Kävin tänään vielä neuvolan kautta HCG-labroissa, tuli tuloksena 7329 U/I mikä on vissiin korkeahko näille viikoille? (normaalin yläraja 7340 jonkin taulukon mukaan)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin tänään vielä neuvolan kautta HCG-labroissa, tuli tuloksena 7329 U/I mikä on vissiin korkeahko näille viikoille? (normaalin yläraja 7340 jonkin taulukon mukaan)
Sulla on menossa kuudes raskausviikko eli on täysin normaali niille viikoille. Eli taulukoissa sulla on menossa rv 6 jossa normaalivaihtelu on 1 080 – 56 500 mIU/ml.Kävin tänään vielä neuvolan kautta HCG-labroissa, tuli tuloksena 7329 U/I mikä on vissiin korkeahko näille viikoille? (normaalin yläraja 7340 jonkin taulukon mukaan)
Sulla on menossa kuudes raskausviikko eli on täysin normaali niille viikoille. Eli taulukoissa sulla on menossa rv 6 jossa normaalivaihtelu on 1 080 – 56 500 mIU/ml.

Okei näiden perusteella on sitten siellä vaihtelun yläpäässä. On kuitenkin hyvä muistaa että jokaisella hcg nousu on yksilöllistä. Ei siis välttämättä kerro siitä että joku olisi hassusti tai että kyse olisi monikaista, vain ultra kertoo sen jälkimmäisen. Myöskin kyseessä on yksittäinen hcg arvo joka pelkästään sellaisenaan on vähä informatiivinen.View attachment 146109
Niissä taulukoissahan on viikot viimeisistä kuukautisista, eli mulla on viikko viisi, jolloin vaihteluväli on 18-7340. Lisäksi tossa liitekuvassa myös mulla on hedelmöityksestä se kolme viikkoa, eli siinäkin sama vaihteluväli. ChatGPT myös sanoo, että on korkea arvo mun viikoilleView attachment 146110
Niinhän se on. Mielenkiinnolla odotan torstaista ultraa, että mitä siellä näkyyOkei näiden perusteella on sitten siellä vaihtelun yläpäässä. On kuitenkin hyvä muistaa että jokaisella hcg nousu on yksilöllistä. Ei siis välttämättä kerro siitä että joku olisi hassusti tai että kyse olisi monikaista, vain ultra kertoo sen jälkimmäisen. Myöskin kyseessä on yksittäinen hcg arvo joka pelkästään sellaisenaan on vähä informatiivinen.
Noin pienillä viikolla monisikiöisessä raskaudessa toinen voi hyvinkin vielä piilotella, tämä omasta henkilökohtaisesta kokemuksesta :) mutta toivotaan että tulee selkeyttä!Niinhän se on. Mielenkiinnolla odotan torstaista ultraa, että mitä siellä näkyy
Huomenna testaan uudelleen digilläOotko testannut vielä uudestaan digillä vai ootatko varhaisultraa tms? Mä selvittelin noita viikkodigin vaatimia hcg-määriä edellisessä raskauksessa, niin se mitä se vaatii aina niihin viikkoihin oli aika korkeita verrattuna siihen, mikä on normaali hcg millekin viikoille. Tai siis kun hcg ilmeisesti vaihtelee yksilöllisesti aika isostikin, niin se viikkodigi ”vaatii” kuhunkin viikkoon aina keskiarvon yläpuolella olevia määriä. Viivat näyttää sulla kuitenkin tosi hyviltä![]()
Toivottavasti huomenna on jo 3+ ! Pään kylmänä pitäminen on kyllä alkuraskaudessa hankalaaHuomenna testaan uudelleen digilläAjattelin alun perin pitää pään kylmänä ja odottaa varhaisultraan, mutta niinhän tänään tarttui testi mukaan kaupasta
Kiitos myös rohkaisevista sanoista hcg suhteenEn ole niin perehtynyt noihin arvoihin. Vähän nyt jopa kaduttaa että menin ylipäätään testaamaan digillä koska, kuten sanoit, pc testit kumminkin menneet oikeaan suuntaan.
Voi hitsit! Pääsisitkö neuvolan kautta hcg-mittaukseen? Siinähän pitäisi käydä ainakin kahdesti, että näkee miten kehittyy; yksittäinen arvo ei kerro juuri mitään.Tänään tehty toinen digi ja edelleen 2-3 viikkoja näyttiAlkaa pessimismi kunnolla nostaa päätään tämän raskauden suhteen. Nyt pitäis oman arvion mukaan olla 5+6.
Kannattaisiko tässä käydä ensin gynellä ja sieltä lähetteellä hcg mittauttamaan vai esim tilata suoraan hcg puhdin kautta?
Miten te jotka olette hcg testaillut olette toimineet?
Mä tein ekan viikkodigin itse vasta 6+1 (pari päivää niiku pitemmällä mitä nyt itse testasit), mulle tuli siinä 3+, eli jos se olisikin vain päivästä parista kiinni ?Tänään tehty toinen digi ja edelleen 2-3 viikkoja näyttiAlkaa pessimismi kunnolla nostaa päätään tämän raskauden suhteen. Nyt pitäis oman arvion mukaan olla 5+6.
Kannattaisiko tässä käydä ensin gynellä ja sieltä lähetteellä hcg mittauttamaan vai esim tilata suoraan hcg puhdin kautta?
Miten te jotka olette hcg testaillut olette toimineet?
Onko toi rfsu herkkä testi? Ne usein vahvistuu hitaammin kuin epäherkät. Saattavat siis näyttää raskauden epäherkkiä aiemmin, mutta varsinkin myöhemmillä päivillä vahvistuu hitaammin. Mun mielestä molemmat näyttää ihan hyviltä riveiltä kylläAhdistaa kun toivoisin että olisi jo vahvistunut enemänrfsu näyttää aika samalta kuin toissapäivänä. Pc hitusen vahvistunut...
Kiitos, tähän toivonmuruun tarraankin nyt kaikin voiminMä tein ekan viikkodigin itse vasta 6+1 (pari päivää niiku pitemmällä mitä nyt itse testasit), mulle tuli siinä 3+, eli jos se olisikin vain päivästä parista kiinni ?![]()
Ihan perus rfsu, alempi rivistö.Onko toi rfsu herkkä testi? Ne usein vahvistuu hitaammin kuin epäherkät. Saattavat siis näyttää raskauden epäherkkiä aiemmin, mutta varsinkin myöhemmillä päivillä vahvistuu hitaammin. Mun mielestä molemmat näyttää ihan hyviltä riveiltä kyllä![]()
Mulla testailu on ollu lähinnä sitä että onko se oikeesti totta että on raskaanavielä ois kotona yks testi... Nyt mökillä niin ei pääse testailee