Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vauuuuu onpa vahvat viivat jo!!!Tein ensimmäisen testin dpo 10 päivällä, ja viiva oli samanlainen kuin tuossa dpo 11 testissä. Niin selvä plussa ei-herkkään testiin noilla päivillä yllätti täysin![]()
Tää testimania on kyl kaamee. Pitäisi varmaan mahd pian ne tuhlata nyt vaan pois, muistan aiemmistakin että kun sai sen 3+ ja vahvat viivat ja lopetti niin sitten jotenkin aikakin kului nopeammin kun ei niin usein miettinyt raskautta. Niissä aiemmissa sillä testailulla oli toki vähän erilainen merkitys, kun ne niin hitaasti tummeni ja tiesin että jos se translokaatiokortti napsahtanut niin todennäköisesti näin kävisi. Sai jotenkin vähän varautua siihen etukäteen jo ennen ultraa. Tosin kakkosraskaudessa kyllä antoi väärää toivoa kun ekaa nopeammin tummeni, mutta siltikin toki hieman myöhässä. Se vain tietenkin voi olla kyseessä silloinkin kun kaikki menee hyvin, mutta meidän kohdalla ei valitettavasti ollut siitä kyse vaan ennusti keskenmenoa.No nyt pamautit kunnon aallonHei mitääh ihanaa, just toivoin plussa-aaltoa tuolla yleisessä keskustelussa ja sellaisen sainkaikilla näyttää hyvältä ja dpo:ihin sopivilta viivat, tervetuloa maaliskuisiin, onnittelut ja vahvistumista viivoille
@Sukkula @Vapaalaskija ja @lottetti
![]()
Ite lasken silleen, että ovulaatiopäivä, eli seuraava päivä postitiivisesta ovulaatiotestistä, on DPO 0. Tällöin kaksi päivää ovisplussasta on Days Post Ovulation 1. Ja siitä se päivä kerrallaan kasvaa. Tuntuvat netissä olevan sitä mieltä, että 10 päivää ovulaatiosta voi raskaustestin saada positiiviseksi kun niillä main tapahtuu se kiinnittyminen. Ja niin se tais aika monella meistäkin olla. On tietenkin yksilöllistä, ja toisilla näkyy myöhemmin, vaikka raskaus on ihan täysin normaali ja alkiolla kaikki hyvin.Miksi en ole koskaan osannut laskea tai ymmärtänyt näitä dpo-lukuja?

Just tälleen @Ruskalapsi ! Ja sit jos lapsettomuushoidoissa olevat puhuu niin saattaa käyttää PP1 PP2 jne, nää ymmärtääkseni on piinapäiviä? Mä en oo ihan varma. Mutta ne alkaa siitä alkionsiirrosta eli on voitu siirtää vaikka 5 päiväinen alkio ja siitä seuraava päivä onkin PP1 mutta dpo6 (alkion iän mukaan).Ite lasken silleen, että ovulaatiopäivä, eli seuraava päivä postitiivisesta ovulaatiotestistä, on DPO 0. Tällöin kaksi päivää ovisplussasta on Days Post Ovulation 1. Ja siitä se päivä kerrallaan kasvaa. Tuntuvat netissä olevan sitä mieltä, että 10 päivää ovulaatiosta voi raskaustestin saada positiiviseksi kun niillä main tapahtuu se kiinnittyminen. Ja niin se tais aika monella meistäkin olla. On tietenkin yksilöllistä, ja toisilla näkyy myöhemmin, vaikka raskaus on ihan täysin normaali ja alkiolla kaikki hyvin.
Saa ja pitää korjata jos oon idiootti ja sanon väärin![]()
Mie oon miettyny mikä tuo PP on!Just tälleen @Ruskalapsi ! Ja sit jos lapsettomuushoidoissa olevat puhuu niin saattaa käyttää PP1 PP2 jne, nää ymmärtääkseni on piinapäiviä? Mä en oo ihan varma. Mutta ne alkaa siitä alkionsiirrosta eli on voitu siirtää vaikka 5 päiväinen alkio ja siitä seuraava päivä onkin PP1 mutta dpo6 (alkion iänmukaan).
Mulle siirrettiin 4 päivää ovulaation jälkeen eli dpo4 5-päiväinen niin on nyt ihan sekaisin itsekin näistämiten pitäisi laskea, oman kierron vai alkion iän mukaan, oon laskenut alkion
Joku Post Punktio vai mikä hitto...Mäkään en ole siis ihan satavarma, kukaan ei oo mulle koskaan selittänyt mutta joku jossain postauksessa puhui piinapäivä1 jne niin olisiko seMie oon miettyny mikä tuo PP on!Joku Post Punktio vai mikä hitto...