Maaliskuun mäkätykset

Mut noillahan on tuo bändi jo ennen kisoja ja itse ovat UMK-karsintoihin ilmoittautuneet. Minusta se on heidän oma valinta ja siitä hatunnosto heille. Ja hienoa, että ollaan sen verran ennakkoluulottomia, että heille nyt suotiin mahdollisuus edustaa, vaikka ovat kehitysvammaisia. Jos pärjäävät siellä niin pärjäävät, koska ovat aitoja. Mä en jaksa uskoa, että heitä kukaan säälistä äänestää vain vammaisuuden takia. Enempi siksi, että ovat saavuttaneet noin paljon vammasta huolimatta. Respect. :)
 
Ei kyse olekkaan siitä, tokihan sinne jokainen varmaan itsensä ilnoittaa ja bändi ollut jo aiemmin, mutta me ne äänestetään jatkoon. Lordi voitti just sillä, kun se erottu tosi vahvasti joukosta. :) Aina möykätään ennen kisoja miten on nyt erilainen bändi edustamassa, ja mites oli Kristankin kanssa, no sinne kymmenen viimeisen joukossa ne aina on ollut. :D Kuten sanoin, ongelma ei todellakaan ole kehitysvammaisuudessa. Mutta se vammaisuus ei aja mulle sitä että mun on siitä tykkättävä tai uskottava voittoon, tai edes top 10 kärkeen. Hieno juttu, että ovat halunneet kehitysvammaisuudesta huolimatta elää elämää.
 
Eihän kukaan taida tosissaan uskoa Suomen mahdollisuuksiin ko. kisassa. Itse en uskonut edes silloin Lordi aikoina. Oli suuri järkytys kun pärjättiin. Mutta mitä väliä, tuskin ne itsekään voittoa lähtevät sinne havittelemaan. Kiva kokemushan tuo on! Suotakoon se heille. Lisäksi tuollaisen kisan järjestäminen maksaa niin älyttömästi, että jokaisen veronmaksajan kannattaa toivoa ettei me sitä kisaa voiteta ja jouduta ensi vuonna kustantamaan tapahtumaa! :D

Itse asia oli tämä flunssa. Aina nämä sairaudet iskee perjantaina työpäivän jälkeen ja yleensä alkavat helpottamaan sunnuntai-illasta, että maanantaina taas jaksaa jotenkuten työpöydän ääreen raahautua. Pööh! :sad001
 
Toi on just sitä perus suomalaista asennetta, kunhan parhaamme annetaan, se riittää mihin riittää.. :confused: Miks sit ees lähteä kisaan mukaan jos ei voi edes yrittää. Tuskin omasta pussistaan maksaa lentoja ja elämistä sinä aikana siellä?

Itse ollaan miehen kans laskettu kuinka monta rakkaudesta kertovaa biisiä siellä esitetään. :D Yleensä on aina vähintää puolet kertonut rakkaudesta. :D
 
Menni ja epp8 kiva et täällä on muitakin 30+ esikoisen odottajia! Mulle tulee 32 täyteen vasta vauvan synnyttyä!!!
Mä toivottavasti ehdin täyttää sen 33 ennen :nailbiting: Kunhan nyt ei ennen toukokuun puoliväliä ainakaan haluaisi ulos, tai että olo ennen sitä huononisi, olis vähän hommia...
Vähän toisinaan tuntuu tosiaan vanhukselta näihin hommiin... tai siis ei nyt, mutta sitten kun laskee kauemmas tuonne tulevaisuuteen.
 
Epp8 vastasin sulle samannimiseen ketjuun salaiselle puolelle!!
 
Moonflower. Minä kisaan itse monessa lajissa ja lähden kisaamaan, kun ajattelen että minulla on mahdollisuus voittaa. En kuitenkaan kasaa itselleni turhia paineita ja aktiivisesti ajattele sitä voittamista, vaan menen yrittämään parhaani. Monesti on palkintopallilla tullut oltua, jopa sillä kirkkaimmalla. Tuollaiset kisat nyt tietty on vähän eri asia kun lopputuloksella ei ole välttämättä mitään tekemistä oman osaamisen kanssa, mutta tuskinpa tulos on eri vaikka sinne lähtee "vain tekemään parhaansa". Oishan se kiva että jokainen esim. MM-kisoihin lähetetty suomalainen urheilija toisi tuliaisina mitalin, mutta eihän niin käy ja sehän tiedetään jo etukäteen. Silti heidän lähettäminen matkaan ei minusta ole turhaa eli toivotan tällekin Suomen edustajalle hyvää matkaa ja parhaansa yrittämistä :D
 
Niin no sitä voi miettiä mistä johtuu, kun ei ikinä pärjätä niissä mm-kisoissa. :wink Itse kisaan koirien kanssa ja totta hitossa sinne kisoihin lähdetään tulosta hakemaan, mutta lajina sellainen ettei voi keskenään verrata. No koiraurheilu onkin sellainen jossa tämänkin maan edustajat pärjää ja tuo sitä kirkkainta mitallia kotiin.
 
