Maaliskuisten plussatestien kuvia

Täältä myös hiljaa hipsutellen mukaan, varovaista toiveikkuutta elätellen. Taustalla PCOS ja 7 vuoden lapsettomuus (josta yksi vuosi käytettiin ehkäisyä lihavuusleikkauksen vuoksi, ja "uutta" yritystä kierukan poiston jälkeen takana 11 kuukautta). Nyt täysin spontaanisti ja odottamatta ensimmäistä kertaa IKINÄ sain haamujen haamun testiin maanantaina 21.7. ja sen jälkeen onkin ollut kunnon testipsykoosit tulilla - on huolettanut, että viivat on liian hailakoita muihin verrattuna ja pelkään koko ajan kemiallista.

Nyt siis arviolta DPO18-20 (just tässä kierrossa en ensimmäistä kertaa vuoteen tikuttanut ovista, kun haluttiin pitää kesätauko, mutta tästä aikaikkunasta ei voi olla monen päivän heittoa ihan jo ajoituksen takia) eli n. 4+6. Mulla on kierrossakin pientä heittoa, joten varma en ole.

Kuvassa oikea alanurkka on tältä aamulta ja siitä taaksepäin edellisiltä päiviltä. Vaikka viivat on olleet haaleita, niin ainakin ne vahvistuu. Päivä kerrallaan.

1000022032.jpg

Täälläkin melko tuore plussa! Testit vahvistuu aika tasaisesti ja alkaa olla jo luottavainen mieli sen suhteen että ehkä testien kanssa vois vähän jo hengähtää :D Digin kyllä haluisin vielä tehdä ja sillä varmistaa että kaikki niinkun pitääkin.IMG_20250728_001549.jpg

Tänään aamulla tein raskaustestin. Ihan vaan varmuuden vuoksi, koska lainalapsella on tänään neuvola. Jos testi jostain ihmeen syystä olisikin positiivinen, niin voisin ehkä varata suoraan neuvolatätiltä ajan itselleni eikä tarttisi soittaa. Väsymyksen oon pistänyt helteen piikkiin ja viikon ajan lievästi aristavat rinnat oon selittäny ittelleni sillä, etten oo käyttäny helteellä rintsikoita. Pienen pieni aavistus oli, mutta silti yllätyin kun testiin piirtyi välittömästi yhden sijasta kaksi vahvaa viivaa.

20250728_052402.jpg

Pakko päivittää, tänään testiviiva oli taas ehkä aavistuksen tummempi, ja digitesti näytti 2-3 viikkoa. Voi, mä niin toivon, että tää onnistuu. 🥺 Hirveästi ahdistun vaan tuosta viivan vahvuudesta edelleen, kun tuntuu, että kaikki muut maailman ihmiset saa leffaviivoja tässä kohtaa. 😅

1000022105.jpg

Pakko päivittää, tänään testiviiva oli taas ehkä aavistuksen tummempi, ja digitesti näytti 2-3 viikkoa. Voi, mä niin toivon, että tää onnistuu. 🥺 Hirveästi ahdistun vaan tuosta viivan vahvuudesta edelleen, kun tuntuu, että kaikki muut maailman ihmiset saa leffaviivoja tässä kohtaa. 😅

View attachment 146582

Mä oon myöhäinen testaaja, testasin vasta rv5(?) Ensimmäisen raskaustestin, silloin tuli suoraan leffaviivat. Kesäkuisesta testasin 3pvä menkkojen myöhästymisen jälkeen ja hyvä kun tuli edes viivaa. Siinä viikon ajan testailin, kunnes viivat oki tasavahvoja. Kaikkihan ei välttämättä niitä "leffaviivoja" saa, vaikka kuinka testaisi 😉

Mä en malttanut olla testaamatta kun oli toinen pc vielä käyttämättä..
Ainakin himpun verran lisäsi mielenrauhaa ku näyttäisi vahvistuneen vieläkin siitä ekasta 😍
Tänään siis 5+2. Nyt mun testailut jää tähän.

Liitteet

• IMG_20250729_091106_edit_775132645420739.jpg
    IMG_20250729_091106_edit_775132645420739.jpg
    180.1 KB · Katsottu: 10
Laitetaan nyt tänäänkin, niin kasvatellaan samalla viestimäärää - ei nämä mun testit ainakaan huonompaan suuntaan mene, ehkä taas aavistuksen tummunut. ❤️ Nyt siis paras arvaus DPO22-24.

