Maaliskuun höpinät

Mulla eilen neuvola meni ihan hyvin, ainut että hemoglobiini oli laskenut 104 :sad001 mutta eihän se auta kuin rautalääkkeitä ostaa.
 
Mulla oli tänään kans toinen neuvola ja samalla lääkäri. Oli ihan paras lääkäri. Ehdotin et nauhottaisin sydänäänet whatsappiin miehelle ylläriviestiksi. Se oli heti messissä ja halus vielä kuulla, miltä se nauhotus kuullosti :)
 
En oo varma mutta ehkä tunsin vauvan liikkeet eilen:eek: tuntu sellasta pientä pulputusta ihan tosta häpyluun yläpuolta:Heartred oletan sen olleen vauvan ku en kärsinyt kaasu/kakka pinteestä :D
Tänään menossa rv 13+2:)
 
Meidän muksu päätti syödä hänen äippälaatikkoa, hö! Taitaa muutenki olla entinen laatikko pian kun sinne on pakko kiivetä yms. Säilytämme siis siellä hänen ulkovaatteita joten se on koko ajan hollilla. On sit hälleki kerrottavaa ku vanhenee että ite rikko hehe
 
Oiiii tänään on tortillapäivä :D kanaa, fetaa, avocadoa, taco dippiä, slurps! en kehtaa vielä ehdotella miehelle ruoantekoa kun vasta 2 h sitten syötiin lounas. :shy: nälkä!! :joyful:
 
Mä tein vaan tylsästi kalakeittoa ja banaanirahkaa.
Meilläki oli tortilloja yks päivä, mutta fetaa en uskaltanut syödä, ne kyllä kuuluu meilläkin tortilloihin. Yllättäen, mulla on nälkä:grin
 
Meillä on tänään pizzaa, maistu pahville... ihan sama mitä syö, maistuu pahville... joten ei tee mieli syyä mitään:sad001 painoa tippunut tän flunssan aikaan 2kg kun mikään ei maistu:p
 
Meillä on tänään pizzaa, maistu pahville... ihan sama mitä syö, maistuu pahville... joten ei tee mieli syyä mitään:sad001 painoa tippunut tän flunssan aikaan 2kg kun mikään ei maistu:p
Oo vaan tyytyväinen:grin flunssassa on kyllä sama vaikka söis p****a kun ei maistu mikään millekkään:joyful:
 
Oo vaan tyytyväinen:grin flunssassa on kyllä sama vaikka söis p****a kun ei maistu mikään millekkään:joyful:

Joo niin kyl oonkin enempi kun tyytyväinen:D eiköhän se massa kerkii taas nousta jahka paranen :wink
 
Nii ja p*skasta puheen ollen niin tää vaippa asia meinaa olla haasteellista kun en haista mitään... isommat tytöt onneksi jeesaa tässä ja tulee mulle sanomaan ajos jollain on kökkäreet pöksyssä, itse vaipan vaihto onkin sit helpompaa kun ei käry haise:D
 
Itse olin tänään lapsen kanssa hemmoteltavana mamman patojen äärellä!!! Oi että miten voikaan ruoka maistua aina niiiiin paljon paremmalta äitin tekemänä :p
 
Meille tuolle puolitoista vuotiaalle iski oksu tauti.:arghh: Aikamoista kyllä tuon ikäisen kanssa ku tulee tiehää oksennusta mihin sattuu . Itekkin ihan yltäpäätä oksennuksessa. Tästä ku selviää niin varmasti alkaa itellä sama tauti.
Jotain kivaakin sentään sain vihdoin varattua ihanan lomaviikon perheen kesken kesäksi:cat: oohh sitä odotellessa:)
:rolleyes:
 
Moikka.
Ehkä vihdoin uskallan tännekin kirjoitella... Taustalla olen kyllä pyörinyt.

Melkein puolessa välissä mennään kolmatta raskautta eli mulla on tyttö 2011 ja poika 2013.
Nyt laskettu aika sijoittui 5.9 tosin sekin on epävarma, mutta siinä elo-syyskuun vaihteessa. Lääkärin kun oli papereihin joku päivä laitettava

Ilman ongelmiahan ei nää mun raskaudet oo menny... Tytöstä oli insuliinihoitoinen rd ja synnytyksen jälkeen todettiin, että mun veri ei hyydy kunnolla. Meinasi siis minulle käydä tosi huonosti.. pojasta ei ollu rd mutta hemoglobiini tippui alaspäin koko raskauden aikana, onneksi jo synnytyssalissa huomioitiin tämä ja myös hyytymätön vereni
No nyt tilanne on se, että hb uhkaavasti tippuu ja siihen päälle näyttäisi tulevan rd. Kotimittaukset alkaa ens viikolla ja jos ylittäviä tuloksi on kaksi niin se on suoraa sairaalaa ja mun historian mukaan täti epäili että suoraa sairaalaa insuliinit. Viime viikolla kävin siis sokerirasituksessa ja paasto + 2h arvot oli liian korkeat... Huoh, sanon minä.

Mutta terve vaan siis kaikille
Kirjoittelen lisää ajan kanssa....
 
Takaisin
Top