Itselläni nykyisin muutaman vuoden ajan myös koiraurheilu ollut yhtenä kisalistalla: toko, agsa ja rally. Mulla on erikoinen rotuvalinta kisakoiraksi, mutta kyllä tälläkin jo yhden edellä mainitun lajin valionarvo on plakkarissa, vaikkei sitä kukaan itseäni mukaan lukien olisi silloin aikuista kodinvaihtajaa itselleni kaavaillessa uskonut :D Muut lajini sitten ovatkin yksilösuorittamista ja tuovat mukavasti vaihtelua tuohon tiimisuorittamiseen. Niissä toki harrastajamäärät ovat ihan toista luokkaa ja pärjääminen mm. siksi hyvin vaikeaa.
 
Se, että Suomi ei pärjää viisuissa, johtuu osittain myös siitä, että kisat on ihan korruptoituneet. Ollaan miehen kanssa katottu monta dokumenttia Euroviisujen historiasta, siellä pelataan rahalla ja suhteilla. Ja aina samat maat antaa ääniä naapureilleen / isoille maille. :/ eli ei mitää tekemistä musiikin kanssa.

Vaan eipä siin, Suomella on ollu välillä ihan surkeita edustajiakin kyllä. :D tämä vois jopa menestyä, laskisin sen esityksen erilaisuuden ja joukosta erottumisen seuraukseksi. Jää nähtäväksi pärjääkö.. :P
 
Mulla on menny järki tänään monta kertaa viisujen takia, siis lähinnä siksi että miten typerästi ihmiset kommentoi tämän vuoden edustajaa. Haukkuvat suoraan, hyi hitto sietäävät hävetä. Toivottavasti kukaan tuttuni tai sukulaiseni ei ole menny haukkumaan netissä.

Mutta nyt siihen asiaan ennen kuin unohdan :D Onko muilla kokemusta siitä miten kaverit kaikkoaa raskauden aikana? Tajusin tänään, että meitä (minua ja miestäni) ei pyydetä enää mukaan juhliin saati muualle. Ystävät ja kaverit kaikonneet, eivät käy kylässä vaikka pyydetään, meitä ei pyydetä ollenkaan kylään. En voi muuta sano, kuin että onneksi kummit valitaan meidän perheistä.
 
No mulla on kyllä tuuria käyny vaan kavereiden ja ystävien kanssa. Kukaan ei oo kaikonnu ja oon jopa lähentyny muutamien ennestään vähän vähemmän läheisten kaverien kanssa :) ilkeetä jos tollee kaikkoovat :sad001 eivät sit vaan oo sun arvosia!
 
Mulla pamahtaa mittariin 36 huhtikuussa :eek:

Ota vaan Rosalina se vaippakakku ja lähetä mulle, jos et tarvii :excited001

On tuolla listassa muitaki OYS:ssa synnyttäviä, mut ei vissiin liiemmin kiinnostusta tutustua muihin foorumilaisiin.
Ite oon luultavasti aika yksinään/miehen kanssa sitte ku vauva syntyy, koska kaikki kaverit on jo teinejen vanhempia :laughing002
 
Mulla on yks kaveri joka on pitänyt yhteyttä vähemmän eikä ole kahvittelemaan lähtenyt vaikka ollaan puhuttu. Luulen silti osa syynä olevan sen, että on hän on kateellinen meille tästä raskaudesta.
 
Mulle tuli sitten ensimmäinen flunssa raskauden aikana...Tähän asti säästyin,vaikka ympärillä kaikki muut tuntui sairastavan.Sellaisen huomion tein jo tässä vaiheessa,että mulla ei ole koskaan ikinä milloinkaan tullut näin kamalasti räkää kuin nyt!!!En tiedä voiko raskaus vaikuttaa siihen,mutta tämä on jo jotain käsittämätöntä...
 
Mulla on taas niin, et mun kaksi hyvää ystävää jätti koulut aikoinaan ja saivat lapsia. Mä taas kävin koulut ja nyt mentiin ristiin heidän kans. Tosin ei meijän muksuilla oo kauheesti ikäeroo. Mut mä en edes nykyään viitti soitella heille, ku he on "niin olevinaan" kiireisiä. Kyllä minä pidin heihin sillon yhteyttä, ku väänsin päättötyötä ja olin 3 eri duunipaikassa töissä. Oon tässä itse tajunnut pikku hiljaa, et ihmiset muuttuu vaik kuin kuvittelis ettei muutu.
 
Täällä esikoisen aikaan kaikkos aika paljon kavereita ja nyt myös etä ainoot oikeestaan ketä jääny on semmoiset kaverit joilla lapsia.

Lisää: Ja täällä maatessa huomannu että hyvin harvat edes pitää yhteyttä. :D mihinkään faceen en oo laittanu että täällä makaan niin hyvin harvat ees tietää mutta tässä huomannu sen miten vähän ihmiset pitää yhteyttä ja kuinka se oon minä ollu joka ottaa yhteyttä toisiin.
 
Takaisin
Top