Maaliskuun Mölinät

Mä meen kans aina nukkuun pojan kans yhtäaikaa.. mut se on turhaa, kun en saa unta siltikään. Eilen en pyöriny ku vaivaisen tunnin sängyssä.. Mut eipä toi enää saa niitä huutokohtauksia tunti nukahtamisen jälkeen, nii ihan sama, vaik jää ite kattelee olkkariin töllöä, kunnes unettaa.
 
Meillä jätkä kävi taasen nukkuu 21 (niiku joka ilta) heräs 05 ja nukahti ku vaa pisti tutin suuhun. Heräs 6.45 ja tarjosin maitoa. Se ei meinannu kelvata!?!?! :eek: Siinä se halus touhuta kaikkea muuta, noh ihan pikku hörpyt ja olkkarii leikkii. Nyt ollaa aamupuuro syöty ja jos kohta kokeilis tuota maitoa uudellee.
 
Artsi nukku siis meidän välissä viime yön kun sillä on se lenssu ja mikään muu ei illalla kelvannut. No, siellä se nukkuu vieläkin :) Laitoin jo aamupuurot tulelle että josko se kohta heräis.
 
Eipä paljon uskalla enää meidän sänkyyn jäättää nukkumaan ilman että itse ei ole vieressä. Tänään jäbä alkoi meuhkaamaan meidän välissä kun äiti ja iskä oli niin laiskoja nousemaan ylös, että nosti itsensä sängynpäätyä vasten ylös ja sitten lipes käsi ja sitten itkettiin :sad001
 
Mä en enää uskalla poistua laittaa ulos nukkumaan vaunukopassa. Kiipeää vielä pois sieltä jos en huomaa tai kuule. Nyt on jäänyt nukkumaan lenkin päätteeksi usein rattaisiin makuu asentoon ja olen valjaat laittanut sen verran löysälle ettei kiristä. On vaan niin vaikea nyt pukea ulos kun laittaa nukkmaan kun ei ole sitä koppaa ympärillä lämmittämässä.
 
Meil on onneks rattaissa viispistevyöt, nii ei pääse poika kiipeämään ulos... kovasti nimittäin tykkää sieltä rattaista kuikuilla.
 
meilläkii on valjaat käytössä vaikka ei niitä vielä tarviiskaa,mut eipähän valu rattaista pois ku pitää valjaat paikallaa:)
 
Mä laitan kans valjaat jos ei oo makuupusissa. Jos on pussin sisällä ni siten en. Tosin meillä tuo ei vielä kömyä ylös (vaikka kerta se on ensimmäinenkin), ja olen ajatellut että kuulen kyllä itkuhälyttimestä jos alkaa ähistä ennen ku ees pääsee makuupussista pihalle :grin
 
Ne maissinaksut on meillä ihan hitti. Koira himoitsee niitä kokoajan. Se kävi mokoma rontti jo pojan kädestä mussuttamassa maissinaksun.. mikä rontti! Poika katto vaan ihmeissään, kun öttiäinen tuli ja otti sen maissinaksun kädestä ja meni tyytyväisenä omaan majaansa sitä rouskuttamaan.. :D
 
Meilläkin vissiin passais vaunuissa kans vaan normaalit sisävaatteet ja siilimakuupussi. Tänään oli ohuiden puolipotkareiden ja lyhythihaisen bodyn päällä kolitsinen jumpsuitti ja tämä paketti siilipussissa niin olihan hikinen poika.
 
Simbulaattori: Meillä koiralle herkkuja antaa isompi tytöistä :) Meillä jouduttiin juuri toinen koira lopettamaan ja on jotenkin tosi hellyyttävää kun tyttö on nyt paljon enemmän ruvennut huomioimaan tätä jäljelle jäänyttä. Tänään oli salaa työntänyt, kun mun silmä vältti, tuolin kaapin eteen ja käynyt isin suklaavarastolla. Kun asian huomasin, hän istuskeli koira vierellään olkkarissa herkuttelemassa. Kauaa en ollut poissa ja hänellä ei ollut kuin yksi pala, joten tuskimpa koira siitä paljoa sai.

