Maaliskuisten plussatestien kuvia

Minä myös saatan nyt uskaltautua täältä taustalta vakoilemasta myös postailemaan itse. 4+3 täällä tänään, olen testaillut useana päivänä (kuten kuvasta näkyy 😅), koska edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viikoilla 6+5-7+0, jonka vuoksi nyt tämä alkuaika jännittää aika paljon.

Pregcheckejä tehty joka aamu, onestepit vain joka toinen päivä.

Toivottavasti saisin (ja saisimme kaikki muutkin) pysyä täällä ryhmässä loppuun asti🤞🏻

Liitteet

• IMG20250717082329.jpg
    IMG20250717082329.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 52
Äh, onko nuo pc:n testit huonontuneet viimme vuosina? Kun tuntuu että ne nyt näyttää haaleammalta kuin rfsu, jonka oon muissa raskauksissa todennut huonoksi viivan vahvistujaksi 🤔
Alimmat testit tänään tehtyjä. Nyt vaan yritän malttaa mieleni enkä pariin päivään testaa, ehkä aikaisintaan sunnuntaina... 🙈 koska olo on hyvin raskautunut ollut nyt pari päivää, joten yritän siihen luottaa 🙏🏼

Liitteet

• 20250717_101159.jpg
    20250717_101159.jpg
    796.8 KB · Katsottu: 37
Hienosti piti tää mun ”testaan seuraavan kerran viikon päästä” 🤣

Edellisestä testistä siis kaksi päivää, mutta lämmöt oli niin laskusuuntaiset, että oli pakko varmistella tilannetta (vaikka tiedän, ettei niitä lämpöjä kannattaisi enää tuijotella). Viiva olikin yhtäkkiä tummunut tosi paljon 😅 Toki nyt sit rupesin stressaa, että onko liiankin tumma, onko joku vialla (muistan jonkun täällä joskus puhuneen, että liian tummat viivat olikin huono merkki) tai onko kaksoset tulossa. On se kumma, ettei koskaan voi olla tyytyväinen 😂

Liitteet

• IMG_4196.jpeg
    IMG_4196.jpeg
    654.1 KB · Katsottu: 50
Äh, onko nuo pc:n testit huonontuneet viimme vuosina? Kun tuntuu että ne nyt näyttää haaleammalta kuin rfsu, jonka oon muissa raskauksissa todennut huonoksi viivan vahvistujaksi 🤔
Alimmat testit tänään tehtyjä. Nyt vaan yritän malttaa mieleni enkä pariin päivään testaa, ehkä aikaisintaan sunnuntaina... 🙈 koska olo on hyvin raskautunut ollut nyt pari päivää, joten yritän siihen luottaa 🙏🏼
No mulla oli just PC, jonka nopealta vaikuttavaa tummumista ihmettelin äskeisessä viestissä, että sen perusteella ne kyllä tummuu. Mutta jos ne onkin silleen huonontuneet, että niissä onkin kauheesti vaihtelua, osa näyttää tosi herkästi ja osa ei lainkaan 🤷‍♀️

Varmaan hyvä ajatus, ettei hetkeen testaile, rfsu näyttää kuitenkin tummuvan 😊 Pitää itsekin koittaa nyt rajoittaa tätä testailua 🙈

Herkästi nämä testailut aiheuttaa vaan turhaa päänvaivaa, silti ei malta olla testailematta 🙈
Mies ei ymmärrä tälläistä rahan tuhlausta, mutta... 🙈 kerrankos sitä ollaan alkuraskaudessa ja tuijotellaan viivoja 🥹 ei voi tietää jääkö nämä elämän viimmeisiksi tupla viivoiksi 🥹

Hienosti piti tää mun ”testaan seuraavan kerran viikon päästä” 🤣

Edellisestä testistä siis kaksi päivää, mutta lämmöt oli niin laskusuuntaiset, että oli pakko varmistella tilannetta (vaikka tiedän, ettei niitä lämpöjä kannattaisi enää tuijotella). Viiva olikin yhtäkkiä tummunut tosi paljon 😅 Toki nyt sit rupesin stressaa, että onko liiankin tumma, onko joku vialla (muistan jonkun täällä joskus puhuneen, että liian tummat viivat olikin huono merkki) tai onko kaksoset tulossa. On se kumma, ettei koskaan voi olla tyytyväinen 😂

Ja noista pc testeistä, niin aika monella näyttää just (mullakin 2019 raskaudessa) että ensin aika haaleaa ja heikkoa tummumista ja sit yhtäkkiä melkein leffaviivat 🤔 oon tässä penkonut nettiä ja omia vanhoja kuvia edellisten raskauksien testeistä 😅

Päivän digitesti, dpo14 - vai uskaltaisko sitä jo sanoa 4+3? Kyllähän tuo teksti mieltä rauhoittaa mutta siinä ei ärsyttävästi ole mitään tulkittavaa 😅 Ostin kyllä setin pregcheckin liuskoja ja haluun niillä seurata vahvistumista, mutta oon lähössä reissuun niin halusin tehä tän tilaa vievän puikon pois kuleksimasta. Liuskat mahtuu mukaan huomaamattomammin.

