Oii ihanaa!Uskaltaisko sitä varovasti liittyä mukaanPari testiä oon tehnyt ja nyt pitäis olla mahdollisesti viikko 4+3.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii ihanaa!Uskaltaisko sitä varovasti liittyä mukaanPari testiä oon tehnyt ja nyt pitäis olla mahdollisesti viikko 4+3.
![]()
Oi ihanaaUskaltaisko sitä varovasti liittyä mukaanPari testiä oon tehnyt ja nyt pitäis olla mahdollisesti viikko 4+3.
![]()
KiitosOi ihanaaOnnea!
No mulla oli just PC, jonka nopealta vaikuttavaa tummumista ihmettelin äskeisessä viestissä, että sen perusteella ne kyllä tummuu. Mutta jos ne onkin silleen huonontuneet, että niissä onkin kauheesti vaihtelua, osa näyttää tosi herkästi ja osa ei lainkaanÄh, onko nuo pc:n testit huonontuneet viimme vuosina? Kun tuntuu että ne nyt näyttää haaleammalta kuin rfsu, jonka oon muissa raskauksissa todennut huonoksi viivan vahvistujaksi
Alimmat testit tänään tehtyjä. Nyt vaan yritän malttaa mieleni enkä pariin päivään testaa, ehkä aikaisintaan sunnuntaina...koska olo on hyvin raskautunut ollut nyt pari päivää, joten yritän siihen luottaa
![]()
Hienosti piti tää mun ”testaan seuraavan kerran viikon päästä”
Edellisestä testistä siis kaksi päivää, mutta lämmöt oli niin laskusuuntaiset, että oli pakko varmistella tilannetta (vaikka tiedän, ettei niitä lämpöjä kannattaisi enää tuijotella). Viiva olikin yhtäkkiä tummunut tosi paljonToki nyt sit rupesin stressaa, että onko liiankin tumma, onko joku vialla (muistan jonkun täällä joskus puhuneen, että liian tummat viivat olikin huono merkki) tai onko kaksoset tulossa. On se kumma, ettei koskaan voi olla tyytyväinen
![]()
Täydestä sydämestä: lämpimästi onnea ja nyt jos koskaan niitä tarrasukkia teidän sitkeälle pikkuiselle!Varovaisesti kurkkaan mukaan. Viime maanantaina tuli haamujen esi-isä ja siitä on viivat mukavasti tummuneet. Kuvassa tän päivän testi dpo 16/17.