Maaliskuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?
 
Meille siirrettiin 5-päiväinen mosaikismialkio dpo4. Dpot oon laskenut siitä pitäen alkion iän mukaan.

Testasin ekan kerran dpo10 rfsu-earlylla, dpo11 samalla+pregcheck (mutta mokasin rfsun niin siitä ei kuvaa), dpo 12 molemmat ja dpo 13 molemmat plus digi. Ihmettelin viivojen vahvuutta dpo10 niin ajattelin että siinä ehkä jälkiä 11.pvää aiemmin pistetystä Ovitrellesta mutta ilmeisesti ei, kun niin hyvin lähtenyt vahvistumaan😍

P.s en ymmärrä mun valokuvaeditoria kun en saa vaihdettua kuvien paikkoja ja rfsu meni nyt alhaalta ylös pc ylhäältä alas mut kuvissa dpot😅
 

Liitteet

  • lv_0_20260626091456.png
    lv_0_20260626091456.png
    1.5 MB · Katsottu: 19
  • 20260626_083604.jpg
    20260626_083604.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 19
  • lv_0_20260626090646.jpg
    lv_0_20260626090646.jpg
    204.3 KB · Katsottu: 18
Tein ensimmäisen testin dpo 10 päivällä, ja viiva oli samanlainen kuin tuossa dpo 11 testissä. Niin selvä plussa ei-herkkään testiin noilla päivillä yllätti täysin 🤩
 

Liitteet

  • Dpo11.png
    Dpo11.png
    2.8 MB · Katsottu: 25
Vähän oon täällä mietiskellyt vahvistuuko viivat varmasti mutta kyllä ne taitaa. Ja onhan ne onneks oikeesti viikon edellä aiempien raskauksien viivoja. Ei vielä tasavahvat mutta tuntuu että ei oo se kovin kaukana😍 dpo15 alkion iän mukaan tänään eli 4+1.
 

Liitteet

  • 20260628_103351.jpg
    20260628_103351.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 6
Takaisin
Top