Liitteet

• 20250719_092032.jpg
    20250719_092032.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 12
Nyt on testailtu viikko, ja ihan kivasti on vahvistuneet viivat, eiköhän tämä olisi nyt vika hetkeen (sopivasti loppui myös testit tänään). Dpo 18 ja 4+5.

Seuraavaksi ajattelin testata vasta digitestillä joskus reilun viikon päästä, jos saisi sen 3+ viikkoa näkyviin 😊

Liitteet

• IMG20250719094647.jpg
    IMG20250719094647.jpg
    417.3 KB · Katsottu: 12
Mä en malttanut jättää kuin yhden päivän väliin testaamatta 🙈 alimmat tänään, tällä kertaa pc näyttää vahvistuneen, rfsu on jotenkin kummallinen kun ylhäältä viiva tummempi ja keskeltä molemmat viivat haaleempia 🤔😅 tänään ovis tuntemusten mukaan pitäisi olla 4+6, mutta olisko vähemmän, kun muista raskauksista oon kyllä saanut näillä viikoilla jo tasavahvat 🤔😪

Liitteet

• 20250719_111509.jpg
    20250719_111509.jpg
    1 MB · Katsottu: 36
Pakkomielteisenä oli pakko tehdä vielä illalla testit 🙈 Oireet ollut tänään niin vahvat että ajattelin että kyllä pitäisi tummemmat viivat jo saada, ja oli viivat tummuneet aamuisesta testaamisesta ❤️
Nyt yritän rauhoittua, ja mieluusti vaikka lopettaa testailut tähän 🙈😅 (varmaan kyllä haen vielä yhdet testit, koska tahtoisin ne tasavahvat leffaviivat ❤️🙈)

Liitteet

• 20250719_230601.jpg
    20250719_230601.jpg
    382.7 KB · Katsottu: 32
  • 20250719_230829.jpg
    20250719_230829.jpg
    555.8 KB · Katsottu: 33
@Kuuttituutti , valtavasti onnitteluja ja tarrasukkia sinne pikkuiselle hippuselle! ❤️ En ole koskaan kirjoittanut tälle foorumille yhtään viestiä, mutta lueskellut useita ketjuja vuodesta -22 alkaen, jolloin oman esikoisen yritys alkoi (nyt odotan kiitollisena maaliskuista kuopusta). Muistan seuranneeni teidän matkaanne ja toivoneeni teillekin onnistumista monta kertaa 🌈. Olen niin vilpittömän onnellinen puolestanne, että piti tehdä poikkeus ja avata sanainen arkkuni 😊

Testasin äsken, saadakseni lohtua, koska tänään ollut oireeton päivä, ei edes muina päivinä tutuksi tullutta etovaa oloa, ja alavatsalla jomottaa menkkamaisesti, voisi olla kasvukipuja, mutta tämä oireettomuus nyt huolettaa. Aikalailla menetin toivoni kun tämän päivän testi näyttäis haalistuneen toissapäivästä 😪💔

Liitteet

• 20250721_213814.jpg
    20250721_213814.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 80
@marsupilami hurjasti tsemppiä huolen kanssa ❤️ onhan tää alku ja testaaminen sellaista tunteiden vuoristorataa.

@Viikuna91 ja @Dayswithrainbows kiitos ihanista tsemppiviesteistä ❤️ tuntuu jotenkin hassulta, että joku muistaa mut vielä aikojen alusta, kun viime aikoina enemmän tuolla salaisella puolella oon kirjoitellut. Täähän on mun neljäs kesä foorumilla ja edelleen esikoinen toiveissa.

Apua, itkettää ja jännittää ja tärisyttää 😭❤️😍

Keskeytynyt keskenmeno rv17 noin vuosi sitten, pari kk sitten kemiallinen ja nyt noin 4+5 ja tämmöset viivat 😍😍

Voi että toivon että nyt saataisiin vauva syliin asti ❤️
Lapsettomuutta takana pitkään ja ikää tänä vuonna 40v 😔

Liitteet

• IMG_20250725_183144.jpg
    IMG_20250725_183144.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 30
Muokattu viimeksi:
Takaisin