajaahan se partansakin höylällä, ja välillä siistii omiakin alapääkarvojaan hieman :wink

Takaisin