Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivoa sopii. :) Tänään en kyllä yritä ainakaan tehdä enää mitään muuta. Pikkuleivät ehtii kyhätä huomisen ja ylihuomisen aikana. Ja jos oikein mönkään nämä leipomukset uhkaa mennä, niin marssin kauppaan ja ostan sieltä jotain. :P

Täällä sataa kaatamalla vettä! Onneksi päivällä oli kiva ilma. Joku vaan oli vissiin vähän kilahtanu ja viskelly pyörätien reunamilta koiranpaskat tielle. Oli siinä kiva rattaiden kanssa niitä väistellä :angry7

Mut toisaalta lapsesta voi olla myös ihan kiva, jos löytyy vaikka koulusta kaima. :) Meidän esikoisella esim. ei varmaan hirveän monta kaimaa vastaan tulee, vaikkei noita Kiirojakaan kyllä vielä kauheasti ole. Mutta ehkä enenevässä määrin, saa nähdä.

Ja uskokaa muuten tai älkää, mutta karjalanpiirakat onnistuivat! :D Kauniimpiakin voisivat olla, mutta se nyt on sivuseikka.

Mä oon sisällä jumissa. Ei oo itkuhälyä, nii ei viitti mennä tuohon ulos terdelle istuun ku sit ei kuule jos poika herää. Aivan älyttömän ihana, aurinkoinen ja lämmin päivä täällä porissa. Sunnuntaina sit takas hesaan kotiin. Pläh. :D

Noista nimistä vielä... mulla oli kaksi luokkatoveria samalla nimellä ja rinnakkaisluokilla vielä neljä lisää. Kyllä sitä toivoi, että olisi ollut joku harvinainen nimi. Nyt kyl tykkään ja sievä nimihän mulla on.

Meil o niin pieni kylä et kukaan ei anna lapselle samaa nimee mitä naapurilla on tyylillä... enkä ees tunne ketään kellä olis sama nimi ku mulla tai pojalla.... :)

Mun teini-iän paraskaveri oli saman niminen kuin minä itse :grin ja myös tälläkin hetkellä lähi ystäviini kuuluu kaimani. Silti luokallani ei oo ollut kaimaani eikä mielestäni muutenkaan niin kovin yleinen nimi minulla ole vaikka ei kyllä mikää outo kyllä olekkaan. Yhteenkään minun nimiseeni lapseen en ole törmännyt vuosiin :eek:

Ei mullakaa niin hirveesti kaimoja oo ollu, varsinkaa lapsuudessa. Silloin mun yhen luokkakaverin äidillä oli sama nimi ku mulla, mut muuten ei tullu samannimisii vastaa. Paitsi nykyää, ja just lähinnä lapsia. Mut kai se nimi on sit yleistyny riittävästi ku tuli muutama vuos sit kalenteriiki.

Takaisin