Maaliskuun löpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin koskas se eka neukku käynti nyt oli? Joskus rv 8 vai 8+ viikoilla?
Mietin että montako viikkoa tässä vois ihailla viivojen vahvistumista ennen soittoa.

Pari keskenmenoa takana niin aina se vähän kummittelee. Mulla on pco vähän hankaloittamassa elämää

mulla myös pcos ja taustalla muutama km. Mietin samaa, että millonhan uskaltaa edes soitella.. hmm?

Mähän siis testasin tiistaina vai keskiviikkona herkällä testillä ja se oli niin nega kun olla voi. No siihen asennoidun ja sovittiin miehenkin kans että alan nyt laihduttaan kun ärsyttää oma huono kunto ja olotila. No johan sitten yllärin antoikin lauantaina.

Nyt tässä sit pohdin että voisko sitä kuitenkin sitä diettiä aloittaa kun sen tilasin... :scratch eihän nyt sikiöön voi vaikuttaa herkuttomuus ja terveellinen ateria väli? :happy6 tosin sit se että saako tarpeeksi hiilarit päivässä.. Äeh..

Mä oon kans ruokavaliolla ja ajattelin jatkaa samaa runkoa, mutta lisään hiilareita jos tuntuu että on nälkä ja en nyt mitenkään itseltäni mitään kiellä, kunhan arjessa sama ruokarytmi toimii. Jos ei oo paperissa ruokavaliota niin multa lähtee lapasesta tai sit unohdan syödä :D

kunhan ei siis mikään kitudieetti ole :)

Plussasin siis eilen illalla ihan hups yhtäkkiä.
Aattelin tehdä kaapissa kummittelevat viikkonäytöllisen kun oli vähän oireita ja menkat ei tuttuun tapaan aamulla alkaneet. Mutta meinasin tipahtaa penkiltä kun sitten kurkistin. En osannu kuvitellakkaan että näin nopsaan tärppäis uudestaan.

Aiempia yritetty 2-4v ja tammikuussa km kun oli 10kk synnytyksestä. Nyt uudelleen raskaana km jälkeen. Jänskättää kauheasti ja vähän varuillaan taas. Useampi km siis aiemminkin taustalla.

Hei, uskaltauduin kanssa tänne puolelle kirjoittelemaan, sain tosiaan neuvolaan ensikäynnille ajan 1.4. Ja ultra jo ensiviikon keskiviikkona :Heartred Kirjoitinkin tuosta jo johonkin ketjuun.

Mutta voi apua, ei tahdo uskoa vieläkään että raskaana olisi, mutta kroppa kertoo kyllä :hilarious:

Oli niin yllättävää saada se plussa, kun valmistauduin kokoajan uuteen kiertoon ja olin varma menkkojen tulosta. Toki sitten se pahoinvointi oli niin :rolleyes:

Nyt kyllä rinnat on tosi turpeat ja kipeät, pissittää jatkuvasti, väsymystä ja palelua, pahoinvointia sekä ikävintä tuo alaselän kipuilu. Toki ne helpottaa aina, mutta varsinkin kun koittaa nukkua niin järki menee o_O
Alavatsassa onneksi ei pahemmin kipuja.

Ilolla kaikki vastaan, kunhan pieni olisi oikeassa kohdassa, terve ja saataisiin syliin.
Unelmamme:Heartred

Ja nyt siis 6+2 edellisistä menkoista laskettuna menossa, kohta viisaampia täsmääkö :oops:

Muokattu viimeksi:
Miten laskette noi viikot? Mulla näyttää jokainen sovellus ja raskauslaskuri ihan eri tulosta.. :D

Viimeset menkat 17.2. Ja kierto melko epäsäännöllinen joten mistä tiedän mikä on keskimääräinen ?

Miten laskette noi viikot? Mulla näyttää jokainen sovellus ja raskauslaskuri ihan eri tulosta.. :D

Viimeset menkat 17.2. Ja kierto melko epäsäännöllinen joten mistä tiedän mikä on keskimääräinen ?
Onko sulla tietoa millon sun ovis oli? Sen mukaan voit laskea myös. :)

Kivuista tunnistan kyllä yleensä ja ainut mahdollinen pupuilu josta tämä ois voinu saada alkunsa, osu just ovispäivälle niin ei oo muuta mahdollisuutta kun se .. :D

mutta mietin vaan että tulis laskettua oikein.. jos sitten nevolassa muuttuukin radikaalisti. :P

Flo sovelluksessa ovispäivä on kohdallaan ja se näyttää että tänään olis 4+5

Vaun raskauslaskuriin kun laittaa kp30
Ja viimeset menkat 17.2. Niin tänään olis 4+2 Ja la 25.11.

