Meillä päristellää niin kovaa, että koko naama on ihan märkä. Oon huomannut, että kova päristely alkaa juuri ennen väsymystä.. Siitä tietää, että jaahas kohta nukkumaan :)
Jäpikkä nukkuu vaunuissa parvekkeella, itkuhälyyttimestä kuuluu järkky kuorsaus! Kohta on mukava öisin nukkua, kun mies kuorsaa vieressä ja vauva sängyssään toisella puolella.
Mä ainaki tökkään sormella miehen kylkiluun väliin ja komennan sen menee kyljelle jos se koursaa.. Toimii joka kerta No mut ny pitäs lähtee kerhoon... Hienoo ku äijä ei oo ottanu minipäikkyjänsä... saas nähä miten käy :D
Meillä tuo jäpikkä on ihan valmis paketti, ei tarvii ku nostaa tuolta parvekkeelta kaukaloo ku lähetää muskarii tasan aikoihin.. mutta eri asia tästä mamasta, jumahin tänne tukka nutturalla ja reikäset kotihousut jalassa
Nonii kerhosta kotiuduttu.. oli pakko men autolla kun poika päätti vääntää viel köntsät housuu ennenku lähdettii... Kerhossa vähä oli kiukkunen mut sitte ku kotii päästii ja otin sen kaukalosta sisälle nii oli nukahtanu... Sain sitte suoraa tuupata sen vaunuihin ja tuupata pihalle... nyt kuppi kahvia ja nörtteileen koneella :D
Mekin oltiin perhekerhoilemassa! Nyt poika sit nukkuu. Oli vissiin rankka reissu. Oli lastenkirkkokin samalla ja poika nukahti vaunuihin, kun lähdettiin kotiin. Sit ekaa kertaa ikinä.. poika nukkui kokoajan, vaikka otin siltä ulkovaatteet pois. Tuonne se jäi jatkaan unia. Rankka päivä. :)
Mitähän mun pääs oikeen liikkuu.... se apina varmaan mikä lyö lautasia yhteen ja heittää välillä kuperkeikkaa...
Tein tosiaan lasangettea (knorrin siit valmis paketista) paistoin jauhelihan, pistin nesteet sekaan ja otin maustepussin sieltä.. seuraavaks olin pistämäs ne makaroonit tuohon vuokaan.. kuinkas ollakkaan avasin pussin ja kaadoin makaroonit siihen knorrin pahvilootaan takasi...
Voi v**** ku tuo hallitus ei tajua mistään mitään! Sitä enemmän se ostovoima heikkenee ja hommat kusee, mitä enemmän vaan verotetaan. Alkoholiverokin pitäisi laskea= Jäis veroeurot Suomeen kun ne alkoholin orjat kuitenkin hoidattaa täällä sitten maksakirroosinsa yms... Mä oon hiljaa nyt heti alkuun. Politiikka ois mun juttu, jos en ois niin kuumapäinen.. :D
mä oon kyllä sitä mieltä et koiravero olis kannattavampi,koirat kumminkii paskoo teiden laitaa eikä omistajat ees kerää niitä.sitte se paska tulee kengissä/renkaissa sisälle.ja mitä isompi koira niin sen isompi vero.
ja mulla ei oo koiraa
Joo, ei kiitos koiraverolle. Sori Jäde. :P Terveisin koiranomistaja, joka kerää ne kikkanat sieltä, mistä pitää.
Mutta oon Sinbu siun kanssa ihan samaa mieltä! Tuo on loputon suo, jos noita veroja edelleen vaan korotetaan. Pitäisi uskaltaa laskea niitä, niin porukalla olisi enemmän ostovoimaa ja kulutus kasvaisi. Ja tadaa! Taloustilanne alkaisi kohentua. Johan joku ulkomaalainen taloustutkja totesi, ettei Suomi voi jatkaa kauaa tällä tavalla, että kaikki revitään kansalaisten selkänahasta. Ja lapsilisienkin verotus tuntuisi pahiten siellä, missä niillä eniten on käyttöä. Valikoituuko sinne eduskuntaan nykyään vain tyhmiä ihmisiä?