Maaliskuun höpinät

Rospuutto, elokuisista huutelen, että mulla on ollut ihan järkyttäviä migreenejä nyt raskauden aikana. Panadol on ihan turha lääke ja viimeksi viime viikolla yksi lääkäri oli sitä mieltä että joko Clotam, Imigran tai Panacod särkyyn. En tiedä tavallisesta päänsärystä mutta migreeniin ohjeeksi nuo. Toki vaihtelee lääkäreittäin mielipiteet mutta mulle sanoi noin.
 
Mulla on ollu ajoittain aivan jäätävää päänsärkyä, en ole oksentanut, mutta melkein :confused: oon sitten mielessä pähkäillyt, että täytyy liittyä hormoneihin ja oisko ne ottanu aina kovimpina pääkipu päivinä nousu harppauksen o_O ne alko mulla päivä haamu plussan jälkeen .. ja ei ole migreeniä ennestään mulla...että luulen näiden loppuvan viimeistään kk synnytyksestä :woot: niin ja ei joka päivä ole...keskimäärin 1krt/vk...ei enää edes niin usein :angelic:
 
Minä varasin myös sokerirasituksen ensi viikolle. Meillä on vaan sitä vadelman makuista litkua :sad001
 
Meilläkin vasta ensi viikon keskiviikkona nt-ultra. Tällä kertaa kun ei käyty varhaisultrassakaan, niin kyllä odottavan aika on pitkä.
 
Vielä 10 päivää pitäis jaksaa odottaa, onneks eilen toista kertaa onnistuin löytämään dopplerilla hetkeks aikaa pumputtavan sykkeen...
 
Me ollaan Kanarialla lomalla ja voi vitsi tätä syömistä! Hotellin buffassa saa olla tarkkana, luulin esimerkiksi italiansalaatissa olevan kinkkua, mutta mies huomasikin sen olevan mustekalaa. En sitten uskaltanut maistaa, kun en tiedä miten se oli valmistettu tai tiennyt ylipäätään saako mustekalaa syödä :meh: Kovasti koitan mättää hedelmiä ja kaikkea varmasti kypsennettyä. Mutta mistäs noista jogurteista esimerkiks tietää, onko pastöroitua vai ei. Kaikki pitäis varmaan erikseen henkilökunnalta kysyä...
 
Täällä nt-ultra maanantaina. Ei vielä jännitä, toivottavasti vaan olen terveenä ultrapäivänä.. mies rupesi nimittäin yöllä oksentamaan, innolla odottaen onko jompikumpi meistä esikoisen kanssa seuraava ja milloin...
Kasasin itselleni sängyn jo esikoisen huoneeseen, jotta olen siellä valmiiksi jos hänelle tulee yöllä paha olo.
 
Meillä myös nt-ultra maanantaina. Kolme yötä pitäisi jaksaa odottaa. Äkkiähän se menee..
Toivotaan, et kaikki on hyvin ja hematoomat olisi ainakin pienentyneet. Olo ollut onneksi ihan hyvä nyt!
 
Jotenkin hurjaa seurata muiden kuulumisia, kun itsellä tänään vasta 11+1, niin osa onkin jo 15+ viikolla :wink Puoliväli jo häämöttää.:wideyed:
 
Heippa! Mahtuuko mukaan suurperheen äiti? Oon seurannut teitä syyskuisia jonkin aikaa. Käytiin ultrassa tällä viikolla ja kaikki oli kunnossa, joten uskaltaisin liittyä joukkoon. :)
 
Heippa! Mahtuuko mukaan suurperheen äiti? Oon seurannut teitä syyskuisia jonkin aikaa. Käytiin ultrassa tällä viikolla ja kaikki oli kunnossa, joten uskaltaisin liittyä joukkoon. :)

Oi tietysti mahtuu. :) monesko teille on tulossa nyt? :)
 
Mulla on ollut päänsärkyä nyt harva se päivä. Ei onneksi mitään niin pahaa, kuin ekalla kerralla mut verottaa silti osansa jaksamisesta. Jotenkin ahdistaa käyttää mitään lääkkeitä nyt raskausaikana ja aina viimeiseen asti pitkitän ja yritän selvitä syömällä/juomalla/nukkumalla, lopulta vasta yöunet on vieneet pois. Mies on yrittänyt hieroa joka päivä, kun luulen että johtuu pitkälti niska- ja hartiaseudun jumeista. Ei vaan auta ei. Normaalitilanteessa auttaisi, kun söisi tulehduskipulääkettä muutaman päivän lihasrelaksantin kanssa, mutta nyt vähän huono ottaa.

Ens viikolla aika neuvolalääkärille ja pääsee taas moikkaamaan pikkutyyppiä :hello2
 
Alkaako muilla olemaan jo paksu olo? Itelläni jo selkeä pallo edessä ja venyvä vatsa alkaa jo ahdistamaan. Pelolla jo odotan millaiseksi tää maha ehtii kasvamaan ennen syyskuuta.
 
Onko teillä ollut kohdunkasvukipuja? Jos on, millaisia ne on teillä ollut?
Viikolla 5-6 jomotteli samalla lailla kuin kuukautisten aikaan, välillä aika kovaakin. Näitä on tuntunut lievempinä satunnaisesti myöhemminkin. Viikoilla 10-11 tuntui terävämpiä kipuja, kuin joku olisi tuikkinut jollain alhaalta päin. En voi toki varmaksi tietää, mutta oletan molempien johtuvan kohdun kasvusta.
 
Täällä kans menkkamaisia ja kramppailevia alavatsakipuja! 13+3 tänään, kipu palasi oltuaan pitkään poissa. Ei ole kuitenkaan mitään kovaa tai lamauttavaa, sellaista vihlontaa enemmänkin.
 
Takaisin
Top