Maaliskuun höpinät

47e87e9a63b782e6906cd6c3398559e1


Tälläinen yllätys minua odotti eilen ja niin vastasin kosintaan.. Tahdon :Heartred
 
Oih! Kiitos & niiaus onniteluista!

Sormus on kyllä aivan näköiseni ja upea "haltijasormus". :Heartred
Mies oli kuulemma äidiltään kysynyt neuvoa valintaansa. Kihlajaisjuhlat pidetään hänen vanhemmillaan ja sen enempiä en tiedä. Se sopii minulle enemmän kuin hyvin. Uusi isompi kotimme kun vielä remontissa ja muutto toukokuun alkuun.. :)
 
Onnittelut Ruususelle!! On upea sormus ja onnea kihlajaisjuhlien järjestelyyn. :)

Kävin tänään neuvolalääkärin tarkastuksessa. Tai mikä lie sen nimi oli. Oli hyödytön visiitti. Sain ensin odotella tunnin ja sitten se pelotteli mua edellisillä keskenmenoilla, kyseli kovasti että olenko perusterve ja kun yritin avautua kipeytyneestä polvesta lääkäri käski mun mennä lääkärille ja sydänääniä kuunneltiin niin että se onnistui siitäkin nautinnon viemään. Tulin kotiin itku kurkussa..
 
Tatti just joo mikä lääkäri :sad001 ihan ärsyttää sun puolesta!!! Mä soittaisin neuvolan puhelin palveluun ja antaisin palautetta lääkäristä... jos ei muuten potilasasiamieheen yhteyttä! Ei ne lääkäritkään saa käyttäytyä miten vaan!
 
Onnittelut Ruususelle!! On upea sormus ja onnea kihlajaisjuhlien järjestelyyn. :)

Kävin tänään neuvolalääkärin tarkastuksessa. Tai mikä lie sen nimi oli. Oli hyödytön visiitti. Sain ensin odotella tunnin ja sitten se pelotteli mua edellisillä keskenmenoilla, kyseli kovasti että olenko perusterve ja kun yritin avautua kipeytyneestä polvesta lääkäri käski mun mennä lääkärille ja sydänääniä kuunneltiin niin että se onnistui siitäkin nautinnon viemään. Tulin kotiin itku kurkussa..

Kiitos onnitteluista.. :)

Olipas neukkulääkärillä asennevammaa! :mad: Ei tarvisi pelotella vakavalla.. riittää että pelkää jo valmiiksi ja sitä pitäisi lievittää eikä päinvastoin! Raskaudesta pitäisi saada iloita..
 
No. Tohtori Törttöä ei tarvii enää nähdä. Vaihdan pysyvästi neuvolaa muuton vuoksi. Sääli sinäänsä koska mun neuvolatäti on ihan mielettömän mukava. ♡
 
Takaisin
Top