Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olis tosi kiva et löytäis täältä foorumilta jonku mamma kaverin jonka kans vois kahvitella tms :) Mutta onhan täälläkin mukavaa rupatella kaikkien kanssa :)

Juu päivitän tietoja ku niitä saan.. *Missäs mun puhelin on...* :scared007

Hyvä ku täällä foorumilla sen unohtaa sitten johkin muualle ja "The viesti" voi tulla koska vaan :smiley-angry019:laughing002

Tuli muuten taas pitkiä luku hetkiä ku pääsin nyt vasta koneelle.. Täällä ollaan taas rupateltu muutama sivullinen juttuja :grin

Juu eilen ku siivosin ja leivoin manasin mielessäni, että "Taas on päivä välissä ku ei tule käytyä ja kovat horinat odottavat lukemista, ku koneelle huomenna pääsen" :schocked028

Pahinta tässä on se, että kun yhden ketjun saa luettua ja siirtyy toista lukemaan niin siihen edelliseen ketjuun on taas tullu miljoona viestiä :grin

Eilen oliki kivasti kiirusta, kun tosiaan miehelle iski se mahatauti. Piti käydä Lahtiksesta hakee se kotio ja sit piti rampata kaupassa ja apteekissa ja vielä jätkää viihdyttää.

Onnea Tiutsi ja Sinbbu voitoista :)

Mä voitin eilen kymmenelle tyypille pehmikset ja kahvit kabinetissa yhteen kahvilaan :) Nii ja meiän heppu täytti tänään 7kk <3

Ootteko kattonu mitä tuo mammaksi.fi pitää sisällänsä :laughing021 ihan selkeesti arpomalla minut voittajaksi yrittävät saada minua lisääntymään kolmannen kerran :laughing021

Samaa mieltä muuten Minkkis. Jotenkin pelottavaa tuollainen... ja jotkut leikkelee itteään, et näyttäs nukelta.. Kauheaa. Luonnollisuudella ei oo enää juurikaan arvoa.

Onnea Kultashiinin pojalle!

Siis voi herranen aika, tuohan ei näytä edes ihmiseltä enää. SIis elävältä, oikealta ihmiseltä. :o Kyllä nää tavalliset teinien "vitsi, kun oon niin läski" -jutut on pientä tuon rinnalla. Toivottavasti saa omista tyttäristä kasvatettua täyspäisiä. Oon kyllä nyt jo alkanut kiinnittämään huomiota siihen, etten itse esikoisen kuullen voivottele omia läskejäni. Pitää olla itseensä tyytyväinen, jotta lapsikin oppii saman.

Mieki oon kauhistellu, et kuinkahan paljon täällä on luettavaa, kun oon tänään ollut vähemmän koneella. Ompelin esikoiselle mekon tänään (eilen Kiiralle) ja tallillakin kävin. Kohta pitäis mennä taas sämpylöitä leipomaan. Ne on niin hupasia. :D

Takaisin