Maaliskuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

Meille siirrettiin 5-päiväinen mosaikismialkio dpo4. Dpot oon laskenut siitä pitäen alkion iän mukaan.

Testasin ekan kerran dpo10 rfsu-earlylla, dpo11 samalla+pregcheck (mutta mokasin rfsun niin siitä ei kuvaa), dpo 12 molemmat ja dpo 13 molemmat plus digi. Ihmettelin viivojen vahvuutta dpo10 niin ajattelin että siinä ehkä jälkiä 11.pvää aiemmin pistetystä Ovitrellesta mutta ilmeisesti ei, kun niin hyvin lähtenyt vahvistumaan😍

P.s en ymmärrä mun valokuvaeditoria kun en saa vaihdettua kuvien paikkoja ja rfsu meni nyt alhaalta ylös pc ylhäältä alas mut kuvissa dpot😅

Liitteet

• lv_0_20260626091456.png
    lv_0_20260626091456.png
    1.5 MB · Katsottu: 40
  • 20260626_083604.jpg
    20260626_083604.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 37
  • lv_0_20260626090646.jpg
    lv_0_20260626090646.jpg
    204.3 KB · Katsottu: 36
Tein ensimmäisen testin dpo 10 päivällä, ja viiva oli samanlainen kuin tuossa dpo 11 testissä. Niin selvä plussa ei-herkkään testiin noilla päivillä yllätti täysin 🤩

Liitteet

• Dpo11.png
    Dpo11.png
    2.8 MB · Katsottu: 58
Tein ensimmäisen testin dpo 10 päivällä, ja viiva oli samanlainen kuin tuossa dpo 11 testissä. Niin selvä plussa ei-herkkään testiin noilla päivillä yllätti täysin 🤩
Vauuuuu onpa vahvat viivat jo!!!😍😍😍

Vähän oon täällä mietiskellyt vahvistuuko viivat varmasti mutta kyllä ne taitaa. Ja onhan ne onneks oikeesti viikon edellä aiempien raskauksien viivoja. Ei vielä tasavahvat mutta tuntuu että ei oo se kovin kaukana😍 dpo15 alkion iän mukaan tänään eli 4+1.

Liitteet

• 20260628_103351.jpg
    20260628_103351.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 30
Maltoin yhden päivän testaamatta ja toivoin selkeämpää vahvistumista mutta ei ainakaan ole heikentynyt🤔 ylihuomenna virallinen testipäivä! Jäljellä 2 kpl pregcheckejä, 1 kpl rfsu early ja 1 kpl viikkodigejä, ne aion käyttää mutta sitten yritän hillitä itseni😅 tänään dpo17 / 4+3. (Yritän muistaa laitella nämä dpot kun tiedän että itsekin etsin vanhoja ketjuja verratakseni omia viivojani ja turhauttaa jos ei tiedä miltä päivältä tulos on😅)

Liitteet

• 20260630_062627.jpg
    20260630_062627.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 33
@Trieste mun silmään on hyvin vahvistunut tuo dpo 17! Tuli muuten mieleen, että mulla ainakin viime raskaudessa se rfsu early näytti todella hailakkaa viivaa kun pc ei-herkässä testissä oli jo vahva viiva. Eli ei kannata pelästyä jos viivat ei ole vertailtavissa. Olin sillon aivan hämmentynyt kun mun logiikan mukaan herkkään testiin tulisi aiemmin vahvempi viiva.

Päätin etten enää käytä niitä testejä, no tässä raskaudessa ostin kuitenkin ekana sellasen ja kun tein sen dpo 10 aamulla niin se testialue ei lähtenytkään kastumaan ja ehdin kaataa pissan pois. Se taisi olla hyvä huomautus sille ettei mun pitänyt tehdä niitä testejä 😅 Malttamattomana tein sitten samana päivänä pc ei-herkän testin iltapäivällä ja selvä plussa tuli!

