Maaliskuun juttuja

Just eilen isäntä yritti kattoo ku vaihroon yökkäreitä päälle. Kuulemma iha pikkasen on menny alemmas. Ei kuulemma kovin nähtävästi mut jos oikeen kunnolla kattoo nii kuulemma vähä roikkuu. :)

Rv 38+2
 
Mulla ei sitten yhtään. Enkä usko että laskeutuukaan, koska ei ole laskeutunut muissakaan raskauksissa kuin vasta synnytyksessä. :)
 
Rv 37+6 Mulla on ollut baby oikeastaan koko ajan raivotarjonnassa, ihan kuulemma alusta asti kun ekoja ultria on otettu on poika ollut pää alaspäin ja muutenkin tosi alhaalla. Maha niinikään on ollut ihan klassinen poikamaha, pelkästään eteenpäin työntynyt ja alhaalla, välillä on tuntunut että vatsa tippuu kun nousee seisomaan ja paineen tunne alavatsassa on ollut jo aika alkumetreiltä asti. Onneksi tuki-tuubi on auttanut hieman.
 
Just eilen sain kommenttia eskarin opettajalta että vihdoin maha on alkanut vähän nousta. Kun tää lentopallo on ollut tossa edessä alhaalla koko ajan. :)
 
Mun maha ei kyllä oo vielä laskeutunu mihinkään mut nyt parin viikon sisällä on tullu tosi paljon raskausarpia. Esikoisesta tuli vaan sellasia haaleita mut nää on ihan punasia. Mut toisaalta, mulla on tähän asti sf-mitta ollu aika lailla alakäyrällä mut viime neuvolassa se hyppäs vähän keskikäyrän yli. Että mikä lie kasvuspurtti tullu :D Yritän olla kovin paljoa miettiämättä mitään ennen ens tiistain lääkäriä kun alkaa olla jo kärsimätön olo vaikka kaikki valmistelut on vielä ihan alkutekijöissä. Ainoostaan turvakaukalon pääliset on pestynä paikallaan. Mitään muuta en oo vielä tehny
 
Mulla ei tahdo mitkään äitiyslegginsit tuntua hyvältä päällä, kun istuaessa painaa niin vatsan alle :confused: joten kaivoin äitiysmekot esiin vaikka ihan liian kylmä laittaa niitä ulos, mutta sisällä niitä on mukava pitää :grin en koe, että oma vatsa olis tippunut vaan on vaan tämän mallinen ja roikkuu vaan alempana ja alempana viikkojen edetessä (ihan samanlainen kuin esikoisen kanssa).
 
Mulla on maha aika ylhäällä vielä, tai niin ainakin kuvittelen. Jostain syystä stressaan tosi paljon juuri tätä asiaa, johtuu varmaan tuttavien kommenteista että "onpas se vielä ylhäällä" :shifty: Tänään viimeksi jumppailin syväkyykkyjä :wink Menkkakipuja ja niitä hemmetin sukkapuikkokipuja on enenevissä määrin, ei muuta mainittavaa.

Pukeutumisesta on tullut ikävää, ihan kuin äitiyspaidatkaan ei enää kunnolla peittäisi pötsiä. Onneksi ei juurikaan tarvi ihmisten ilmoilla liikkua enää. Äitiystakki on onneksi pitkää mallia mutta toisaalta taas se alkaa olla jo melko kuuma kun kuitenkin kunnon toppatakki on. Valivali. Alkaa vissin kaikki jo vähän kypsyttää. Syntyisi jo, viikonloppu kävisi hyvin!

Paranemista teille, Vihdoinkin!
 
Täälläkin on esikoinen kuumeessa. Eilisen päivän suostui olemaan vaan sylissä, nukkui kylläkin suurimman osan päivästä mutta sylistä ei saanut laskea sänkyyn tai heräsi huutamaan. Tänään onneksi vaikuttaisi olevan pirteämpi. Kahden erittäin huonosti nukutun yön jälkeen oma olo on kyllä aika vetämätön
 
Mulla on maha aika ylhäällä vielä, tai niin ainakin kuvittelen. Jostain syystä stressaan tosi paljon juuri tätä asiaa, johtuu varmaan tuttavien kommenteista että "onpas se vielä ylhäällä" :shifty: Tänään viimeksi jumppailin syväkyykkyjä

Hyi että, mulla noi syväkyykyt saa aikaan niin mieletöntä kipua etten yhtään pysty tekee niitä!!! Mutjoo masu hyvin ylhäällä täälläkin, se ei onneks ole vakavaa :)
 
Tyttö jo paremmassa kunnossa ja onneks ei Oksentanut ku sen kerran sillon yöllä.. Kuumetta ollu mut on laskenu lääkkeillä ja eilen enää tosi pientä ja tänään ei ollenkaan, vielä ainakaan :) toivottavasti oli tässä..
 
Koskahan mahtaa seuraava syntyä ku monella alkukuusta jo la.. Toivottavasti oma ei tuu ainakaan viä viikonlopun aikana ku mies on lähdössä turkuun sillon... :-/
 
Mulla rv 39 eikä masu yhtään laskeutunut. Ei ekassa ja kolmannessakaan raskaudessa. Tokassa oli sitten niin alhaalla että tuntui pallo jalkovälissä. Vaikka kaikki neljä tyttöi niin mahojen mallitkin täysin erilaisia,pari etukenoista kapeaa poikamahaa ja pari leveetä masuu.
Niin se vaan on yksilöllistä.
 
Niin kun mietin että ei se maha ekassakaan raskaudessa kovin roikkuva ollut.. Silloin tosin vauva oli sentään kiinnittynyt ajoissa, nyt ei ole sitäkään. Voi että kun haluaisin viikonloppuna synnyttää! Tässä vaiheessa tämä odottelu on niin turhaa kun tietää vauvan olevan jo "valmis".
 
Takaisin
Top