Heipparallaa, nyt on ihan pakko jokunen rivi kirjoittaa, vaikka töissä olisi kiirekin olevinaan. Varsinkin tuo kirjoituksesi Satsuma83 sai miettimään. Mä olen kans ollut aika sisäänpäin kääntyny tän raskauden kanssa. Monestakin syystä. Alkuun ei haluttu kertoa oikein kellekään, kun olen niin pessimisti jotenkin. Nyt jo työkavereista, sukulaisista ja kamuista osa tietää. Töissä on ollut niin kiire, ettei oikein ole itsekään ehtinyt asiaa ajatella. Välillä tuntuu että muutamat ihmiset jopa kattoo (syyttäen?) kieroon, kun en ole yhtään hössöttänyt tai hehkutellut raskautta, mutta olen kyllä miettinyt että ehtiihän sitä vielä. Sekä ovat mukamas loukkaantuneet etten aiemmin heille uutista kertonut. Suurin syy lienee se, että koko suku ja iso osa kavereista asuu 800 kilsan päässä, ja olen aika vähän nyt kiireaikaan ehtinyt pitämään sinne suuntaan yhteyttä. Eikä jotenkin ole tehnyt mieli alkaa soitella kavereita läpi vaan kertoakseen että ai niin, olen muuten raskaana. En pidä muutenkaan juuri huomion keskipisteenä olosta. Nyt kun ikää on jo 33 vuotta ja aika moni kavereista on säännöllisen epäsäännöllisesti osannut kysellä milloin aion lapsia hankkia, tai joko niitä on tulossa, niin tuntuu että kaikki saa jotenkin suuremmat mittasuhteet, ja sekös ärsyttää.
Meillä myös uusioperheenä miehellä on kaksi lasta ennestään, ja hänelle kaikki raskaudessa on "jo koettua". Se onkin ollut vähän pahanmielen aihe aina ajoittain, kun aina välillä tulee itselle "hehkutusfiilis" jostain aivan uudesta tuntemuksesta, niin toinen vähän lyttää fiiliksen kommentoimalla että joo-joo... tiedetään... Mutta siis, niin kuin Huli ja MrsData sanoivat tuolla jo aiemmin, pitänee jättää toisten mielipiteet omaan arvoonsa ja mennä sillä mikä hyvältä tuntuu...