Maaliskuun höpinät

Mun ei ole tarvinnut salailla, mutta joskus kaasona olen hoitanut raskaana olevalle morsiammelle (kun raskaus on pitänyt salata) alkoholitonta siideriä tavalliseen siideripulloon :) jos muut ovat juhlatuulella, eivät välttämättä kiinnitä niin huomiota juotko vai et.
 
Alkoholittoman siiderin laittaminen tavalliseen siideripulloon olisikin hyvä, mutta mun kaikki ystävät tietää, etten juo niitä ikinä. Nimim. henkeen ja vereen englantilaisen siiderin ystävä. :p Tosin voi olla, että teen kärpäsestä härkäsen, kun saattaa olla, että koko saunominenkin pitää jättää väliin kun maha varmasti paljastaa raskauden, enkä tiedä miten sen ajattelin saunassa verhota niin ettei herättäisi epäilyjä! :hilarious:
 
Hirveä tilanne! Jos osaa yhtään puhua muunneltua totuutta, niin lääkekuuri tms. voi toimia. Tai mitä jos sun pitäisi lähteä mökiltä yöksi pois, joku tärkeä meno seuraavana päivänä?

Viikko plussauksesta mulla olisi ollut viininlipittäjäiset kahdestaan ystävän kanssa. En halunnut kertoa raskaudesta, selvin päin en olisi voinut olla, joten ainoa vaihtoehto oli perua illanvietto. Kaveri kyseli syytä ja arvaili, oli ihan hirveä tilanne. Pahoitti mielensä tietenkin. Toivottavasti hän puhuu mulle vielä kun julkistan tän varsin pätevän syyn ja toivottavasti ymmärtää miksi en halunnut kertoa silloin...
 
Lääkekuuri vois kyllä toimia tai sitten se ois just se, mistä kaikki arvais, että nyt on varmasti jotain tekeillä! :grin Mutta kiitos ideoista! :) Voi olla ettei kukaan edes huomaisi omaa juomattomuutta tai sitten kaikki huomaa jo vaatteet päällä, että nyt on pulla uunissa ja piilottelu turhaa. :p
 
Voithan sä san pikkupapunen sanoa että koitat vaikka vähän rajoittaa juomista kun on mennyt niin reippaalla kädellä viimeaikoina :D mulle on ainakin tavallista ollut olla selvimpäin jos humalassa on tullut töpeksittyä. :grin

Tosta hiusten värjäämisestä, mulle oli ihan kamala paikka kun albiinovalkosta tyvikasvua oli tummanruskeessa tukassa sen 5 cm :D oli pakko sortua ja värjätä. toivon ettei vauva siitä kärsi ihan hirvittävästi.

Onko teillä ollut hankaluuksia käsitellä kehon muutoksia? Mä oon varautunut jo pitämään hautajaiset mun tisseille. Jännittävää miten nännitkin muuttuvat sellaisiksi tumman ruskeiksi kun ennen olivat vaaleanpunaiset.... no onneksi ne on lasta varten tehty:oops:
 
PikkuPapunen, meillä oli kaverien häät just kun olin plussannut. Hehkutin jo sitä ennen kaverille et joo ollaan pidempään, kun on lapsenhoitaja jne. Sit yritin kans keksiä et millä verukkeella voisin olla juomatta, onneksi tyttö sitten päätti oksentaa edellisyönä ja sitä häissä höpöttelin. En ihmettele, vaikka joku olis jotain ihmetellytkin, kun selittelin niin kovasti juomattomuuttani. Jälkeenpäin kun asiaa ajattelin, niin kukaan ei edes ihmetellyt miksi en juonut. Et taisinpa paljastaa itteni... Juo vaan sitä 'punkkuasi', sano vaikka ettet viitti sidukkaa juoda edes saunassa, ku on tullut juotua vähä liian usein viime aikoina ja pitää vähä kattoa linjoja. Samalla selitys pyöristyneelle vatsalle.
 
Tai sitten juot kivennäisvettä/vettä saunan yhteydessä ja sanot että tulee paha olo saunassa jos juo alkoholia samalla. Näin oikeasti mulla, jos haluan juoda saunakaljaa, niin se on vasta saunan jälkeen, muuten tulee vähän paha olo saunassa.
 
Mä oon joutunut yhden keikkamenon perumaan, koska seura olis ollu semmonen ettei juomattomuus olis sopinut kuvioon.
Toiselle keikalle lähdin sitten kuskina antibioottikuurin takia, koska "viisaudenhammas äityi niin pahaksi". Omilla puheilla meinasin kyllä puhua itseni pussiin, kun puhuttiin tulevan kesän riennoista.
Työjuhlissa kukaan ei edes huomannut, että join alkoholittomia koko illan.

