Maaliskuun höpinät

Hyvää naistenpäivää täältäkin kaikille!

Täälä on oltu tää päivä ihan pilvissä. Mies lähetti mulle töihin kukkia ni yllätyin niin kovasti että pääs pari kyyneltäkin ohimennen. On tää touhu menny kyllä tosi tunteelliseks kun kaikki herkistää nykyään :D
 
Hyvää naistenpäivää! Jossain näin sellaisen hienon sitaatin, että kasvatetaan pojistamme niin fiksuja miehiä, että naistenpäivä tulee tarpeettomaksi ja tasa-arvo aidosti toteutuu. Siinä on tavoitetta :)

Ja ihanaa, kun niin moni mies on tuonut kukkia tai muita ylläreitä. Itse puolestani oon kihissyt kiukusta, kun mieheke ei tajunnut tuoda kukkia. Yleensä se on ihan fiksu ja huomaavainen, mutta naistenpäivää ei oo koskaan huomioinut :mad: Olen huomauttanut asiasta tänään suoraan pariinkin otteeseen :confused:
 
^ tai Tiutiutiu, osittain tykkäsin. En siitä ettet saanut kukkasia. Olen kanssa usein harmitellut ettei ole muistettu naistenpäivää, mutta tänää en odottanut mitään enkä olisi ottanut nokkiini jos ei olisi muistanut. Yleensä mies on vedonnut siihen, että hän tuo kukkia kun hän saa kukkia "miesten päivän" kunniaksi :'D
 
Kappas! Kannatti avata suunsa :D :Heartred
34d1c1e508120eaa25dee2ad7b9ab32e
 
Näin ekaa kertaa unta synnyttämisestä. En oo viä tässä vaiheessa uskaltanu ajatella koko asiaa ollenkaan. Mut unessa em ainakaan traumatisoitunut :D oli myös ensimmäinen uni jossa oon raskaana tai "näen oman lapsen ". Nytkö tää alkaa tosiaan vasta realisoitua ihan kunnolla ja uskaltaa ajatella että tosiaan se lapsi on tulossa. Oliko muilla ensimmäisiään odottavilla myös kovia pelkoa ja epäuskoa ns onnistumiseen? :S tuskaan tämän asian ja negatiivisten ajatusten kanssa päivittäin. Millon uskallan ajatella että kaikki varmaan menee hyvin?
 
Näin ekaa kertaa unta synnyttämisestä. En oo viä tässä vaiheessa uskaltanu ajatella koko asiaa ollenkaan. Mut unessa em ainakaan traumatisoitunut :D oli myös ensimmäinen uni jossa oon raskaana tai "näen oman lapsen ". Nytkö tää alkaa tosiaan vasta realisoitua ihan kunnolla ja uskaltaa ajatella että tosiaan se lapsi on tulossa. Oliko muilla ensimmäisiään odottavilla myös kovia pelkoa ja epäuskoa ns onnistumiseen? :S tuskaan tämän asian ja negatiivisten ajatusten kanssa päivittäin. Millon uskallan ajatella että kaikki varmaan menee hyvin?

Esikoisen kanssa hämmästelin vielä synnytyssalissa että tässäkö sitä nyt ollaan synnyttämässä meidän esikoista. Oli jotenkin surrealistinen fiilis vaikka ajatukseen oli saanut hyvin tottua ja lapsi oli odotettu. En ole varma onko tämä yhtään sen helpompaa nyt tokan kanssa, parin keskenmenounen jälkeen olen ihan sekaisin ja koko ajan yritän aistia tuntemuksia, pitää oikeasti varmaan kohta käydä neuvolassa jumputusta kuuntelemassa.
 
Esikoisen kanssa hämmästelin vielä synnytyssalissa että tässäkö sitä nyt ollaan synnyttämässä meidän esikoista. Oli jotenkin surrealistinen fiilis vaikka ajatukseen oli saanut hyvin tottua ja lapsi oli odotettu. En ole varma onko tämä yhtään sen helpompaa nyt tokan kanssa, parin keskenmenounen jälkeen olen ihan sekaisin ja koko ajan yritän aistia tuntemuksia, pitää oikeasti varmaan kohta käydä neuvolassa jumputusta kuuntelemassa.

