Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle nää näkyy vierekkäin. Tuo missä punaista kynsilakkaa näyttää vahvemmalta (ehkä märempi?), onko se kumpi?Ylempi 4+3, alempi 4+5. Ja nyt tietenkin stressailen, kun ei vahvistu. Ehkä järkevintä lopettaa testailu ja odotella miten käy![]()
Se on aiempi testi.Mulle nää näkyy vierekkäin. Tuo missä punaista kynsilakkaa näyttää vahvemmalta (ehkä märempi?), onko se kumpi?
Hmm, no paras varmaan odotella ainakin pari päivää ja tehdä uusi, niin moni asia virtsan vahvuudesta itse testeihin voi vaikuttaa noihin vahvuuksiin että varmuudella ei voi mitään päätellä. Toivottavasti lähtisi nyt kunnolla vahvistumaanSe on aiempi testi.
tai jos maltat olla testaamatta niin sekin toki vaihtoehto!Se on ihan totta, että eipä niistä suoraltaan voi päätellä eteneekö raskaus normaalisti vai ei. Paras tosiaan olisi olla testaamatta, ajallaan sitten joka tapauksessa selviää mihin mennäänHmm, no paras varmaan odotella ainakin pari päivää ja tehdä uusi, niin moni asia virtsan vahvuudesta itse testeihin voi vaikuttaa noihin vahvuuksiin että varmuudella ei voi mitään päätellä. Toivottavasti lähtisi nyt kunnolla vahvistumaantai jos maltat olla testaamatta niin sekin toki vaihtoehto!