Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No niin, viimeinkin. Vuoden 2019 äitiyspakkaus julkaistaan 28.3. Tiedätkö jo näkemättä, haluatko pakkauksen vai rahan? Oletan, että viime vuoden pakkaus jaetaan loppuun ennen kuin tämän ryhmän porukka saa omansa. Pidän todennäköisenä, että meille haetaan sitten aikanaan pakkaus. :)
No niin, viimeinkin. Vuoden 2019 äitiyspakkaus julkaistaan 28.3. Tiedätkö jo näkemättä, haluatko pakkauksen vai rahan? Oletan, että viime vuoden pakkaus jaetaan loppuun ennen kuin tämän ryhmän porukka saa omansa. Pidän todennäköisenä, että meille haetaan sitten aikanaan pakkaus. :)
Viikkoja 13+5. Päänsärky tullut vaivaksi sekä huimaus aamuisin. Ei niin mukavaa. Hemoglobiini oli päässyt urakka laskuun viime neuvolassa, näytti 113, joka selitti mun valtavan väsymyksen. Ehkä nää olot muuttuu parempaan suuntaan, kun viikkoja tulee lisää.
tänään alkoi 15.rv eli 14+0
5vk ja alkaa puoli väliviikko 20.rv
Väsykooma tunnetaan täälläkin.. Koko raskausajan ihan alusta lähtien olen herännyt vähintään kerran yössä vessaan. Pahimpia ovat yöt, jolloin en saakaan unta heti uudelleen vaan valvon tunnista kahteen. Normaalisti en juuri koskaan heräile yöllä, korkeintaan jos on jotenkin stressaava kausi töissä tms.Aamuyöstä puol viideltä piti vessassa käydä, sen jälkeen soikin miehen herätys ennen kuutta ja oma tuntia myöhemmin, oli kyllä niin huonot unet aamusta. Ihan täyskooma töissä, onneks niin hiljaista että sai torkuttua koneen edessä... Muuten ollut kyllä ajoittain erittäin hyväkin olo, mutta näitä huonoja yöunia ei kestä ollenkaan.
Töiden jälkeen jaksoin piipahtaa läheisellä lastenvaatekirppiksellä toista kertaa ja nyt on jo melkoinen pino ihania pikkuvaatteita Vähän nyt täytyy hamstrausintoa rajoittaa tai vikoina kuukausina ei saa mennä lähellekään kirppiksiä
Väsykooma tunnetaan täälläkin.. Koko raskausajan ihan alusta lähtien olen herännyt vähintään kerran yössä vessaan. Pahimpia ovat yöt, jolloin en saakaan unta heti uudelleen vaan valvon tunnista kahteen. Normaalisti en juuri koskaan heräile yöllä, korkeintaan jos on jotenkin stressaava kausi töissä tms.