Maaliskuun Mölinät

Me tääl venytellää tunnilla tyttöjen nukkumaan menoa, jos vaik huomen sit herättäs siihen aikaa ku uutta aikaa olis soveliasta herätä :rolleyes: Tyyne on kyl niin väsy ja kiukkunen, sai kyl tos tirsat ottaa kaheksanmais.
 
Tääl herättii puol yheksän uutta aikaa. Tyyne nukku levottomasti, mut pysy sentää omas sängys.
 
mä en tajuu et miten väsyny mun täytyy olla kun en herää siihen itkuhälyttimen äänee,tänääkii mies oli jo menossa töihin rappukäytävässä kun käänty takas kun tyttö huuti,tosin olin jo itekkii siinä vaiheessa sen luo menossa mut kauankohan se oli siellä ölissy??
 
No onneksi tuo ei liene niinkään vaarallista vaikkei heti heräisikään. Tosin kun asutte kerrostalossa niin tietysti täytyy aatella muistakin ihmisiä ettei kauheesti melua. (Paitsi mun mielestä kyllä vauva saa itkeä kun ei sitä aina saa heti hiljaseksi)
 
En minäkään ollu toissa yönä heränny kun poika rupes kolmen aikaan huutaan. Mies oli aikansa kuunnellu ja todennu että on se perkules itte lähettävä :grin Ihmekkös ku oli amulla niin levännyt olo!
 
Ompa tääl hiljasta.. Pitääkö ruveta keskustelee itseni kanssa :DD Missä kaikki mammat on ohoi?!
 
Mä ainakin nukutin pojan just päikyille tohon viereeni kun en jaksa siirtää sitä omaan sänkyyn :) juu onkin niin vaikeeta vaan ottaa toi mötikkä tosta käsille ja kantaa mutta kun eeeei jaksa :D
 
Tämä mamma kävi hammaslääkärissä ensiapua hakemassa. :/ Nyt on toinen puoli naamasta silmään asti puuduksissa. Olisi voinut vähän aiemminkin käydä hammaslääkärissä! Liian pitkään venytin ja nyt joutui sitten päivystysajan pyytämään. Mutta hoituupahan nyt. Ja syksyllä hoidetaan lisää. Just kotia kävellessä ajattelin, että vaikka muuta ei menneisyydestä muuttaisi, kun kuitenkin kaikki on johtanut tähän pisteeseen ja olen nyt elämääni tyytyväinen, niin sen kyllä mielelläni muuttaisin, että hampaista olisin pitänyt parempaa huolta! Ei sitä silloin teininä tajunnut, miten tärkeää se olisi. Sentään joka ilta pesin hampaat, mutta olisi kaivannut sen aamupesunkin lapsesta asti. Ja tarvittaessa muutakin. No, yritän takoa omille lapsille kalloon, että pitäväthän he edes parempaa huolta hampaistaan!

Mutta siinähän tämä viikko taas käynnistyi. Perhekerhossa ehdittiin tyttöjen kanssa olla melkein loppuun asti. Sitten isi haki tytöt ja mie lähdin kammoamaani hammaslääkäriin. Sekin positiivista tietty, että vaikka vähän vihloikin siellä, niin jäi kyllä hyvä kuva ja hammaslääkäri oli todella kiva ja asiansa osaava. Nyt uskallan hoitaa loputkin kuntoon. Ja sääkin on taas kaunis, vaikkakin vähän viileämpi, niin kunhan Kiira herää päikkäreiltä, niin eiköhän me ulos suunnata. :) Äitinikin pitäisi tulla viikonloppuna, pääsee sitten touhuamaan vähän jotain erilaista ja höpöttelemään äidin kanssa. Kyllä sitä äitiä nyt aikuisempana osaa arvostaa. :)
 
me oltii kelassa.ja suklaaostoksilla.nyt täytyy käydä vaihtaa tytölle vaippa ja sit pistää suihkuverho pesuu.pitäs siivota ja imuroidakkii.
 
Mä oon käyny lueskelemassa kyl viestejä usein, mut en jaksa enää kirjoitella nii paljoa.. ei vaan jaksa. Voisin tulla päivittään pojan kaikki kehitysaskeleet ja hassut temput yms yms.. mut ei vaa jaksa. Eikä mulla oikein oo mitään erityistä naristavaakaan ja onnellinen oon kokoajan pääsääntöisesti. Kevät tulee ja tänään ulkoiltiin, vaikka olikin jotenkin hyinen ilma. Nyt teen rakkaalleni herkku välipalaa, että saa syödä kun tulee kotiin. Ja huomenna koittaa huhtikuu ja aletaanko me hirnumaan vai mitä? Mulla on synttärit tulevassa kuussa ja ajattelin askarrella kakun koristeita, jos vaikka ihan itelleen kerrankin leipoisi kakun.. ku aina vaan muille... mut sillee. Poika huutelee lattialla, et ättäää ääätttäää.. sil on siis mulle asiaa. :D --->
 
mä käyn yleensä sillon kun kerkeen,eli aamulla ja sit pitkin päivää.viikonloppusin en käy niin hirveesti kun mies nalkuttaa mun koneen käytöstä,ei pitäs sinänsä olla mitää vikaa,ittepähän maksan konetta(enää kaks erää,jee!!) ja netinkii oon ottanu,tosin ilmasen.mut joka tapauksessa.
 
Mul on vähän sama olo ku Sinbulla et ei vaan jaksa. Ja on kyl vähentyny roimasti täällä roikkuminen. Tänää esikko oli varahoidossa ja oli päivä menny ihan hyvin. Olivat sielläkin huomanneet et on neidilla omaa tahtoa :) Olis kuulemma tahtonu muitten käsistä leluja, mut oli onneks tyytyny osaasa ku oli kielletty. Mä niin toivon et esikko pääsis syksyllä päiväkotiin. Olis enemmän isompia lapsia, niin ne leikitkii vähän rauhottuis ja olis muutakin ku pelkkää riehumista.
 
Voi juna! Vaikka kaikki meniki tänää päin prinkkalaa niin olin voittanut pojan kuvalla huvikummun veikein virnistys kuva kisassa aurinkolasit!!! :eek::):grin
 
Takaisin
Top