Mua tuo doppleri on helpottanu hirveesti nyt, kun liikkeitä ei vielä varmaan vähään aikaan tunnu. Kun muuten ei oo yhtään raskaana oleva olo enää. Vähän vain lihava ja pöhöttynyt. :D
 
Hyi kamala mihin painajaiseen heräsin... kaikki mun unet liittyy enemmän tai vähemmän vauvoihin. Niin kuin tämäkin.. Unessani synnytin pienen rääpäleen joka oli vain aavistuksen isompi kuin mitä hän oikeasti on. Hengitti kuitenkin. Nostin pikkuisen rinnalle ja huomasin, että hän oli puoliksi joku ankka tai muu vesinokkaeläin. Lähdin sitten töihin ja jätin pikkuisen kotiin yksin. Töissä aloin itkemään etten olisi saanut jättää pientä, ja siihen heräsin että se itku kaikui myös tässä maailmassa. Alitajunta käsittelee asioita öisin...?
 
Ahven, miten siellä Porvoossa on parkkipaikkoja? Maksullisia? Paljon maksaa tunti? Lähellä ultra paikka? Missä se ultra on siellä? Anteeksi kysymys pommituksesta o.O
 
Ahven, miten siellä Porvoossa on parkkipaikkoja? Maksullisia? Paljon maksaa tunti? Lähellä ultra paikka? Missä se ultra on siellä? Anteeksi kysymys pommituksesta o_O
Jos jättää sinne vähän kauemmas auton niin on ilmanen paikka, oven lähellä kaikki maksullisia , mä kävelin sen 400m kun oli aikaa. Sit siitä pääovista sisään, käytävän päähän ja sieltä kahet rappuset alas niin ovessa vasemmalla lukee äitiysklinikka. Siinä pääovella on myös neuvonta et voit siitä kysyy. Se ilmottautumis automaatti on joko siinä pääovella tai sit siellä äitiyspoliklinikalla.
 
Kiitos ahven:) luulenpa että jos vaan löydän koko sairaalan niin oon kyl sen verta ajoissa että kyllä sitä ehtii muutaman askeleen ottamaan:wink tuleehan siinäkin jos seilaa auto-tolppa-auto -sairaala väliä:D hyötyliikunta paras liikunta:wink jänskättää muuten ihan pirusti tuleva ultra... o.O
 
Kiitos ahven:) luulenpa että jos vaan löydän koko sairaalan niin oon kyl sen verta ajoissa että kyllä sitä ehtii muutaman askeleen ottamaan:wink tuleehan siinäkin jos seilaa auto-tolppa-auto -sairaala väliä:D hyötyliikunta paras liikunta:wink jänskättää muuten ihan pirusti tuleva ultra... o_O
Kyllä sä löydät sen ku meki löydettiin:grin monelta sulla on aika? Varmasti jännittää, eiköhän se hyvin mene:joyful:
 
Mä oon onneton navigoinnissa, onneksi puhelimessa on GBS ja jos oikein pahasti eksyn niin täs kans se kaverin paikannus niin mies löytää mut :D mul on aika 12.30... sit näkee pikkusen :Heartred
 
Ai teillä on jo synnytysunia... mä näin just unen Leonardo Dicapriosta :). Katottiin viikonloppuna netflixistä Cowspiracy: The Sustainability Secret. Leo on ollut siinä tuottajana. Oli muuten älyttömän mielenkiintoinen. Suosittelen tutustumaan. Sen jälkeen pohdittiin että vegaanisia ruokia on pakko lisätä meijän omaan ruokavalioon. Vaikka ei se tälläkään hetkellä pelkkää lihaa ole. Leo halusi välttämättä jossain gaalaillallisella istua mun vieressä ja jutella mukavia, vaikka superhotit mallit ympäröi sitä jatkuvasti. :gen014
 
Breggielady sen dokkari before the flood on kans hyvä:wink pistää miettimään miten itse vois enempi vaikuttaa tähän ilmastoasiaan...
 
