Maaliskuisten plussatestien kuvia

Vähän vaan huolettaa kun on aika reilutkin alavatsatuntemukset, jotka aaltoilevasti tulee ja menee. Vähä jokapuolella tuntuu, mutta pääasiassa oikealla puolella...
Soitin tänää neuvolaan ja ilmoittauduin, Taysista ei ole vielä mitään kuulunut, mutta siellä onkin se kesätauko. Kuvittelisin kuitenkin että tässä joku päivä joku reagoisi että varattaisiin sitä varhaisultraa jos tää kaveri edelleen pysyisi mukana.

Yhtäkään alkiota ei saatu pakkaseen, 14 tosiaan kerättiin, 7 hedelmöittyi ja tästä yhdestä kyytiläisestä oli lopulta joksikin.

Vähän jotenkin tuo, että pakkaseen ei saatu yhtäkään lisäsi nyt pelkoa sii että tämä menee kesken. Henkinen ressi tällä hetkellä, kun on lauantaista alkaen tullut pikkusen värillistä valkovuotoa. En nyt osaa sanoa onko vain ruskeaa vai mimmoista on, mutta vähän jotain näkyy pikkuhousun suojassa ja pyyhkiessä.

Ostin nyt varoiksi lisää testejä vaikka meinasi että en enää testaile.
Oli pakko nyt illalla testata, varsinkin kun taas alkoi tuntumaan tuossa oikealla puolella ja aika vahvaa viivaa tuli testiin. Saa nyt ehkä muutaman yön nukuttua rauhassa... 😅

Liitteet

• 20260706_232105.jpg
    20260706_232105.jpg
    987.8 KB · Katsottu: 12
Meilla oli hyvin samanlaiset tulokset @Sukkula . 15 munasolua, 7 hedelmöittyi, 3 lähti jakaantumaan ja kaksi selvisi pakkaseen. Mutta testi näyttää tosi hyvältä! Ja oireetkin kuuloostaa kyllä ihan nomaaleilta. Hyvä neuvoa toisia kun itse on aivan paniikissa omista alavatsakivuista 🙃

IMG_5912.jpeg

Huh eilen vielä tuntui että ei tummentunut tarpeeksi testit kun kuivana näytti 3 peräkkäin samalta. Mutta tänään tuli vihdoin nämä 🙏 uskallan nyt lopettaa testaamisen 😍🤞🥹❤️

Kovasti tsemppiä ja voimia kaikille joille on lähtenyt haalistumaan ❤️ olen sen aiemmin kokenut ja oli niin kurjaa 🥺

Vielä täällä epätietoisuus jatkuu kun ei tullu selkeesti haaleempaa eikä tummempaa viivaa. Huh miten paljon on pitänyt tuhlata noihin testeihinkin jo 💸🙈😄 Toivois niin tähän selkeyden, olin jo valmis asennoituun odottaan vuotoa ja toivoinkin että alkais mahdollisimman pian ettei tarvis viikonloppua kärvistellä menkoissa. Mutta en nyt sitten tiedä voiko tämä kuitenkin olla joku hidas nousuinen ja vielä tästä muuttua vahvaksi plussaksi. 🤷‍♀️ Vai voiko esimerkiksi kohdun ulkopuolinen temppuilla näin, että antaa haaleita viivoja? 🤔 1000046866.jpg

@Sukkula Mulla oli kans viimeks tuoresiirron jälkeen pahojakin vihlaisuja, kai ne on jotain kohdun kasvukipuja. Itsee huolettaa nyt enemmän oma oireettomuus 😅
Mää en tiiä kuuluko Tays mitään ennen kesätauon loppua, kun PAS mulle sanottiin et ne alkaa purkaa viestejä sitten, kun palailee. Saa nähä kuin pitkälle varhaisultrakin sit menee 😬

@lottetti Ihanaa kun ainakin yrität lohduttaa omien pelkojen keskeltä :D Aika raju pudotus on tuo tuollainen kyllä, teillä onneksi pari pakkasessa. Toisaalta kun ajattelee, ei nyt niin vakavaa ole ettei meiltä saatu pakkaseen jos vain tämä pysyy kyydissä. Sitten kyllä ärsyttää jos menee kesken ja joutuu taas "aloittamaan alusta". Toki minulle henkisesti punktio oli aika iisipiisi, olin todella hauska niissä pöllyissäni... :D No toivotaan että tässä kaikki menisi niinkuin toivottaisiin.
Minulla taitaa olla tänää 4+5, voisin huomenna tai ylihuomenna tehdä vielä tuon saman digin kuin sinä, niin näkisin joko se näyttäsii 3 +. Viikonloppuna näytti 2-3 viikkoa.

@cheeräiti Näyttipä testi hyvältä! Toivotaan että homma jatkuu hyvin! :)

@Lilanka Huojentavaa kuulla, että jollain muullakin on ollut ihan reippaitakin kipuja. Veikkaan että paikat vielä arat punktiosta ja siihen lisäksi kohtu alkanu kasvamaan niin aiheutuu kipua sieltä ja täältä ja tuolta. Tänää taas vähä rauhallisempaa nyt aamulla. Toivon, että varhaisultraan pääsisi aikaisemmin kuin vasta elokuussa, koska sitten se ei enää ole kyllä niin varhaisultra kuin olisi toivonut.... :D Mutta taitaa olla vaan paras vartoilla ja olla elokuussa valmiina ultraan. Neuvolaan menen käymään heinäkuun viimeisellä viikolla, minulle otettiin muutaman päivän etuajassa aika raskausviikkoihin verrattuna, koska sitten neuvolatäti jää lomalle niin hän kerkiää tämän ensitapaamisen hoitaa ennen lomaa.