Kerroin tytölle että meidän toinen koira on nyt pilven reunalla meitä katselemassa. Yksi päivä oli tosi tuulinen sää ja pilvet liikkuivat kovaa vauhtia eteenpäin. Huomasin että tyttö katseli huolestuneena ikkunasta ulos ja sitten hän kysyikin vähän peloissaan että ei kai ne pilvet vaan törmää meidän koiraan. Jotenkin tosi liikuttavaa miten ajattelevaisia tuollaiset pikku ihmiset osaavat ollakkin....
 
Orvokki, ne on jänniä juttuja miten lapset ajattelevat lemmikin poismenon. Meillä kun jouduttiin koira lopettamaan niin hyvä etten itkemään alkanut itkemään kun sukulais lapsi kysyi vesisateen alkaessa "kai koiralla on sateenvarjo ettei se vaan kastu." ja kun kerroin että olisi koiran syntymäpäivä niin sama lapsi totesi "onhan sillä kavereita siellä taivaassa ettei joudu yksin olemaan syntymäpäivänä". Vieläkin koirasta jutellaan, vaikka luopumisesta on jo kohta 3-vuotta. Nyt höpötellään siitä, että nykyinen koiramme on niin paljon vanhan koiramme näköinen "onkohan se tullut takaisin tyttönä"-kuuluu sukulais lapsen suusta :)
osanotot poismenosta, ne on kipeitä juttuja :Heartred
 
Sainpas taas mölinät luettua. Kohta on sit jo huhtikuu :) Nyt unta palloon jos täytyy huomennakin herätä kuudelta :sad001 Eiku hitto tänään, kello on jo yli 12. TAAS.
 
voi teitä yökukkujia.me oltii aamunvirkkuja ja herättii 05.10. no joo,tyttö oli aamunvirkku,mä oisin vielä voinu nukkua.
 
Meilläkin Kiira nousi tänään jo kuudelta. En ihan saman tien jaksanut pompata sängystä ylös (ja menin siis kympiltä ite kuitenkin nukkumaan), niin Kiira sitten kävi mönkimässä vähän isinkin kimpussa. Reilu mies, kun siirsi vauvan vaan miun suuntaan, mulkaisi minua äkäisesti ja jatkoi uniaan. Oisin mieki voinu vielä nukkua. Vois kyllä joskus komentaa miehen vauvan kanssa ylös, nyt olen itse noussut ihan joka kerta Kiiran kanssa. Vaikka oonkin kyllä meistä se enemmän aamuvirkku. Kovin aamuvirkku olo ei ole ollut viime aikoina, mutta jospa se vielä tästä. :D

Mutta ainakin aurinko paistaa taas ja tänään on tallipäivä, joten lienee hyvä päivä tulossa. Toivon mukaan! :D
 
Mä alan jo tippuu kärryiltä tääl foorumil :eek: On nyt tullu niin vähän tääl käytyy. Tosin johtuu siit et esikko on ollu tän viikon lomalla ja on ollu sit tekemist ja vahtimist paljo enempi. Ja Tyyneki on keksiny nyt kissan, ja ryömii sen perässä ja aina ku vaa saa mahollisuuden ni nappaa kissaa turkista/jalasta mistä nyt saa vaa kiinni sen verran kipeästi et kissa parkasee. Kissa lisäks viel sen verran hölmö et ei tajua kiertää Tyyneä kaukaa vaan oikee jää siihen pyörimää ja kiehnäämää.
 
enpä muistakkaa koska olisin ollu melkein koko päivän ilman foorumia:laughing002 lähettii aamulla kuopioo,siellä meni yli puolee päivää ja sit meninkii salille muutamaks tunniks.äsken kylvetettii tyttö ja nyt on vähän joutoaikaa..kerkee lukee viestit ja sit alkaakii tytön nukutushommelit.
 
Takaisin
Top