@Valina_ onpa jännä! Oon kuullut samaa että joillain noi toimii noin päin. Mulla kyllä näytti silloin dpo10 rfsu early yllättävän selkeää viivaa. Sillä en olekaan nyt moneen päivään kuitenkaan testannut kun kalliimpia ja luotan kyllä myös itsekin tuohon pregcheckiin jotenkin seurannassa enemmän, se rfsu myös kuivuessaan haalistuu ihan älyttömästi, jotenkin tiivistyy sellaiseksi kapeaksi viivaksi (ainakin mulla).
Kovasti tässä arvuuttelen että tekisikö tuon digin torstaina virallisena testipäivänä (4+5) vai perjantaina (4+6) jolloin tasan viikko siitä kun näytti 2-3 vai vasta vähän myöhemmin, kun useimmilla on tainnut tulla se 3+ jossain 5+jotain viikoilla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tää testimania on kyl kaamee. Pitäisi varmaan mahd pian ne tuhlata nyt vaan pois, muistan aiemmistakin että kun sai sen 3+ ja vahvat viivat ja lopetti niin sitten jotenkin aikakin kului nopeammin kun ei niin usein miettinyt raskautta. Niissä aiemmissa sillä testailulla oli toki vähän erilainen merkitys, kun ne niin hitaasti tummeni ja tiesin että jos se translokaatiokortti napsahtanut niin todennäköisesti näin kävisi. Sai jotenkin vähän varautua siihen etukäteen jo ennen ultraa. Tosin kakkosraskaudessa kyllä antoi väärää toivoa kun ekaa nopeammin tummeni, mutta siltikin toki hieman myöhässä. Se vain tietenkin voi olla kyseessä silloinkin kun kaikki menee hyvin, mutta meidän kohdalla ei valitettavasti ollut siitä kyse vaan ennusti keskenmenoa.

Tässä raskaudessa on siis testattu alkio ettei translokaatiota ole, mutta silti ei aivan normaali ollut, vaan mosaikistinen. Pienempi mahdollisuus kiinnittyä ja jatkua alkuraskaus. Siksi noiden viivojen vahvistuminen nyt oikeessa aikataulussa on tuonut kyllä tosi paljon helpotusta - vaikka jälleen, eihän se myöskään lupaa hyvää lopputulosta.

Laitan nyt tännekkin niin voidaan seurata porukalla, syteen tai saveen...
Mulla on nyt piinapäivä 7, eli viikko alkion siirrosta. Olisikohan se nyt sitten dpo 12? 5 päivän ikäinen AA siirrettiin. Ei tietoa vielä saatiinko pakastimeen yhtäkää...

Tänään tein testin, kun miestäkin jännittää nii paljon että hän oikein pyysi, että voitaisko alkaa jo testaileen. Haalea plussa sieltä sitten tuli näkyviin!

Saas nähdä miten homma alkaa kehittymään, vahvistuuko viiva vai meneekö kesken. Jotenki yrittää tässä olla optimistinen ku tilastojen mukaan on minun iköisellä 25 % mahdollisuus saada alkionsiirrosta vauva syliin... 😅
Alavatsa vähän kipeä, nokka tukossa. Ihan ku olis joku räkäklimppi kurkussa... Kaupungilla kun kävin eilen nii haistoi viemärin vähän joka paikassa.
Eilen loppui tissituntemukset nii olin iha varma että ei oo kiinnittynyt.

Liitteet

• IMG-20260630-WA0001.jpeg
    IMG-20260630-WA0001.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 30
Miksi en ole koskaan osannut laskea tai ymmärtänyt näitä dpo-lukuja?
Ite lasken silleen, että ovulaatiopäivä, eli seuraava päivä postitiivisesta ovulaatiotestistä, on DPO 0. Tällöin kaksi päivää ovisplussasta on Days Post Ovulation 1. Ja siitä se päivä kerrallaan kasvaa. Tuntuvat netissä olevan sitä mieltä, että 10 päivää ovulaatiosta voi raskaustestin saada positiiviseksi kun niillä main tapahtuu se kiinnittyminen. Ja niin se tais aika monella meistäkin olla. On tietenkin yksilöllistä, ja toisilla näkyy myöhemmin, vaikka raskaus on ihan täysin normaali ja alkiolla kaikki hyvin.

