Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kellitys :)

Mitä tohon sängyssä pyörimiseen tulee, ni meiän herra löytyy sieltä milloin mitenki. Viikonloppuna mies tuli nykii hihasta, et tuu kattoo miten se siellä on. Herra oli puoli-istuen pää tyynyyn nojaten täydessä unessa. Ergonomia kohillaan :D

Kiitos, mammat! Tiiättekö muuten, mikä saa olon kyllä tuntumaan vanhalta. Ensimmäinen "vuosilukukortti". :D Eli kun sain kortin, jossa on ihanasti kannessa ensimmäisenä luku 30. Eiiihh... Anoppi. :D On varmasti tehnyt tahallaan. :P

Onneksi Kiira nukkuu kyllä varsin rauhallisesti, jos ei vaan mikään kiusaa. Mutta ennen nukahtamistaan se kyllä pyörii ja löytyy sängystä milloin mitenkin päin. Pitääkin tällä viikolla ihan aikuisten oikeesti siirtää se pinnasänky meidän makkariin ja laittaa kuntoon, että saa tytön sinne. Tuolle mönkimisellä se muuten vielä putoaa sängystä. Ihme, että on päästy tänne asti ilman putoamista mistään! Esikoinen ehti pudota kerran sängyltä ja kerran sohvalta.

Onnea minunkin puolesta Kellitys!!
Me täytetään kolmen vuoden päästä miehen kaa samoihin aikoihin 30 niin voidaan pitää yhdessä 60v. juhlat (30+30).
Ja itse en stressaa, ku olen varmasti silloin kauneimmillani.
Katsoo mun ja mieheni vuosikuvia, jotka siis käydään ottamassa joka vuosi 10.9, niin "normisti" nainen on kauneimmillaan ekoissa kuvissa, mutta mulla se menee toisinpäin.
Just eilen niitä kuvia taas katseltiin tätini kanssa ja naurettiin.
Nainen siis tässä tapauksessa paranee vanhetessaan, oikeasti :laughing002

Hei hei hei Satuhäät tulee tänään!! :excited001Toivottavasti ei olisi nyt taas sellasta paria ku viime viikolla.. Tuli niin ikävästi oma sisko mieleen. :sad001 Ku petty rakkaudessa ekan miehen kanssa, niin meni sitten suostumaan 47 vuotiaan miehen liehittelyyn ja hankiutui parin kuukauden seurustelun jälkeen raskaaksi :confused: Ajatelkaa ku meidän isä täyttää 49 ja äiti ton 47 :smiley-angry002

Pakko sanoo, et nii täälläkin. Ei paljon kiinnostanu yhteen väliin miltä näytti. Farkut ja huppari melkein aina päällä ja joku pääkallolaukku olalla. Sitä oli olevinaan niin rockia ja heavya, että... Noh.. sit yks päivä heräsin kukoistukseen, puin mekon päälle ja siitä lähtien oon ollu kukkasia ja sieviä korvakoruja jne. Arkisesti mä kyl pukeudun yleensä, mut joskus on ihanaa pukeutua kauniiseen kukkamekkoon ja söpöihin kenkiin. Oon siis kauneimmmillani nyt yli kolmekymppisenä, kuin nuorempana vaikka olin silloin paljon hoikempi. Mut toivon, että saan tän vuoden sisään vielä -15kg pois. :)

Voihan satuhäät, mul on nyt kolme jaksoa kattomatta. Oon alottanu jokasen, mut kyllästyny.

Itestä tuntuu nyt vanhan näköseltä, mut se varmaan johtuu noista huonoista yöunista. Oon kyl muuten tyytyväinen ulkonäkööni. Vaik oishan se kiva olla vielä parikymppinen. :)

Miunkin vaatekaappiin on taas alkanut tulla muutakin väriä kuin mustaa. :D Ja on jäänyt tuo täyspitkä musta nahkatakki nyt naulakkoon roikkumaan, kun en ole kokenut kolmevuotiaan kanssa kulkiessa kovin käytännölliseksi. En nyt tiedä tuosta ulkonäöstä, ei se varmaan ole vielä suuresti muuttunut parempaan tai huonompaan, eikä se kyllä nykyisin niin merkityksellistä enää olekaan. Sekin hyvä lasten saannissa ollut. :)

