Maaliskuisten plussatestien kuvia

Eihän se aamulla tehty RFSU viikkotesti toiminut. Ei lähtenyt molemmat liuskat sisällä kastumaan ollenkaan, vaan testi piti purkaa atomeiksi ja uittaa toinen liuska pelkästään pissassa. Päällä olleet kovamuoviset kalvot heijasti myös niin kovin, että ne piti poistaa. Laitoin palautetta testistä valmistajalle, kun testi toimii toistamiseen yhtä huonosti.

Mutta ylärivi vasemmalta hedelmöittymisestä 1vko ja keskellä 3vkoa ja alarivi vasemmalta 2vkoa ja keskellä 4vkoa. Kaikissa näkyy livenä haaleakin viiva. Muuten ihan tosi haileita viivoja näissä 25 herkkyyksissä verrattuna niihin 10 liuskoihin, mitä olen tehnyt. Oon ihan paineessa, kun en tiedä onko kohdussa oikealla paikalla elämää.

Liitteet

• IMG20260716121708.jpg
    IMG20260716121708.jpg
    648.5 KB · Katsottu: 16
Toisessa kuvassa kaikki testit toisessa eka ja haalein (eka oikealta). Se tehty 4+1 aamulla ja olin tosi epävarma. Mies ja ystävä kuitenkin vakuuttivat, että on se plussa. 4+4 illalla keskimmäinen, joka vahvisti itselle, että kyllä se vain on plussa. Vikan 4+5 aamulla tein ihan mielenkiinnosta, onko kuinka tummempi.
1000023853.jpg1000023785.jpg

Liitteet

• 1000023853.jpg
    1000023853.jpg
    307.2 KB · Katsottu: 8
Ruskalapsi:

Tuo viikkoviivainen testi on aika erikoinen. Tein huvikseni nyt menneellä viikolla vielä viimeisen kerran sen ja olen nyt rv11. Missään kohtaa 3 ja 4 ei vahvistunut. Edelleen ne ihan haaleat. 1 ja 2 muuttuu ajan kuluessa vahvemmaksi, mutta ei tasavahvoiksi. Pakko oli testata useasti viikkojen edetessä, kun kyseisestä testistä sanottu että kolmonen ja nelonen ei muuta kerro kuin että ne viikot täynnä (haaleina). Dopplerilla sykkeet kuuluu hyvin ja ultrassa kaikki ok. 🤗

Mä tein äsken Clearbluen viikkodigin, ja tuloksena 2-3. Punktiosta laskettuna mulla on kuitenkin nyt jo viikot 6+5 menossa, joten olisin kovasti halunnut nähdä tuloksen 3+... Millä päivillä te ootte sitä saanut, tai onko täällä ketään toista kenen HCG nousee hitaasti?

Mun HCG:tä on verikokeella tässä menneinä viikkoina seurattu, ja torstaina se oli 1220. Clearbluen viikkodigin 3+ raja taitaa olla 2000, joten se on ihan siinä ja tässä olisiko torstaista miten noussut. Periaatteessa HCG:n pitäisi lähes kaksinkertaistua 48-72 tunnissa. On kyllä niin kuumottavia nämä alun viikot, että onko tämä nyt normaali raskaus vai mikä :crying-face:

Takaisin