...voi tätä salailua... :angelic:
 
Nää on siis mun lapsuudenkaverin polttarit, jonka kanssa ollaan tunnettu kerhosta asti ja suurin osa polttariporukastakin on siis lapsuudenkavereita, mm. mun omista helmikuisista häistä kolme kaasoa. Joten ihan mitkä tahansa selitykset ei mene siinä porukassa läpi. Vaikka en ensimmäisen lapsen jälkeen kauheasti enää juhlimassa käykään, niin kaikki tietää etten ole koskaan varsinaisesti lasiin sylkenyt. Pitänee siis parhaan mukaan vain vaihtaa juomia alkoholittomiin ja intoutua muiden mukana riehakkaisiin pöytätansseihin. :facepalm: :grin :cool05
 
Mä kans koitan jotain keksiä täällä, kun pidetään huomenna kauan sovittu peli-ilta meillä tyttöjen kans.. Mietin, et jos narraisin, et oon reväyttäny selkäni ja joutunut ottaan Sirdaludia tai sit, jos onnistuis vaan kaataa jokunen holiton juoma piilossa lasiin ja sit sanoo, et otan vähän koska perjantaina meen sukulaisten luo tms... En tiiä... Ajattelin myös, et jos vaan paljastais koko jutun.. Oon niin huono valehtelija.
 
Sama juttu, Nittah. En pysty valehtelemaan. Toisaalta tietysti hyvä, mut pienet valkoiset valheet helpottaisi joskus.. Nyt oon päätynyt olemaan erossa ystävistäni tässä alkuraskaudesta. Ihan hirveää sekin! No, tänään on eka neuvola ja sit kerrotaan lapsille ja mun lapsuuden perheelle, ja SIT oon antanut itselleni luvan paljastaa asia lähimmille ystäville. 9+5
 
Me ollaan yksinkertaisesti kerrottu, jos on ollut "pakko". Ei oo tarvinu miettiä tekosyitä. En osaa valehdella.
Tää olis ollut mun toimintatapa, mut miehen toivetta kunnioittaen oon pitänyt toistaiseksi suuni supussa. Yksi ystävä tiesi heti alusta ennen plussaa, hänelle oon voinut vähän jutella.
 
Mun ei oo tarvinnu salailla, mut jos tarttis, käyttäisin sitä 10 päivän antibioottikuuria verukkeena. Mulla oli muutama vuosi sitten tulehdukseen sellanen kuuri, että pienenkin alkoholimäärän kanssa se ois toiminu kuin antabus.

Viime lauantainahan lähdin autolla liikenteeseen kun täällä oli semmonen tapahtuma, ja jollei mun kaverit ois jo tienny raskaudestani, ois se sillon tullu ilmi - mulla ei meinaa oo ollu tapana lähteä vesilinjalla baariin haukottelemaan :D
 
Jorvin seinältä huomasin ilmoituksen Helmi-suolistobakteeritutkimuksesta, jossa kartoitetaan vauvan suolistoflooran kehitystä. Jos tällainen kiinnostaa, niin voi jättää yhteystiedot tuolta sivujen kautta (taitaa olla vain pääkaupunkiseudulla asuville). Itse jätin yhteystiedot ja olisi tosi mielenkiintoista päästä mukaan. Olen muutenkin kiinnostunut ravinnosta ja hyvinvoinnista ( ja tavallaan liittyy myös mun sivutyöhön)
http://helmitutkimus.com/
 
Mites kaikkien pääsiäinen on tähän mennessä mennyt?
Minä täällä mökillä miehen perheen kanssa oon jo kolme päivää istunut kuivin suin ja katsellu muiden kaljottelua :grin
Onneks en oo ikinä ollu mikään kova ottamaan ni ei tee pahaa olla selvinpäin...
Eilen saunan jälkeen "herkuttelin" yhdellä alkoholittomalla siiderillä ja hintaansa nähden ei oo tarvista toiste ostaa...
 
Noissa holittomissa siidereissä on suuri ero! Osa on ylimakeita limsoja mut Kopparbergin päärynäsiideristä oon tykännyt, viime raskaudessa join pari sellasta. :)
 
Westons Stowford Press -siideri! :p On kyllä "alkoholiton" eli siinä on 0,5%. Niitä join viime raskaudessa. Nytkin odottaa yksi jääkaapissa, mutta ei ole vielä kertaakaan tehnyt mieli iltapahoinvoinnin takia. :grin Kunhan pahoinvoinnista päästään, niin eiköhän se taas pääse saunajuomaksi!
 
Takaisin
Top