Eihän se aamulla tehty RFSU viikkotesti toiminut. Ei lähtenyt molemmat liuskat sisällä kastumaan ollenkaan, vaan testi piti purkaa atomeiksi ja uittaa toinen liuska pelkästään pissassa. Päällä olleet kovamuoviset kalvot heijasti myös niin kovin, että ne piti poistaa. Laitoin palautetta testistä valmistajalle, kun testi toimii toistamiseen yhtä huonosti.
Mutta ylärivi vasemmalta hedelmöittymisestä 1vko ja keskellä 3vkoa ja alarivi vasemmalta 2vkoa ja keskellä 4vkoa. Kaikissa näkyy livenä haaleakin viiva. Muuten ihan tosi haileita viivoja näissä 25 herkkyyksissä verrattuna niihin 10 liuskoihin, mitä olen tehnyt. Oon ihan paineessa, kun en tiedä onko kohdussa oikealla paikalla elämää.
Mutta ylärivi vasemmalta hedelmöittymisestä 1vko ja keskellä 3vkoa ja alarivi vasemmalta 2vkoa ja keskellä 4vkoa. Kaikissa näkyy livenä haaleakin viiva. Muuten ihan tosi haileita viivoja näissä 25 herkkyyksissä verrattuna niihin 10 liuskoihin, mitä olen tehnyt. Oon ihan paineessa, kun en tiedä onko kohdussa oikealla paikalla elämää.