Heräsin 3:30 syömään vaikka illalla söin ihan kunnon iltapalan. :D En tiedä kuinka paljon illalla pitäisi sitten syödä, että ei heräisi aamuyöstä. Toivottavasti tämä on vain ohimenevä vaihe, vaikka siis syöminen on ihanaa, mutta nukkuminen olisi vielä ihanampaa :D

@Sukkula Ois joo kiva päästä ultraan ajoissa. Mulla edellisessäkin varhaisultra oli vasta 8+4, niin luulen, että nytkään ei ennen elokuuta oo sinne toivoa päästä 🙄

Tuun vielä päivittelemään. Täällä siis testit alko haalistuu dpo 14 eli tais olla perjantai tai lauantai. Edelleenkään ei vuotoa tai kipuja. Kauankoha tässä joutuu odottelemaan? 😫 Toissapäivänä testasin ja ihan haillakka haamu enää mitä ei ees silmillä meinaa erottaa eikä vuotoa vieläkää

1852.jpg

Sain eilen yllätys plussan. Kaikki oireet hukkuneet painonpudotus/urheilu oireiden jalkoihin ja kuukautisiakin odotin viisi päivää alkaviksi, kun ajattelin urheilun/ruokavalio muutoksen takia pois jääneen. Shokki, kun tätä en yhtään odottanut. Liityn joukkoon iloiseen!

Siis tää on ihan tuskaa! Viivojen vahvuus tuntuu jummanneen, vai oisko tuo alin jo haaleampi? Se on siis tänään tehty. Toki hankala vertailla kun toiset kuivunut kauemmin... Oudolta tuntuu jos normi raskaus olis kyseessä mutta ei vahvistuis ollenkaa viivat neljän päivän aikana. Nää on saman vahvuisia kuin 4.4. Ja sunnuntaina 5.4 käväisi ehkä tummempana? Hohhoijaa. 🙄 Kertokaa rehdisti mielipidettänne, en itse kaipaa mitään toiveiden elättelyä vaan lähinnä jo toivon että alkais sitten selkeesti haleneen testit ja vaikka vuoto, entäkuin tämmönen epämääräinen jossa tuntuu että joku mättää kuitenkin (esim kohdun ulkoinen)...
1000046918.jpg

Siis tää on ihan tuskaa! Viivojen vahvuus tuntuu jummanneen, vai oisko tuo alin jo haaleampi? Se on siis tänään tehty. Toki hankala vertailla kun toiset kuivunut kauemmin... Oudolta tuntuu jos normi raskaus olis kyseessä mutta ei vahvistuis ollenkaa viivat neljän päivän aikana. Nää on saman vahvuisia kuin 4.4. Ja sunnuntaina 5.4 käväisi ehkä tummempana? Hohhoijaa. 🙄 Kertokaa rehdisti mielipidettänne, en itse kaipaa mitään toiveiden elättelyä vaan lähinnä jo toivon että alkais sitten selkeesti haleneen testit ja vaikka vuoto, entäkuin tämmönen epämääräinen jossa tuntuu että joku mättää kuitenkin (esim kohdun ulkoinen)...
View attachment 157781
Sivusta seuraaja täälä hei, minulla tällaiset testit oli kohdun ulkoisen raskauden aiheuttamia. Viivaa pukkas, mutta ei vahvistuneet.

Toivottavasti sinulla ei sama tilanne. ❤️ Pyytäisin hcg mittausta, pari vähintään että näkee mihin suuntaan menee.

Sivusta seuraaja täälä hei, minulla tällaiset testit oli kohdun ulkoisen raskauden aiheuttamia. Viivaa pukkas, mutta ei vahvistuneet.

Toivottavasti sinulla ei sama tilanne. ❤️ Pyytäisin hcg mittausta, pari vähintään että näkee mihin suuntaan menee.
Kiitos kun kerroit kokemuksestasi! Mulla tuli nyt pienesti veristä limaa mitä viime kierrossakin tuli edellisenä päivänä kuukautisten alkua, eli hyvältä näyttää sen suhteen että vuoto vois alkaa huomenna. Ei oo kipuja kummemmin joten katsotaan josko tää menis ihan itsekseen, oli siellä sitten alkanut raskaus oikeassa tai väärässä paikkaa. Näillä mennään, oletukseni on nyt täysin että raskaus ei normaalisti jatku ja täytyy sitten olla yhteydessä tk jos vaikuttaa ettei testit muutu negaksi ja tulee kipuja tms. 🙂❤️‍🩹

Mä tänään uitin mun viimeisen testin kun ahdistaa kun tuntuu että kaikki oireet lopahtaneet. Tässäpä tämä, näyttää kyl ekstrahyvältä mutta toisaalta eipä se vielä yksinään mitään takaa. 5+5 ja nyt tasan 3 viikkoa alkionsiirrosta (PP21 ja onkohan sitten dpo26 tjsp)

Liitteet

• 20260709_091052.jpg
    20260709_091052.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 20
Täällä myös sivusta seuraan keskusteluja. Valitettavasti täälläkin tuollaiset ohuet viivat testiviivan kohdalla on merkinnyt kesken menevää raskautta.. 😓

Takaisin