Täällä ruvetaan katsomaan niitä surkeita kuskeja. Jos vaikka saisi miehenkin viereen katsomaan sitä! Kiirallekin pitänee tarjoilla kyllä iltapuuro sen aikana, alkaa jo vähän väsyneeltä kuulostaa. Ja vielä en ole päässyt ompelukonetta kaivamaan esille, mutta suunnitelmat on jo! Seuraavaksi kaavat tekemään ja sitten kankaita leikkaamaan. Saan ommeltua noista kaapissa odottavista kankaista itselleni topin ja tytöille mekot. Sitten voinkin hyvällä omallatunnolla ostaa lisää kankaita. ;)

Mä en oo voinu aikoihin enää pitää mun täyspitkää mustaa nahkatakkia. Lyhyt kyl menee. Jotenki siitä pitkästä tulee mieleen kunnon goottiangstiteini :D

Onneksi miulle ei tuu sellanen mieleen, meidän yhdellä yliopistonopettajallaki oli sellanen. :D Ja toinen opettaja oli sellanen, et se ei oikeesti pukeutunu ku mustaan. Hih, sillä oli nahkapökätki. Mitä muistoja... Ja siis naisopettajia molemmat. Miulla ei mielestäni koskaan mitään sellaista angstia ollut, hevariasenne vaan. ;) Hahhah.

Mulla tuli vasta parikymppisenä teinivaihe. Leikkautin irokeesin, olin blondiakin blondimpi (siis hiukset :D) ja oli lävistyksiä vaikka kuinka. Se tukka oli kyl kiva, ei vaan kestä enää vaalennusaineita.

Täyspitkä musta nahkatakki on ihana. Kantaja tekee siitä vaatteen, oman näköisensä. Minulla se oli aikoinaan tummanpunaisiin hiuksiin ja huuliin yhdistettynä tarkoituksellisesti vähän goottihevarimeininkiä. Nyt pitäisin sitä hieman toisin.. On niin kulunut jo se vanha kirpparilöytöni, et ei sitä voi pitää. En oo vaan raaskinu siitä luopua... jospa sitä joskus jostain taas löytäisi sellaisen. <3
Nykyisin oon ihan luomu. Ennen siis aina leiskuvan punaiset hiukset ja kokeilinpa jossain välissä mustaakin. Mut nyt on ihan oma syntymälahjana saatu väri päässä, enkä kyl ihan heti oo värjäämässä uudestaan.

Muokattu viimeksi:
Miulla tää syntymälahjana saatu väri vaan on niin ankeen maantienharmaa. Miksi sen onkin pitänyt päätyä sellaiseen sävyyn? Syntyessä se oli ihan musta, vaaleni siitä sellaiseksi keskiruskeaksi ja jossain vaiheessa ihan kunnon blondiksi. Ala-asteella oli sellaiset oljenväriset hiukset. Miksi sen piti nyt valita maantienharmaa? Kaikista mahdollisista sävyistä. :D Vaikka vissiin tääkin sävy on jossain oikein muotia. En kyllä ole nyt jaksanut värjätä yli vuoteen tätä lettiä, mutta kestää kyllä hemmetin kauan, että kasvaisi niin paljon, että olisi pelkästään omaa väriä päässä. Jos ne häät saan 2015, niin en ehkä siellä halua, että värinkasvatus on puolessa välin menossa. :D

Mul on kans oma tukanväri. Tosin pari vuotta, ni tää alkaa harmaantuu, jos äitiini tuun. Muuten saan nauttia tumman/kullanruskeasta tukasta. Ei pysty valittaa :)

Mä pidin itseäni kauneimmillaan silloin kun tapasin mieheni eli noin 4-5 vuotta sitten. Vuoden sinkkuvuosi teki tehtävänsä ja olin hoikimmillani ja yksin asuessani rahat paloi vaatteisiin :grin ensimmäinen raskaus muutti kaiken, ne kaikki mun ihanat vaatteet oottaa tuolla kaapissa ja jonain päivänä joko tänä vuonna tai ensi vuonna mä tulen mahtumaan niihin!!

by the way.. sanoinki aina että teen kaks lasta näillä samoilla läskeillä :laughing021
nyt haluaisin itseni kuntoon ennenkuin alan tosissani haaveilla kolmosesta, ja pitää itseni siinä kunnossa

Takaisin