Maaliskuun höpinät

Mä HALUAISIN kertoa työparille raskaudesta mutta en yksinkertaisesti saa aikaiseksi! En vaan saa kerrottua... Ollaan vaan n puol tuntia päivässä kahdestaan, muuten on porukkaa ympärillä koko ajan, enkä halua muiden kuulevan vielä. En ymmärrä miten tää voi olla niin vaikeeta?!?
 
Mä tässä pohdin että millainen tuo salainen ryhmä on? Kannattaako liittyä?
 
Isla80 kannattaa, siellä yleensä kerrotaan niistä asioista joita tälle puolen ei halua kertoa kun se ei näy kun niille jotka siellä kirjottelevat. Ja ainakin 2015 huhtikuisten salaisella puolen kirjottelu on joka päiväistä.
 
Sain lopultakin kerrottua työparille raskaudesta. Pelkäsin vähän hänen reaktiota, pettyykö kun "jätän hänet" taas sijaisen kanssa työskentelemään. Mutta hän oli vilpittömän onnellinen mun puolesta ja sanoi vaan että ehditään vielä työskennellä kymmeniä vuosia yhdessä äitiysloman jälkeenkin. :) Mikä helpotus. Mutta muille en haluis kertoa ennen kuin olen kuullut sykkeen tai nähnyt ultrassa että siellä ollaan elossa. Tänään yritin dopplerilla kuunnella mutta sain vaan oman sykkeen kuuluviin. :sad001 Täytyy kokeilla muutaman päivän päästä uudestaan.
 
Onneksi sulla Janna75 on ymmärtäväinen työpari ja ainakin sää luotat häneen. Itse en esikoisen aikana uskaltanut kertoa kuin yhdelle hyvälle työkaverille alussa ja lopuille paljastin joskus rv 20 + ihan vaan se takia kun työpaikka jossa olin oli kireä ilmapiiri ja jotkut työntekijät juoksivat heti juoruamaan esimiehelle toisten asioista. Nyt onneksi ei tartte kertoilla esimiehille ym kun olen kotihoidontuella ja no ei ole vakituista työpaikkaa.
 
Muokattu viimeksi:
Ja oli muuten työparikin otettu kun sanoin että vaan meidän teinit ja mun veli ja hänen vaimo tietää raskaudesta, ei olla kerrottu vanhemmillekaan vielä. :)
 
On se vaan huojentavaa, kun voi kertoa salaisuutensa. :)

Mä pidin tänään viimeistä kertaa tavallisia farkkuja eikä oo vielä kasassa kuin 8+1. Ja kun vasta ultran jälkeen julkistetaan asia, niin tässä on nyt sitten vähän tuumailtava päivittäistä pukeutumista seuraavat 4 viikkoa. Sehän on kuukausi!! Jotain kuviollisia tunikoita tai mekkoja viriteltävä päälle noiden kuminauhavyötäröhousujen kanssa... Vinkkejä?
 
Itelläkin on tukala olo farkuissa/housuissa, joten kävin hakemassa Esprit'ltä pari vähän väljempää mekkoa lisää ja legginssit niiden alle. Oli mukava myyjä ja osas näyttää sopivia malleja, jotka ei heti paljasta mahaa. Ei herätä ihmetystä töissä, kun oon muutenkin mekkojen ystävä.

Äitiysvaatteitakin olis kiva katella, mutta en kyllä yhtään tiedä, minkä kokoiseksi sitä vielä aikoo kasvaa. Onneks ne turpeimmat kuukaudet osuu kesään ja syksyyn niin ei tarvi talvivaatteita ostaa hirmuisen kokoisia vaan (toivottavasti) vähän isommat riittää...
 
Täälläkin kaikki farkut ahdistaa, jopa ne löysimmätkin boyfriend-malliset :D kun on terveydenhuollon alalla työvaatteet antaa paljon anteeksi :wink nyt h10+0
 
Mun piti laittaa 2 kokoa isommat farkut jalkaan eilen :D niillä pärjää nyt taas hetken. Onneksi oli kaappien kätköissä sellaisia "aarteita" :D
 
Nice... tulin ihan vartavasten tänne ja tähän ketjuun kertomaan jotain tiettyä, eikä mulla nyt sitten enää 5 sekuntia myöhemmin olekaan sinisenharmainta aavistusta mitä se oli!

Joko tää alkaa? Aivot marinoituu mössöksi tässä raskaushormonicoktailissa :D
 
Majtai Tuo dementia-oire on tuttua. Eilen vein lasta hoitoon aamulla ja meinasin napata sieltä lähtiessäni hoitolaukun mukaan kotiin hoitajalta. Olen myös pariin kertaan alkanut omaakin takkiani riisumaan samassa tilanteessa ja havahtunut kun hoitaja on kysynyt jäätkö sinäkin hoitoon... Olen perustellut asiaa sillä että tarvitsen aamulla ruokaa ennen kuin aivot käynnistyvät...
 
Värjäsin esikoisen odotus aikana 3 kertaa ja nyt ois tarkoitus kevään aikana mennä ottamaan uutta väriä. Jokaisen oma asia, mut itseä se piristi odotuksen loppupuolella kun sai vähän väriä elämään ja eipä tarttennu heti synnäriltä mennä kampaajalle.
 
Mä en ole uskaltanut värjätä hiuksia raskauden aikana eikä se mua haittaa kerkeää sitä myöhemminkin :) tietysti jokaisen oma asia mitä tekee hiuksillensa :)
 
Hiukkasen nauratti kun esikoisen jäljiltä sain just blondin takasin niin enkös tullut heti raskaaksi :) onneksi oma väri on myös vaalrea niin ei näytä ihan järkyltä :grin
 
Käytän luonnonkosmetiikkaa ja värjään kasviväreillä. Jos ei halua itse niiden haisevien puurojen kanssa pulata, niin ekokampaamo hoitaa homman. Sävyjäkin on ihan laidasta laitaan, ei pelkkää porkkananpunaista. Suosittelen!
 
Viime raskaudessa päätin etten värjää hiuksia mutta ei mennyt montaa viikkoa kun oli tyvikasvua pari senttiä ja löysin ekat harmaat hiukset!?! Äkkiä kauppaan ostamaan väriä!!! :D Eihän raskaana olevalla naisella voi olla harmaita hiuksia! :D Eli jatkoin sit värjäämistä parin kuukauden väkein...
 
Mulla kans harmaata juurikasvua. Ei oikein istu noi harmaat tähän raskaanaoloon...
Mä oon jo vuosia värjännyt Hennalla. Uskoisin että sitä voi raskausaikanakin käyttää huoletta.
En käytä kosmetiikkaa juuri muutenkaan. Joskus ripsiväriä.
Enkä ihorasvoja. Etenkään hajustettuja. Hiukan jojobaöljyä kasvoille saunan jälkeen.
Ja juuri ostin yhdeltä ystävältä erän hänen itse valmistamaa palashampoota. Ilman säilöntä-, väri- ja hajusteaineita. :Heartred
 
Takaisin
Top