Pregger sovellus näyttää 30pv kierrolla 4+3 ja la 24.11.

ja preglife 4+3 ja la olis 24.11.

Kaksplussan laskuri 4+4 ja la 25.11....

:D :D

Kivuista tunnistan kyllä yleensä ja ainut mahdollinen pupuilu josta tämä ois voinu saada alkunsa, osu just ovispäivälle niin ei oo muuta mahdollisuutta kun se .. :D

mutta mietin vaan että tulis laskettua oikein.. jos sitten nevolassa muuttuukin radikaalisti. :P

Jos tiedät ovulaation niin katso laskurilla niin että lasket ovulaation mukaan, ei kierron mukaan niin saat oikean lasketun ajan :)

Jos tiedät ovulaation niin katso laskurilla niin että lasket ovulaation mukaan, ei kierron mukaan niin saat oikean lasketun ajan :)

tekeekö ne niin neuvolassakin?
Mun muistaakseni kahdesta aiemmasta on kysytty vaan millon on ollu edelliset kuukautiset..

tekeekö ne niin neuvolassakin?
Mun muistaakseni kahdesta aiemmasta on kysytty vaan millon on ollu edelliset kuukautiset..

Niin ne kysyy. Mä tiesin ovulaatiopäivän, silti viikot laskettiin menkoista :rolleyes: En tiedä, muuttivatko nytkään laskettua aikaa tietoihin, kun on kaksi kertaa ultrattu 7 päivää laskettua pienempi alkio, joka vastaa täysin ovulaation ajankohtaan :grin Muistelen, että LA siirretään, jos heittää ultrassa enemmän kuin viisi päivää.

Niin ne kysyy. Mä tiesin ovulaatiopäivän, silti viikot laskettiin menkoista :rolleyes: En tiedä, muuttivatko nytkään laskettua aikaa tietoihin, kun on kaksi kertaa ultrattu 7 päivää laskettua pienempi alkio, joka vastaa täysin ovulaation ajankohtaan :grin Muistelen, että LA siirretään, jos heittää ultrassa enemmän kuin viisi päivää.

okei.
Joo mäkin muistelin että jos heittää yli 5pv niin sillon siirretään..

Flo sovelluksessa ovispäivä on kohdallaan ja se näyttää että tänään olis 4+5

Vaun raskauslaskuriin kun laittaa kp30
Ja viimeset menkat 17.2. Niin tänään olis 4+2 Ja la 25.11.

Pregger sovellus näyttää 30pv kierrolla 4+3 ja la 24.11.

ja preglife 4+3 ja la olis 24.11.

Kaksplussan laskuri 4+4 ja la 25.11....

:D :D
Joo vähän nuo heittelee, mut laskisin vaun laskurilla ovulaation mukaan. Ja eihän tossa isoa heittoa oo kuukautistenkaan mukaan laskettuna eli ei se paljon tuu muuttumaan sit, jos muuttuu. :) Riippuu aina vähän paikasta miten muutetaan, jos muutetaan. Nt-ultrassa se yleensä virallisesti muutetaan, jos muutetaan. :)

Harmi, jos on hiljaista! Jospa keskustelu lähtee käyntiin raskauksien edetessä.

Itsellä tuntuu olevan päivät niin täynnä hässäkkää tämän uuden maailman tilanteen vuoksi etten oo juuri kerennyt edes koko raskautta ajattelemaan. Isommat lapset kotiopetuksessa, itsellä etätyöt ja kolmivuotias vauhtihyrrä pyörii jaloissa eikä tietenkään yhtään ymmärrä miksi täällä nyt vaan kaikki näpyttää tietokoneita ja tekee läksyjä.
Sitten aina pienen hetken ajatukset palaa tähän pieneen elämään masussa ja tulee onnellinen ja toiveikas olo. ❤️

Täällä on vähän sama homma, että ajatukset pyörii nyt aika tiukasti vaan tässä koronatilanteessa. :( Arkisin päivät on yhtä hässäkkää, kun yrittää hoitaa lasten lisäksi omat työt etänä. Viikonloppuisin ehtii onneks vähän jotain muutakin.

Mua jo valmiiks "pelottaa" taas ens viikko. En tiiä miten sitä jaksaa, kun nyt vielä tää alkuraskauden väsymyskin. Ihanaa, kun pystyn tekemään töitä etänä, mut toisaalta olisin kyllä voinut jonkun lomautukenkin tähän väliin nyt ottaa. Ei ehkä sais ees sanoa näin, kun töitä kerran on. :sour:

Takaisin