Maaliskuun höpinät

Kohta saan nähdä omasta vauvasta ekat ultrakuvat! Olisi jotenki kiva kattella teidänki vauvoista kuvia, tietenkin niin ettei mitään hlö tietoja näy. Pitäiskö perustaa ultrakuva-ketju? Joko joku näki niistä kuvista kumpi tulee?
 
Joo! Mäki ootan innolla perjantaita! Vähän tietty jännittää onko kaikki hyvin. Näinhän toki kyllä 7+6, mutta se oli semmonen epämääränen möykky ja ultrakuvasta varsinkaan ei saa mitään selvää..
 
Ultra kuva ketju ois kyllä kiva! Mäki yritin katsoa ultra kuvista että kumpaa sukupuolta mahtais olla mutta ei kyllä mitään tietoa :) Riippuu vissiin vauvan asennosta, se oli jotenkin niin että jos näkyy joku nyppylä mahan kohdalla niin vois olla poika. Tiedä sitten. Netistä löytyi tästäkin tarkempia ohjeita miten tulkita ultra kuvia että kumpi sukupuoli olisi mutta mulle ei kyllä auennut :dummy: :dummy1:
 
Ultrakuvat on kyllä niin ihanaa kateltavaa. [emoji173]️ Tsemppiä teidän ultriin jotka ette vielä oo käyny.

Täälä on nyt eilisestä asti tuntunut välillä semmosia epämääräsiä muljahduksia. Jotenkin en usko että liikkeitä olis vielä kun vasta 13+0 menossa mutta ihan tosi jännän tuntusia on ollut. Kovasti jo kyllä odottelen että koska tuo pikkukaveri alkaisi tuola hääräilemään niin että sen kunnolla tuntisi. :)
 
Mimmu, mullakin on nyt jo monena päivänä ollut sellaisia hassuja muljahduksia ja väreilyä alavatsalla. Alan olla jo vähän sitä mieltä, että liikkeitä ovat :) Mutta tosi epämääräisiä vielä. Voi kun tuntuis jo kunnolla!
 
Pitääkin katsoa netistä niitä sukupuolen tulkkaus-ohjeita, vaikka aika huonosti näkyykin nt-ultrassa. Toivottavasti rakenneultrassa saadaan selville sukupuoli, ettei käy niin että on jalat edessä joka kulmassa :D
 
Olis vielä viikko ja 2 päivää ultraan :eek: hitto kun aika menee hitaasti!!!! Haluisin kovin nähdä pikkusen ja tuntee niitä muljahduksia/kuplintoja/jotain liikkeeksi luettavaa:wink tulis tästä odotuksesta todellisempaa:p
 
Mites muuten avantouinti? Onks sallittua vai ei?

Maailmalla edes sauna ei ole sallittu mutta kyllä Suomessa sallitaan, etenkin jos äiti on siihen tottunut. Itse kävin ihan alkuviikoilla vaikka en ollut vuosiin käynyt, sitä ennen tutkailin tietoja netistä enkä löytänyt mitään avantouintia kieltävää.
 
En tiedä näin alkuvaiheesta, mutta esikoista odottaessa th kielsi käymästä avannossa kun jotain mainitsin, että siihen mahdollisuus olisi. Tais olla kyllä vasta joskus tyyliin viikolla 25 tai siellä hujakoilla (tosin alkuraskaus oli kesällä). Sanoi muistaakseni, että kylmyys voi olla shokki sikiölle ja se saattaa käynnistää synnytyksen ennenaikaisesti tai jotain. Mut tuskin se synnytys ainakaa ekalla kolmanneksella käynnistyy? Jos kovasti mietityttään nii kannattaa ehkä soittaa neuvolaan ja kysyä. Jossain välissä (varmaan vasta myöhemmin) sikiö on aika lähellä mahan "pintaa",jolloin lämpötilanvaihtelu tuntuu myös kohtuun helposti..
 
Mä muistan lukeneeni jotain kylmässä vedessä uimisesta ja siitä, että sitä ei suositella, mutta nyt en kuolemaksenikaan muista miksi... Suonenvetoriski suurempi kenties..?

Asiasta toiseen. Onko täällä muita, joita alkaa kylmät kelit jo pännityttämään? Mä olisin jo ihan valmis kevääseen.
 
Tiukutuuli, kyllästyttää ja paljon!!! Oispa jo kesä niin tarviis tapella noiden muksujen vaatteiden kanssa ja ois lämmin... kesä, tuu jo!!!
 
Odotan jo kevättä ihan kamalasti.... yleensä tykkään pitkistä ja lumisista talvista, mutta Hkissä viimeiset kolme talvea on ollut ihan hanurista. Tänä vuonna ollut vähän parempi. Oon täysin kyllästynyt ettimään autolla katuparkkia ku noi jääreunukset on tosi korkeita ja lumi/jää kolataan autopaikoille että ihmisväylät ei tukkiudu (vois vähän miettiä yksityisautoilijoitakii, hehe). Avantouinti saa jäädä nyt sit tänä talvena käymättä, ihan vaikka varuiks.
 
Ootteko nähnyt sen Toyotan paraolymppialaisten mainoksen? Se missä on se vauva jolla ei oo käsiä ja jalkoja? Tänään oon 2 kertaa sen nähny ja voi juma ku ottaa tunteeseen:,) itken joka kerta kun sen nään...
 
Mä kävin eilen tosiaan ultrassa, oon vähän elänyt hiljaiseloa kun on ollu ahdistusta ym hässäkkää tässä ja on sit vaan vähän jäänyt. Mut kyllä nyt pitäs alkaa aktiivisemmin kirjottaa kun pahin olo ym. On takana ja nyt keskitytään tulevaan. Mulla on siis synnytyspelon kanssa ollu isoja ongelmia esikoisen jäljiltä ja pääsin eilen ekan kerran sypelle ja kyllä se tekee ihmeitä mulle. Yhellä kerralla saatiin pahin pelko ja ahdistus tulevasta pois, nyt jatkossa hoidetaan asioita niin että uskallan vielä luottaa sairaalaan ja sen henkilökuntaan. Ultrassa tosiaan oltiin, menkkojen mukaan piti olla 12+0, mutta ultrassa vastasikin 12+6, eli tänään on sitten 13+0, viikko meni aika nopeasti ohi :D lääkärin arvion mukaan olisi saanut alkunsa n. 20 joulukuuta, mikä olisi ollut sitten kp8! :eek: Mitäs muille kuuluu? :)
 
Eilen käytiin neuvolakäynnillä nro2. Eipä siellä ihmeempää. Juteltiin elämästä ja töistä ja jaksamisesta. Kuunneltiin ensimmäistä kertaa sydämenäänet ja se oli kyllä mahtavinta ikinä. :Heartred Mies piti kuulemma enemmän ultrakuvasta kun siinä näkee liikkeet, äänistä vaan kuulee sydämen ja ajoittaisen liikkeen kohinan. Lieneeköhän sitten mielikuvituksen puutetta. :D
 
Takaisin
Top