Maaliskuun mäkätykset

On niin hienoa et ne pärjäs, mutta vaikkakin kehitysvammaisten suurena ystävänä ja heidän hoitajanaan, en oo ihan varma oisinko heitä sinne lähettäny :) mut kannustan varmasti 100% :) on ne niin muruja :)
 
Niinpä! He on ainakin aitoja ja vilpittömiä, suotakoon heille ilo ja kunnia edustaa Suomea :) erottuvat kyllä porukasta hyvin, ei oo mitään purkkapoppia joka sekoittuu massaan.

Kunhan Opera Skala ei päässyt jatkoon, olen tyytyväinen :D vihasin sitä esitystä, argh.
 
Vitsi näkee taas et mä oon kärryillä tv-ohjelmist. :D ei mtn hajuu keistä puhutte! :D
 
Mä en päässy vaippakakulle, ei nyt montaa sataa viestiä uupunut :grin mut miten kävi moonflowerin, rosalinan ja timantin???

Muoks. Ja ei oo mikään pakko kertoa täällä, kuhan vaan utelen :grin
 
Muokattu viimeksi:
Ja kävin just katteleen noita marraskuisten ensimmäisiä viestejä! Mulla tulee loppukuusta jo puol vuotta plussasta! Niin se aika rientää!!!
 
Se vaippakakku arvotaan varmaan ens viikolla. Mä ehdotan yp: lle, että vetäydyn kisasta ja lahjoitan "paikkani" seuraavaksi eniten kirjoittaneelle. Olis jotenkin noloa, jos voitto osuis toistamiseen tänne :sorry: eikä oo ees hinkua saada tuota vaippakakkua :)
 
Helmikuun kirjoituskilpailu :) top 5 eniten kirjoittaneiden kesken arvotaan vaippakakku, tammikuussa arvottiin bola-koru.
 
Itsellä vaikka telkkari päällä täällä koko hereillä olo ajan niin kerran kuumtelin ne euroviisu kappaleet ja se riitti. Hyvä kyllä lähti edustamaan ku he eivät esitä mitään muuta ku sitä mitä itse aidoimmillaan ovat. :)

Ite tritin aluksi että jos sais sen vaippa kakun mutta ei sit aluksi täällä maatessa kiinnostanu ollenkaan kirjotella. :/ mutta nyt tää taas maistuu. :D
 
En tiä mut hitto mitä paskaa suomesta lähetetään euroviisuihin vuodesta toiseen. Nyt koitetaan kehitysvammaisuudella hakea sympatia pisteet kun ukraina ei niitä saa, kun ei kisoihin osallistu. No onneks ei kauaa kestä. Kehitysvammaisia kohtaan mulla ei ole mitään ongelmaa, mutta hei oikeesti.
 
Takaisin
Top