Saa ja pitää korjata jos oon idiootti ja sanon väärin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ite lasken silleen, että ovulaatiopäivä, eli seuraava päivä postitiivisesta ovulaatiotestistä, on DPO 0. Tällöin kaksi päivää ovisplussasta on Days Post Ovulation 1. Ja siitä se päivä kerrallaan kasvaa. Tuntuvat netissä olevan sitä mieltä, että 10 päivää ovulaatiosta voi raskaustestin saada positiiviseksi kun niillä main tapahtuu se kiinnittyminen. Ja niin se tais aika monella meistäkin olla. On tietenkin yksilöllistä, ja toisilla näkyy myöhemmin, vaikka raskaus on ihan täysin normaali ja alkiolla kaikki hyvin.

Saa ja pitää korjata jos oon idiootti ja sanon väärin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Just tälleen @Ruskalapsi ! Ja sit jos lapsettomuushoidoissa olevat puhuu niin saattaa käyttää PP1 PP2 jne, nää ymmärtääkseni on piinapäiviä? Mä en oo ihan varma. Mutta ne alkaa siitä alkionsiirrosta eli on voitu siirtää vaikka 5 päiväinen alkio ja siitä seuraava päivä onkin PP1 mutta dpo6 (alkion iän mukaan).

Mulle siirrettiin 4 päivää ovulaation jälkeen eli dpo4 5-päiväinen niin on nyt ihan sekaisin itsekin näistämiten pitäisi laskea, oman kierron vai alkion iän mukaan, oon laskenut alkion😅

Just tälleen @Ruskalapsi ! Ja sit jos lapsettomuushoidoissa olevat puhuu niin saattaa käyttää PP1 PP2 jne, nää ymmärtääkseni on piinapäiviä? Mä en oo ihan varma. Mutta ne alkaa siitä alkionsiirrosta eli on voitu siirtää vaikka 5 päiväinen alkio ja siitä seuraava päivä onkin PP1 mutta dpo6 (alkion iän :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mukaan).

Mulle siirrettiin 4 päivää ovulaation jälkeen eli dpo4 5-päiväinen niin on nyt ihan sekaisin itsekin näistämiten pitäisi laskea, oman kierron vai alkion iän mukaan, oon laskenut alkion
Mie oon miettyny mikä tuo PP on! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Joku Post Punktio vai mikä hitto...

Mie oon miettyny mikä tuo PP on! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Joku Post Punktio vai mikä hitto...
Mäkään en ole siis ihan satavarma, kukaan ei oo mulle koskaan selittänyt mutta joku jossain postauksessa puhui piinapäivä1 jne niin olisiko se😅 kun enkuksi tuota termiä käyttämällä ei esim löydy googlesta mitään, dpo:ta taas käyttävät. Ois mielenkiintoista kuulla miten tuo on saanut alkunsa ja onko oikeesti kuitenkin joku post-jotain. Siitä siirrosta se kuitenkin alkaa ymmärtääkseni🤔

Tein mun viimeisen rfsu earlyn, ei ihan samanvahvuiset mutta tosi lähelle! Dpo18/PP13

Liitteet

• 20260701_083408.jpg
    20260701_083408.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 12
  • lv_0_20260701084805.jpg
    lv_0_20260701084805.jpg
    247.4 KB · Katsottu: 13
Ehkä mää uskallan pikku hiljaa siirtyä tänne. Tänään ilmeisesti dpo 11 ekat plussat saatu dpo 9 ja vahvistuu pikku hiljaa🤩
IMG_2110.jpeg

Takaisin