Maaliskuun höpinät

Olvin omena-päärynä kivennäisvesi maistuu ihan kuivalle siiderille :D oon kyllä enemmän saunaolut -tyyppi, mutta toi on hyvää ja sitä pystyn juomaan hyvin vaikka lähes kaiken muu juominen ällöttää..
 
Tänään äiskän pääsiäisaterialla join kotikaljaa, ja sehän tuntui vaikuttavan! Paljon lie prosentteja omatekoisessa kotikaljassa tai simassa, ehkä enemmän kuin toi"alkoholittoman" 0,5%?
 
Eilen join kopparbergin jonku berry jotain lasipullossa ja se oli just makeaa mehun ja limsan sekoitusta :/
Ite yleensä juon siidereistä vaan kuivaa omenaa et voiski kokeilla tota olvin kivennäisvettä :)
Tänäön ois kokeilu vuorossa happy joen joku holiton..
 
Hih, mä käytän yhä farkkuja töissä, mutta ne on auki. Päällä pitkä löysähkö paita. Milloinkahan luovutan ja hankin isompia vaatteita...
Mulla ei ole mitään sopivaa, kun edellisista raskauksista on niin kauan, ja tykkään käyttää istuvia vaatteita.
 
Voiko tällaisen hajamielisyyden/epähuomion pistää raskauden piikkiin: Menin tänään töihin tuntia liian aikaisin... Ja kellot on ihan oikeassa ajassa, mutta ajatusvirhe pääsi aamusta käymään.
 
Mä taas olin siinä uskossa et pääsen töistä tuntia aikaisemmin kuin mitä vuorolistassa lukee! No, vaihdoin vuoroa työkaverin kanssa niin saan lähteä silloin kun kuvittelin pääseväni. :D
 
Odotettu ja Janna, toivottavasti hajamielisyys menee raskauden piikkiin: vloppuna käytiin ulkona syömässä, ja kotimatkalla kun oltiin kävelty ehkä 10 min huomasin, että laukku oli jäänyt ravintolaan..
 
Mä kävin muuten viime raskaudessa muistitesteissä! TYKSin Finnbrainin yksi tutkimuksista, jossa mitattiin muistia raskauden aikana ja sit oli vertailutesti kun vauva oli 1v. En oo saanut tuloksia vielä mutta tuntui ainakin menneen paremmin nyt toisella kerralla. Ilmoittelen sit kun saan tulokset oliko muisti tosiaan heikompi raskauden aikana. :)
 
Siis oikeesti?!? Kurkkasin just Vau.fi:n appista raskauden etenemistä ja siinä oli tämän viikon tekstissä että tämän viikon loppuun mennessä on vauvan suolisto siirtynyt kokonaan napanuorasta vatsaan. Ja viime viikon ke ultrassa lääkäri oli huolissaan kun vauvan suolta oli napanuorassa 0,5cm ja mainitsi että voi viitata trisomia18!!! Siis eiks se nyt sit olis ihan normaalia vielä? Miks hel****** lääkäri sillä sit pelotteli?!?
 
Janna75, mielenkiintoista kyllä kuulla tulokset. Vieläkun testit olisi tehty myös ennen raskautta ni olis vielä kattavampi tulos.
 
Lapsen ollessa 1-vuotias voi kyllä olla vielä sen verran univelkaa, että vaikuttaa muistiin. Ainakin mulla oli. Ja ainakin irsestäni huomaan, että myös raskaus vaikuttaa. Liekö syynä hormonit, unenpuute, omaan napaan keskittyminen vai kaikki nämä yhdessä.
 
Jep, siksipä olisikin mielenkiintoista tehdä ensin testi ennen raskautta, raskauden aikana ja vauvan synnyttyä, niin näkisi todellisen lähtötilanteen ja lopputuloksen.
 
Mä taidan olla aika varis sitten syksyllä, kun päätin etten aio raskauden aikana värjätä tukkaani =D Saas katsoo miltä sitten näytän... Meikkaaminen ei tuota vaikeuksia, kun luulen että mun ripsiväri on kuivunut siihen puteliinsa, en yksinkertaisesti jaksa meikata. Onneksi mies ei oo moksiskaan, vaan tykkää kun olen luonnollinen. Mutta tuota hiustenvärjäystä pohdin kyllä pitkään. Ehkä joku pesuvärityyppinen voisi olla parempi ratkaisu...

Ja Janna, mä niin toivon että kaikki menee sulla hyvin. Toivotaan että kaikki kääntyy parhain. Mun mielestä lääkärit pelottelee hiukan liikaa, ite ainakin olen hiukan skeptinen, varsinkin tyksin lääkäreitä kohtaan...
 
Tohon muistiin, niin kyllä sitä aika hajamieliseksi tulee, kun ei oo nukkunut vajaan kahteen vuoteen... Esikoisen loppuraskaudessa nukuin tosi huonosti ja nyt kun neiti on vihdoin reilu 1,5 v alkanut nukkuun kokonaisia öitä, niin on vähän töttöröö olo. Toivottavasti ehtis vähän palautua ennen kuin alkaa valvominen tän elokuisen takia.

Mä en oo värjänny hiuksia kohta kolmeen vuoteen, kun silloin aloin kasvattaan väriä pois hiusten ollessa niin huonossa kunnossa. Oma väri on suht jees, etenki kesällä ku vaalenee joten tällä mennään. :)
 
Mä viime vuonna kasvatin oman hiusvärin takaisin, mutta en tykkää siitä (sellainen perus "ei minkään värinen"), joten tammikuussa värjäsin taas tosi tummaksi. Sitten tulikin plussa, nyt on juurikasvua kamalasti, mutta en millään haluaisi laittaa lisämyrkkyjä kehooni nyt raskaana. En tiedä, ottaisinko nyt vähän raitoja, ja antaisin auringon hoitaa loput.
 
Takaisin
Top