Äh. Tuli kauhee halu ol synnyttämässä ja saada vauva syliin. pitikin lukea synnytyskertomuksia vaikka ne ei kaikki ollukaa helppoja. Odottovan aika on kyllä pitkä. Sitä lohduttelee että ei enää kuin 2/3 jäljellä ':) tein tänää oman kylän nettikirppikselt äitiysvaatelöydön. Käyn hakemassa tänää ja toivon että kaikki sopii. Saa ainaki pukeutuu mahan kanssa sitte nätisti.
 
Ostin reipas kuukausi sitten kotidopplerin ja olen sitä käytellyt kerran viikossa. Tänään (15+3) oli ensimmäinen kerta kun melkein voisin kuvitella kuulleeni vauvan sykkeen. Melkein. :) En ole kuitenkaan vajonnut ahdinkoon vaikka en muuta olekaan löytänyt kuin istukan kohinan. Uskon että jos istukka toimii, niin eiköhän sen toisessa päässäkin ole joku piilosilla. :) Varmasti laitteelle on käyttöä liikkeeiden tuntemisen jälkeenkin ja koska ostin sen käytettynä ei hintakaan ole suurenmoinen ollut. Luin kuitenkin paljon tarinoita joissa sykkeitä löydettiin jo viikosta 8 eteenpäin, joten odotukseni olivat aluksi suuret. Pienesti olin siis pettynyt varsinkin jos olisin laitteen ostanut uutena. Ei ne ihan halpoja ole. Ylihinnoiteltuja leluja. Muilla ollut parempaa tuuria?
 
Ostin reipas kuukausi sitten kotidopplerin ja olen sitä käytellyt kerran viikossa. Tänään (15+3) oli ensimmäinen kerta kun melkein voisin kuvitella kuulleeni vauvan sykkeen. Melkein. :) En ole kuitenkaan vajonnut ahdinkoon vaikka en muuta olekaan löytänyt kuin istukan kohinan. Uskon että jos istukka toimii, niin eiköhän sen toisessa päässäkin ole joku piilosilla. :) Varmasti laitteelle on käyttöä liikkeeiden tuntemisen jälkeenkin ja koska ostin sen käytettynä ei hintakaan ole suurenmoinen ollut. Luin kuitenkin paljon tarinoita joissa sykkeitä löydettiin jo viikosta 8 eteenpäin, joten odotukseni olivat aluksi suuret. Pienesti olin siis pettynyt varsinkin jos olisin laitteen ostanut uutena. Ei ne ihan halpoja ole. Ylihinnoiteltuja leluja. Muilla ollut parempaa tuuria?

Minä sain sykkeen kuulumaan 12+1. Tuntuu olevan välillä työn ja tuskan takana. Oon kans kerran kaks viikossa kuunnellu. Mulla käytössä se unbornheart, jossa puhelimen sovellus. Seurasin eka vaan puhelimen näytöltä, eikä meinannu löytyä millään. Välillä kävi sekunnin joku korkeampi luku näytössä. Kun älysin laittaa kuulokkeet korville niin pääsin kuulee monestikin ja paljon helpommin, eli sovellus ei varmaan kerkiä mukaan kun on niin liikkuvainen tapaus tuolla mahassa. :)
 
Mulla istukka etuseinässä mutta siitä huolimatta kuullut jo rv 9 alkaen. Joutuu kyllä hakemaan jonkin aikaan, voi olla doppleri millin väärässä kohtaa. Käyn aina eka pissallakin ja yhä kuuntelen häpyluun kohdalta. Hyvä kuitenkin että olet jaksanut kärsivällisesti kuunnella etkä panikoinut. Doppleri ollut angel sound
 
Takaisin
Top