Tiesin stressaavani näistä testeistä jos mä ikinä tulen raskaaksi, mutta nyt kun oon vertaillut toisten testeihin ja kahlannut somea läpi, niin tämähän tuntuu ihan joltain rakettitieteeltä kun ylitulkitsee, vertailee ja koittaa viivan vahvuudesta päätellä jotain. Vaikka ei pitäis tehdä niin. Kohta mä kyllä oikeasti lopetan ja koitan rauhoittua, ajatella kaiken olevan yksilöllistä ja malttaa mieleni sinne varhaisultraan. 🫣

1000022347.jpg

Tänään ne tasavahvat viivat tuli, ja toi hetkellistä mielenrauhaa. Raskausoireet on kuitenkin yhtäkkiä hävinneet, ja vaikka tiedän sen voivan olla ihan normaalia, niin hyvä etten itkua väännä täällä. 😭 Ajattelin lopettaa testaamisen tähän, mutta pelko viivojen haalistumisesta ja raskauden menettämisestä on niin kova, että en taida pystyä.

Digitestin taidan tehdä viimeistään maanantaina ja katsoa, tulisiko +3.

1000022529.jpg

Tänään ne tasavahvat viivat tuli, ja toi hetkellistä mielenrauhaa. Raskausoireet on kuitenkin yhtäkkiä hävinneet, ja vaikka tiedän sen voivan olla ihan normaalia, niin hyvä etten itkua väännä täällä. 😭 Ajattelin lopettaa testaamisen tähän, mutta pelko viivojen haalistumisesta ja raskauden menettämisestä on niin kova, että en taida pystyä.

Digitestin taidan tehdä viimeistään maanantaina ja katsoa, tulisiko +3.

View attachment 146714

Testaa vaikka 2 päivän päästä, jos oireet ei oo palannut. Ihan hyvin voi olla parikin päivää normaalia oloa ja sit yks kaks taa iskee oireet. Tai sit ei kaikille tuu ne niin voimakkaina.

Testaa vaikka 2 päivän päästä, jos oireet ei oo palannut. Ihan hyvin voi olla parikin päivää normaalia oloa ja sit yks kaks taa iskee oireet. Tai sit ei kaikille tuu ne niin voimakkaina.

Jep, ja tää on jännä miten pää toimii + että vaikka tiedän että tämä voi olla ihan asiaan kuuluvaa ja ihan kaikki sanoo samaa, niin tieto tai toisten kokemukset ei rauhoita yhtään. 😅 Mä käyn niin kierroksilla koko ajan, että mä en ole pystynyt käytännössä yhtään iloitsemaan tästä, kun menettämisen pelko on aivan massiivinen.

Jep, ja tää on jännä miten pää toimii + että vaikka tiedän että tämä voi olla ihan asiaan kuuluvaa ja ihan kaikki sanoo samaa, niin tieto tai toisten kokemukset ei rauhoita yhtään. 😅 Mä käyn niin kierroksilla koko ajan, että mä en ole pystynyt käytännössä yhtään iloitsemaan tästä, kun menettämisen pelko on aivan massiivinen.

Ymmärrän hyvin, mulla oli kans tosi iso pelko ja en oikein hakunnut uskoa raskauteen. Nyt kuitenkin ultran jälkeen todella rauhallinen ja luottavainen olo. Ultrassa todettiin kaiken olevan kuten pitääkin näillä viikoilla. Alkaa riskit keskenmenoon olla aika pienet.

Osaako kukaan sanoa paljonko hcg:n pitää olla, jotta digitestistä saa 3+?
Toi Viikunan linkkaama kuva on tosiaan Clearbluen ”virallinen” näkemys, mutta jostain artikkelista (jonka taisin aiemmin linkata johonkin tänne foorumillekin) luin, että iso osa saa 2-3 vielä tuota 2753:a korkeemmillakin arvoilla, vasta yli 4000 antaa varmasti 3+.

Toi Viikunan linkkaama kuva on tosiaan Clearbluen ”virallinen” näkemys, mutta jostain artikkelista (jonka taisin aiemmin linkata johonkin tänne foorumillekin) luin, että iso osa saa 2-3 vielä tuota 2753:a korkeemmillakin arvoilla, vasta yli 4000 antaa varmasti 3+.
Niinpä, kaikki kotitestit on tietyllä tapaa epätarkkoja ja suuntaa antavia. Virtsasta mitattuna hcg voi vaihdella monista syistä (runsas juominen, vuorokaudenaika jne). Ja jos vertaa esim. verestä mitattuun hcg-lukemaan, niin lähtökohtaisesti virtsasta mitattu jätättää aina, koska hcg erittyy ensin vereen ja siitä suodattuu viiveellä virtsaan. Eli jos esim. samana päivänä käy veritestissä ja tekee CB:n viikkodigin, niin tulokset voi olla ristiriidassa (esim. verestä mitattu hcg 3000 mutta CB ei vielä näytä 3+ viikkoja).

Muokattu viimeksi:
Takaisin